FakiNyan написав:public bool status = true;
private bool oldStatus=status;
void Start()
{
while(status)
{
if(status!=oldStatus)
{
//your code
oldStatus=status;
}
}
}
Це ви в Unity пишете?
What ?
Так це unity.
Ось є танк:
Коли мишка рухається в право то змiнна.... Наприклад
збільшується i навпаки.
Але є проблема швидкiсть башнi = швидкостi мишi.
Тому менi треба дiзнатися в яку сторону рухається мишка.
А потiм рухати башню в потрiбну сторону зi сталою швидкiстю.
PS: Якщо x зростає значить в право i навпаки. Тому я питаю як вiдстежити змiну в змiннiй. А саме її збiльшення або зменшення. PSS: Останнє сказати забув
Можливо у вас є краща iдея реалiзацiї.
Башня рухається цим кодом:
UnityObject.Get("Ture", transform).localRotation = Quaternion.Lerp(transform.rotation, Quaternion.Euler(0, xRotation, 0), ConstantSpeed);
UnityObject.Get повертає transform
ConstantSpeed = 5.
xRotation += Input.GetAxis("Mouse X");