fed_lviv написав:Ні, я про метод playSound(), навіщо його двічі викликати в кожній ітерації?
Між двома викликами playSound ще є запис та відтворення голоса користувача.
У повідомленні 23 я писав :
"... тільки кліп при програванні якого була натиснута кнопка стоп до кінця програє, а потім зупиниться все."
це не так, вже все більш менш нормально, відразу зупиняється (бува підвисає якщо часто клацати старт-стоп) і на лейбелці пише "Кінець". Я тільки не розумію чому коли код в методі playSound () був в блоці try{ ...} catch(Exception ex){...} ,
private void playSound( File soundFile) {
try{
Clip clip = AudioSystem.getClip();
clip.open(AudioSystem.getAudioInputStream(soundFile));
clip.start();
Thread.sleep(clip.getMicrosecondLength()/1000);
Thread.sleep(1000);
}catch(Exception ex){
System.out.println("Exception");
}
}
то не зупинялось ( переходило лише на іншу ітерацію ),
а коли через throws без трай кетча , то працює
private void playSound( File soundFile) throws LineUnavailableException, IOException, UnsupportedAudioFileException, InterruptedException {...