Тема: Підключення іншої програми в якості хеадера
Як це зробити?
А то коли ввожу #include<імя іншої програми.cpp> воно не працює
Чи портібно замість таких дужок ">","<" лапки?
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → C++ → Підключення іншої програми в якості хеадера
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
Як це зробити?
А то коли ввожу #include<імя іншої програми.cpp> воно не працює
Чи портібно замість таких дужок ">","<" лапки?
"<...> " підключаються стандартні бібліотеки
а "..." власні
там ще, наче, бібліотеки з таким голівочником "..." мають лежати в папці з екзешником, чи тіпа того
там ще, наче, бібліотеки з таким голівочником "..." мають лежати в папці з екзешником, чи тіпа того
Тобто cpp-файл, який додаємо, має бути обовязково біля своєї exe?
Виявляється та програма, в яку приєднуєш, може бути взагалі пуста(просто рядок коду, де приєднуєш іншу програму, і навіть не потрібні операторні дужки чи void main() ). До речі, а у Паскалі є така можливість приєднання інших програм?
біля своєї exe?
не ехе, а де код, чи прописані в PATH, в UNIX є для цього папка include/, зазвичай вона знаходиться в /usr/include/
Але якщо вже є готова програма і до неї приєднати іншу, то свариться на void main i {
Але якщо вже є готова програма і до неї приєднати іншу, то свариться на void main i {
так main і має бути одна на програму
lib чи dll в допомогу, в UNIX - архів "а" , so бібліотека
КиївОболонь те, що у тебе зараз написано у першому пості, для знаючої людини нагадує вираз приблизно в такій інтерпритації : "План чергування по класу Архангела Гавриїла", тобто повна безглуздість. Я певен ти мав на увазі щось інше проте сформулював це відверто невірно.
Можливо ти хочеш підключити DLL у статичній лінковці, тоді все повинно виглядати ось так
#include "myDllHeader.h" //об'яви функцій що імпортуються з длл
#pragma comment(lib,"myDllLib.lib") //підключення ліб файлу, який атачить до проекту набір функціоналу длл
Сама длл повинна лежати у одному каталозі проекту при компіляції та у одному каталозі з ехе при використанні вже готової програми. Я би зміг відповісти більш детальніше якщо побачив би частину твого коду, певен відразу зрозумів би що ти хотів.
Потрібні лапки, файл має знаходитися там же, де й той файл, який ви компілюєте, або вказуйте адресу:
#include "abc/def"
якщо файл, що ви інклюдите, знаходиться в теці abc. exe-файл тут взагалі ні до чого, не слухайте Яна. Ви взагалі знаєте, що таке компілятор і чим він від інтерпретатора відрізняється?
І в цілому так робити не слід. Як слід - залежить від того, що ви намагаєтеся зробити. C (і C++) лишають купу можливостей для неправильної роботи, бо виходять з того, що програміст знає, що він робить. Поки ви не розібралися, що й до чого - дотримуйтеся стандартної структури (заголовки в .h, код в .cpp). Та й коли розберетеся - краще дотримуйтеся.
Виявляється та програма, в яку приєднуєш, може бути взагалі пуста(просто рядок коду, де приєднуєш іншу програму, і навіть не потрібні операторні дужки чи void main() ). До речі, а у Паскалі є така можливість приєднання інших програм?
Дивлячись який паскаль. У класичному віртівському — ні, але в турбо, delphi, fpc є директива {$i ім’я_файла}, аналогічна сішному #include. Щоправда, здається, вона накладає певні синтаксичні обмеження на включений файл. Використовується рідко — як правило, зручніше приєднати юніт.
КиївОболонь написав:Але якщо вже є готова програма і до неї приєднати іншу, то свариться на void main i {
так main і має бути одна на програму
▼Прихований текст
Ну так, бо це головна функція програми.
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися