Тема: чи потрібна математика?
підкажіть чи потрібно для java знати математику?
і якщо потрібно то що імено?
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → Java → чи потрібна математика?
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
підкажіть чи потрібно для java знати математику?
і якщо потрібно то що імено?
Без діференціяльних обчислень не напишеш навіть тетріса.
А, Ви спробуйте, щось написати, а потім дізнаєтеся чи потрібна математика.
Без діференціяльних обчислень не напишеш навіть тетріса.
хз, шо то таке
написавтетріс-кум
Некоректне питання. Для вивчення Java математика не потрібна зовсім (хоча тоді доведеться вчити базові математичні операції разом із Java, але ). Але ж ніхто не вчить МП просто так, для душі - це ж інструмент, щоб робити щось в прикладній області. І вимоги прикладної області є основними. Чи можна написати банківський клієнт, якщо ви не знаєте. що таке сума чисел? Чи можна зсунути елемент управління вбік, якщо ви не знаєте декартових координат? Чи можна написати програму, що за секунду обробляє мільйон елементів даних, якщо ви не знаєте хоча б основ теорії алгоритмів?
0xDADA11C7 написав:Без діференціяльних обчислень не напишеш навіть тетріса.
хз, шо то таке
написавтетріс-кум
Дискретний тетріс для слабаків.
FakiNyan написав:0xDADA11C7 написав:Без діференціяльних обчислень не напишеш навіть тетріса.
хз, шо то таке
написавтетріс-кумДискретний тетріс для слабаків.
так комп сам по собі дискретна машина
І що? Це все одно що заявляти, що раз все складається із атомів, то дійсні числа непотрібні.
та я в тому не розбираюсь, просто десь чув ту фразу
ліл, скажу, що нахил до точних наук тре мати читай розуміти математику
а я скажу що пострадянський шкільний курс математики, особливо останні класи -- це секта вступної математики, яка з самою математичною наукою майже не перетинається. В світі такого теж немає.
а я скажу що пострадянський шкільний курс математики, особливо останні класи -- це секта вступної математики, яка з самою математичною наукою майже не перетинається. В світі такого теж немає.
Про що йдеться ? Що саме ?
Про механістичний підхід до математики загалом і до диференціяльного числення зокрема, а також про дублювання шкільного та інститутських курсів математики з метою побільше придержати людину в інкубаторі ім. 30-річчя злуки Брежнєва зі Сталіним (при Сталіні такого теж не було, може не встиг, а може і Єжов ту "ленінську гвардію" порепресував). Сама математика це красива і досить практична річ, але пострадянський шкільний монстр призводить до стійкого блювотного рефлексу.
Про механістичний підхід до математики загалом і до диференціяльного числення зокрема, а також про дублювання шкільного та інститутських курсів математики з метою побільше придержати людину в інкубаторі ім. 30-річчя злуки Брежнєва зі Сталіним (при Сталіні такого теж не було, може не встиг, а може і Єжов ту "ленінську гвардію" порепресував). Сама математика це красива і досить практична річ, але пострадянський шкільний монстр призводить до стійкого блювотного рефлексу.
АФАІК, в світі немає адекватного шкільного викладання математики, а є лише дрочіння формул і щасливчики, які змогли уловити в цьому систему і зрозуміти, нащо те все було. А в постсовку на це накладається сувора пострадянська реальність і це жахливо.
в світі немає адекватного шкільного викладання математики
Ну про світ - це доволі спірно:) Думаю все залежить від вчителів та викладачів. Хороший вчитель з хорошим кругозором дуже цінний, тільки чи багато таких людей працюватиме в школі за дрібну зарплату. Якщо брати університети, то викладач практик і належить до спеціальності по якій іде підготовка студентів, то він непогано навчить і студенти зрозуміють для чого це все інша річ що деколи викладачі спокушаються викладати не на простих прикладах, а на прикладах тим чим вони займаються і це може бути доволі складна задача, непроста для розуміння і нецікава для студентів.
А щодо того чи потрібна математика, то все залежить від задач. Недавно мені знадобилося дещо з математики, нарешті я зрозумів для чого нас учили аналізувати функції у школі, що таке похідна і для чого вона:))), навіщо була лінійна алгебра у університеті і для чого були чисельні обчислення:)) Щоправда усе це викладалося доволі паршиво і нецікаво. Нехватало прикладів реального застосування і багато надмірностей, які в реальності не потрібні, так в реальності дуже рідко потрібна чиста теорія імовріності і мат. статистика, в основному потрібна прикладна статистика. Між тим в інтернеті можна знайти курси від різних вчителів і професорів, які доволі толково це все розказують, розжовано і просто. Тож все залежить від викладачів та власного зацікавлення в тому що викладається:). Є хороші книги по математиці, щоправда переважно західних авторів, де вони також добре усе розжовують...
Доречі зараз не так формули потрібно знати напам`ять, як загальне розуміння того для чого це все, оскільки уже існують готові математичні бібліотеки лише бери і застосовуй. Плюс такі пакети як ексель, матлаб, мазкад, математика можуть додатково допомогти в експериментуванні з обчисленнями перед тим як усе реалізовувати в коді.
Ну про світ - це доволі спірно:) Думаю все залежить від вчителів та викладачів. Хороший вчитель з хорошим кругозором дуже цінний
Ви знаєте країну, де такі люди масово викладають в школах? Я може навіть передумаю не віддавати своїх потенціальних дітей до школи, якщо це правда.
Шотландські школярі плачуть на екзамені, бо їм дали складну задачку. А якби їх попросили знайти похідну, прирівняти її до нуля і розв’язати рівняння, то ніяких сліз не було б.
Я не впевнений, але чув таке про Фінляндію.
Ну так, реформа 2015 року. До когось починає доходити.
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися