Re: Шлях на математичну вершину
Натуральні найкращі. Дійсні взагалі вигадали для зручності, бо 3.4 це те саме, що й 34, але одиниця чогось має бути меншою, явважаю.
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → Алгоритми та структури даних, технології → Шлях на математичну вершину
Сторінки Попередня 1 … 10 11 12 13 14 … 41 Наступна
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
Натуральні найкращі. Дійсні взагалі вигадали для зручності, бо 3.4 це те саме, що й 34, але одиниця чогось має бути меншою, явважаю.
Якби електрони і позитрони були б з яблуко розміром, то від'ємні числа були б такими ж інтуїтивно зрозумілими
це ще чому? думаєте, біля електрону виднівся би знак мінусу? ахахаха
quez написав:Якби електрони і позитрони були б з яблуко розміром, то від'ємні числа були б такими ж інтуїтивно зрозумілими
це ще чому? думаєте, біля електрону виднівся би знак мінусу? ахахаха
Тому що заряд корзини електронів і позитронів теж треба рахувати і це дуже важливо в повсякденному житті.
Не можу не поділитися тригонометричним малюночком, який надихає на подолання перешкод на шляху до математичної вершини
я бачу двох шмар, в однієї потворний пуп, а в другої бомжацькі колгітки
я бачу двох шмар, в однієї потворний пуп, а в другої бомжацькі колгітки
Це ілюзія. Насправді ви бачите купу цяточок на своєму моніторі.
FakiNyan написав:я бачу двох шмар, в однієї потворний пуп, а в другої бомжацькі колгітки
Це ілюзія. Насправді ви бачите купу цяточок на своєму моніторі.
в цих цяточках я розпізнаю образи двох шмар, в однієї потворний пуп, а в другої бомжацькі колгітки
Якби електрони і позитрони були б з яблуко розміром, то від'ємні числа були б такими ж інтуїтивно зрозумілими.
Вже уявляю суцільну яблучну хмару навколо фруктової корзини
Ну і дарма, електрони ведуть себе так не тому що вони електрони, а тому що вони малеееенькі.
шось я зустрів на тому сайті от таку фігню
(a ∙ b) : c = a : (b ∙ c)
і тепер не довіряю йому
(a/1)*(b/c)===a/(c/b)
наче так тру?
намалював варіант P.Y.'я
▼Прихований текст
4/5 > 2/3 > 8/15
(якщо не помиляюся?)
тому троха дивно вигляда права частина))
koala написав:Можна ще сказати так: дріб змушує нас змінювати одиниці обчислення. 3 апельсини і 4 апельсини буде 7 апельсинів, але щоб скласти 3 апельсини і 4 банани, треба перевести їх в спільні одиниці - фрукти (3+4=7 фруктів) чи грами (3*200гр+4*150гр=1200 грамів), скажімо. Так і тут: щоб додати 2 третини і 4 п'ятих, треба спершу привести їх до спільних одиниць - п'ятнадцятих.
а от так мона? 5*3=5+5+5, але 2/3*3/4= ееее,
8/12*9/12 (?)=
8/12+8/12+8/12+8/12+8/12+8/12+8/12+8/12+8/12=72/12
перевірочка
72/12 спрощуємо --
12|2
6|2
3|3
1
72|2
36|2
18|2
9|3
3|3
1
скорочуються 2,2,3
отже 72/12 == 2*3 = 6
6 !== 8/15 , отже у вас вище- помилка))
Я вам більше скажу.. Людей можна множити на нуль.
▼Прихований текст
хто то є?
просвітіть будь-ласка бо я не в темі
VTrim написав:Я вам більше скажу.. Людей можна множити на нуль.
▼Прихований текстхто то є?
просвітіть будь-ласка бо я не в темі
це ваша майбутня жінка, гигигиги
Скоріш, підібрати таке число, що при піднесенні до квадрата давало число-основу (в даному випадку, 3).
щось мені пошук цього числа нагадує метод Ньютона
доречі можете розказати про нього?
---
упс, не всю тему дочитав - там далі метод Ньютона є))
дякую))
VTrim написав:Я вам більше скажу.. Людей можна множити на нуль.
▼Прихований текстхто то є?
просвітіть будь-ласка бо я не в темі
Не знати Гєпу харьковського..
глядіте, цей чувак тепер буде створювати математичні відюшки на тому каналі
▼Прихований текстА що до отої формули, каотру написав пан leofun01, то я пойняв, що мені просто мегаважко розуміти саму операцію ділення.
Тобто, я можу зрозуміти, що 3 ділимо на 4, це таке число, що якщо взяти 4 його штуки і додати, то вийде 3, але якщо написати здорову таку фігню з багатоповерховими дробами, то мені потрібна вічність, аби спростити те все.Так шо тре буде розібратись з цим.
а чо ніззя - можна))
правда обережно))
тьху ти, я мав на увазі чисельник
доречі, а що буде якщо додати у дроби "третій вимір" - крім чисельника і знаменника - ще "трійник" наприклад
пропоную нам разом подумати - які можуть бути переваги і недоліки таких нових 3х-вимірних дробів?
HetmanNet написав:FakiNyan написав:хтось пояснить мені, чому я думав, що лінію можна провести лише знаючи координати двох точок?????????????????????????
Воно так і є.. вчіть геометрію..
а як же кут?
так кут у прямої - 180 градусів відносно себе?))))