Я тут дивлюсь одну аніму, про мангах. В ній двоє шкільних друзів вирішили створити таку круту мангу, аби по ній створили сериіал. І от, що я помітив.
При малюванні манги взагалі не використовуються ніякі кольори, хіба що на обкладинках або в спец. виданнях, адже кожного тижня малювавти по 20 сторінок і так важко, а якщо додати до цього розмальовку цих сторінок, то взагалі капець, але й без кольору малюнки виглядають чудово.
Я хилю до того, що мені, як новачку, поки що зовсім не потрібно задумуватись про кольори, адже будь-що можна намалювати в чорнобілих тонах, і воно буде виглядати гарно.
За допомогою градацій сірого можна створювати будь-який об'єм і форму, кольори тут непотрібні.
Але мені, як зовсім нубасу, можна обійтись і без світлотіней. Можна просто малювати контури чогось або когось, і доки я не навчусь гарно малювати ті контури, то за світлотінь можна й не братись.
А як же навчитись гарно малювати контури? Я от не зовсім знаю всіх таємниць технологічного процесу, але зараз, аби об'єкт мав хоча б трохи правильну та гарну форму, мені потрібно робити багацько штрихів, і вже середьнє арефметичне з цих штрихів буде виглядати більш-менш пристойно. Але одна художниця казала мені, що потрібно позбуватися "волосяності" штрихів, і що вони повинні бути цільними, при чому під час проведення лініі або кривої потрібно брати до уваги натиск пера, адже контури з різною товщиною в потрібних місцях виглядають набагато живішими.
Гляньте на цих три стакана намальованих по-різному
Перший стакан я малював купою штрихів, і додав щось типу тіней, але ви на них не дивіться. Стакан цей волосяний, виглядає краще за інші, тому що під час купи штрихів мона було вирівняти форму кривих, і заодно додати товщини, де це потрібно, але так малювати не мона.
Другий стакан я намалював без нанесення купи штрихів і не задумувався на рахунок товщини. А третій малював так само, як другий, але під час малювання трохи думав про товщину лінії, це може бути помітно по вехньому граням стакану. Якщо погано видно, то от вам ще один малюнок.
Це типу скотча, магія в тому, аби лініїї, що знаходиться попереду, були товстішими за лінії, що позаду. Це, походу, зветься перспективою.