FakiNyan, окрім зображеного на малюнку субпіксельного згладжування, точніше конкретного алгоритму його реалізації(ось російскомовне посилання на Вікі https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0 … %92%D1%83) на чіткість та "жирність" ліній впливає такий параметр як товщина лініі:коли ми намалювали у векторі лінію, то обов'язково задали такий параметр як товщина лініі, так ось усі продукти від адоба при скалінгу, пропорційно збільшують цей параметр. Тобто коли збільшуємо вектор то пропорційно збільшуємо товщину ліній, що призводить до більш "жирного" їх вивидення. Так ось щоб лініі достатньо довго залишалися тонкими при скалінгу слід задавати дуже мало початкову товщину - у такому випадку отримаємо невеличкий хак. Пояснюю - здебільшого усі редактори мають такий параметр як Automatic Stroke Adjustment, завдяки ньому лініі вписуються у конкретну піксельну сітку (щоб досягалася максимальна контрасність), тому лінія намальована з товщиною 0,1 піксела, буде приблизно на вигляд як і ліні намальова товщиною 0,5 чи навіть 1(не може растр бути меньше одного піксела, тому буде регулювання лише засвіту пікселів).
▼Прихований текст
Стосовно усього вище мною наведеного - я не буду вихвалятись проте маю власний алгоритм субпіксельного згладжування, який у ряді випадків краще ніж існуючі. Я можу ним поділитись проте не безкоштовно(забажаєте зв'яжитесь зі мною). Проте вважаю, що з усієї поданої мною інформації кмітливий кодер може напрограмувати що завгодно і навіть не маю наміру нав'язуватись зі своїм алгоритмом. Маю надію що посилання та регулюючі параметри вище допоможуть.
PS: Так ще забув - подивіться Алгоритм Брезенхема(проте там без субпіксельного згладжування, хоча штука корисна)