Тема: Використання інтерфейсів
Вирішив спробувати використати спадкування від інтерфейсу ніж реалізації, чи нормально для цього так використати ідіому "вказівник на реалізацію"? Тобто я хочу в майбутньому звертатись до різноманітних об'єктів поліморфно, а також не хочу писати багато коду в кожному з них. Які є інші підходи?
struct ITransformable
{
void SetTransform(Transform) = 0;
Transform GetTranform() = 0;
}
struct Circle : ITransformable
{
void SetTransform(Transform t) { _impl.SetTransform(t); }
Transform GetTranform() { return _impl.GetTransform(); }
private:
Transformable _impl;
}
Причиною використання інтерфейсів є те, що у мене класи мають підтримувати багато різних інтерфейсів і якщо я зроблю один базовий клас, що містить усю цю функціональність, то він буде якимсь вайлуватим.