Re: Онлайн-посібник мови Pascal
Це якраз для мене. Дуже дякую.
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → Pascal/Delphi → Онлайн-посібник мови Pascal
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
Знайшов маленьку помилку - http://pascal.org.ua/data-types
<title>Типи даних, прості типи даних в Turbo Pacal</title>
http://pascal.org.ua/expressions
Там де Пріоритет операцій - "нарна операція not", наскільки я розумію, повинна бути унарна.
На скільки важко, і на скільки швидко можна освоїти Паскаль?
На скільки важко, і на скільки швидко можна освоїти Паскаль?
Складніше і довше, ніж прочитати правила. А ви і на це не спромоглися.
З нуля людині, що не знає програмування - кілька місяців до рівня юніора.
На скільки важко, і на скільки швидко можна освоїти Паскаль?
З Паскаля якраз непогано стартувати. Взагалі швидкість залежить від вашої інтенсивності, бажання освоїти, ну і від розуміння матеріалу.
P.S. В якості книжки можна взяти Глинського (там і Delphi є)
Ч_secret_В
Якщо знаєте англійську, то буде трохи легше, бо усі ті begin, uses, write і т. д. не будуть здаватися магічними закляттями.
Колись робив сайт для початківців як робити ігри за допомогою Лазаруса (можна переглянути як веб-архів за адресою https://web.archive.org/web/20160305025 … -games.ru/ - тоді ще російською ). Згодом хостинг прикрили за те, що сайт занадто розкрутився, я спробував поставити на сайт рекламу, щоб можна було перейти на платний хостинг, але не встиг зібрати потрібної суми. Через деякий час вирішив зробити новий сайт аналогічної тематики, на цей раз українською мовою за допомогою технологій Ґуґл Блоґер. Сайт побудований на чистому ентузіазмі, матеріали публікую по мірі можливості, "розкрутки" для заробітку на ньому не роблю - це скоріше хобі. Якби бачив зворотній зв'язок від користувачів на сайті, матеріали викладав би набагато частіше. Кому цікаво - можете відвідати http://lazarus-games.blogspot.com/ і відписати враження та побажання щодо розвитку сайту. Конструктивна критика лише вітається!
Колись робив сайт для початківців як робити ігри за допомогою Лазаруса (можна переглянути як веб-архів за адресою https://web.archive.org/web/20160305025 … -games.ru/ - тоді ще російською ). Згодом хостинг прикрили за те, що сайт занадто розкрутився, я спробував поставити на сайт рекламу, щоб можна було перейти на платний хостинг, але не встиг зібрати потрібної суми. Через деякий час вирішив зробити новий сайт аналогічної тематики, на цей раз українською мовою за допомогою технологій Ґуґл Блоґер. Сайт побудований на чистому ентузіазмі, матеріали публікую по мірі можливості, "розкрутки" для заробітку на ньому не роблю - це скоріше хобі. Якби бачив зворотній зв'язок від користувачів на сайті, матеріали викладав би набагато частіше. Кому цікаво - можете відвідати http://lazarus-games.blogspot.com/ і відписати враження та побажання щодо розвитку сайту. Конструктивна критика лише вітається!
По-перше, ігнорування конструктора і виготовлення усіляких велосіпедів типу Init не є вірним.
По друге, чому посилання на архів з сирцями веде не на гітхаб, а деінде???
...ігнорування конструктора і виготовлення усіляких велосіпедів типу Init не є вірним.
Конструктор не ігнорується, а методи Init - виключно для початкової ініціалізації різними способами (як захардкодованими так і з файлу налаштувань).
По друге, чому посилання на архів з сирцями веде не на гітхаб, а деінде???
На гітхабі буде кінцевий варіант сирців, а до кожного уроку є окремий архів, який розміщений на Гуглодиску.
Якщо маєте пропозиції щодо оптимізації та вдосконалення коду - можете вказати в коментах до відповідного уроку на сайті, я обов'язково врахую і внесу виправлення.
конструктор і використовується для ініцалізації об'екта і має обратну дію - деструктор. всякі ініти є джерелом помилок
нащо той гуглодіск, якщо є гітхаб? Це дуже несерйозний підхід. Неможливо розробляти ігри без інструментів які є на гітхабі, або йому подібних сховищах.
конструктор і використовується для ініцалізації об'екта і має обратну дію - деструктор. всякі ініти є джерелом помилок
нащо той гуглодіск, якщо є гітхаб? Це дуже несерйозний підхід. Неможливо розробляти ігри без інструментів які є на гітхабі, або йому подібних сховищах.
Дякую, врахую всі зауваження і внесу відповідні виправлення найближчим часом.
ur_naz написав:По друге, чому посилання на архів з сирцями веде не на гітхаб, а деінде???
На гітхабі буде кінцевий варіант сирців, а до кожного уроку є окремий архів, який розміщений на Гуглодиску.
Для цього на гітхабі є бренчі та теги. Даєте посилання на тег, і людина побачить ваші сирці в тому вигляді, в якому вони були на момент створення тегу.
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися