Тема: Зрозумійте мені сплайн-інтерполяцію
Прів. Є точки в просторі по котрим треба побудувати гладеньку криву (це мені тре для того, аби камера в сцені гарно облітала різні предмети).
Я нагуглив от таку штуку http://matlab.exponenta.ru/spline/book1/12.php, котра, начебто являється тим, шо мені і потрібно, але я ніяк не можу зрозуміти той алгоритм.
Раніше я думав, що є якась проста формула, в котру треба просто підставити значення іксів та змінну t, котра змінюється від 0 до 1, після чого я отримаю значення ігрика, ну ви зрозуміли. Але тут все якось так важко і незрозуміло, що мені навіть тему довелось створювати.
Як та штука працює? Я так зрозумів, що там будується декілька кривих, котрі залежать одна від одної, і сам алгоритм оперує вершинами, через котрі має проходити сплайн, якоюсь функцією і похідної якоїсь функції.
З вершинами все зрозуміло, без них ніяк, але що то за функція? Де її брати? І якою вона має бути?
І чи можна за допомогою цього алгоритма знаходити точку на сплайні відносно змінної 0>=t<=1, ну, типу t=0 поверне початок, а t=1 поверне кінець сплайну, а t=0.5 поверне серединку.