221

Re: Шлях на математичну вершину

Натуральні найкращі. Дійсні взагалі вигадали для зручності, бо 3.4 це те саме, що й 34, але одиниця чогось має бути меншою, явважаю.
https://не-дійсний-домен/nTnpC/1fdef750ce.png

222

Re: Шлях на математичну вершину

quez написав:

Якби електрони і позитрони були б з яблуко розміром, то від'ємні числа були б такими ж інтуїтивно зрозумілими

це ще чому? думаєте, біля електрону виднівся би знак мінусу? ахахаха

223

Re: Шлях на математичну вершину

quez написав:

Якби електрони і позитрони були б з яблуко розміром, то від'ємні числа були б такими ж інтуїтивно зрозумілими.

Вже уявляю суцільну яблучну хмару навколо фруктової корзини

Подякували: leofun01, koala, 221VOLT3

224

Re: Шлях на математичну вершину

FakiNyan написав:
quez написав:

Якби електрони і позитрони були б з яблуко розміром, то від'ємні числа були б такими ж інтуїтивно зрозумілими

це ще чому? думаєте, біля електрону виднівся би знак мінусу? ахахаха

Тому що заряд корзини електронів і позитронів теж треба рахувати і це дуже важливо в повсякденному житті.

225

Re: Шлях на математичну вершину

Не можу не поділитися тригонометричним малюночком, який надихає на подолання перешкод на шляху до математичної вершини
https://replace.org.ua/extensions/om_images/img/56f546f35035d/42eac7a2bde298168764759d3f484a79.jpg

Подякували: leofun011

226

Re: Шлях на математичну вершину

я бачу двох шмар, в однієї потворний пуп, а в другої бомжацькі колгітки

227

Re: Шлях на математичну вершину

FakiNyan написав:

я бачу двох шмар, в однієї потворний пуп, а в другої бомжацькі колгітки

Це ілюзія. Насправді ви бачите купу цяточок на своєму моніторі.

Подякували: 0xDADA11C7, 221VOLT, leofun013

228

Re: Шлях на математичну вершину

koala написав:
FakiNyan написав:

я бачу двох шмар, в однієї потворний пуп, а в другої бомжацькі колгітки

Це ілюзія. Насправді ви бачите купу цяточок на своєму моніторі.

в цих цяточках я розпізнаю образи двох шмар, в однієї потворний пуп, а в другої бомжацькі колгітки

229

Re: Шлях на математичну вершину

0xDADA11C7 написав:

Якби електрони і позитрони були б з яблуко розміром, то від'ємні числа були б такими ж інтуїтивно зрозумілими.

Вже уявляю суцільну яблучну хмару навколо фруктової корзини

Ну і дарма, електрони ведуть себе так не тому що вони електрони, а тому що вони малеееенькі.

Подякували: 0xDADA11C7, 221VOLT2

230

Re: Шлях на математичну вершину

FakiNyan написав:

шось я зустрів на тому сайті от таку фігню
(a ∙ b) : c = a : (b ∙ c)
і тепер не довіряю йому

(a/1)*(b/c)===a/(c/b)
наче так тру?

231

Re: Шлях на математичну вершину

FakiNyan написав:

намалював варіант P.Y.

Прихований текст

https://не-дійсний-домен/lYND1/bfd4ae3128.png

4/5 > 2/3 > 8/15
(якщо не помиляюся?)
тому троха дивно вигляда права частина))

232 Востаннє редагувалося 221VOLT (25.03.2016 22:51:29)

Re: Шлях на математичну вершину

FakiNyan написав:
koala написав:

Можна ще сказати так: дріб змушує нас змінювати одиниці обчислення. 3 апельсини і 4 апельсини буде 7 апельсинів, але щоб скласти 3 апельсини і 4 банани, треба перевести їх в спільні одиниці - фрукти (3+4=7 фруктів) чи грами (3*200гр+4*150гр=1200 грамів), скажімо. Так і тут: щоб додати 2 третини і 4 п'ятих, треба спершу привести їх до спільних одиниць - п'ятнадцятих.

а от так мона? 5*3=5+5+5, але 2/3*3/4= ееее,
8/12*9/12 (?)=
8/12+8/12+8/12+8/12+8/12+8/12+8/12+8/12+8/12=72/12

перевірочка

72/12 спрощуємо --

12|2
6|2
3|3
1

72|2
36|2
18|2
9|3
3|3
1

скорочуються 2,2,3
отже 72/12 == 2*3 = 6

6 !== 8/15 , отже у вас вище- помилка))

233

Re: Шлях на математичну вершину

VTrim написав:

Я вам більше скажу.. Людей можна множити на нуль.

Прихований текст

:D
https://pbs.twimg.com/profile_images/1750864871/kernesg.jpg

хто то є?
просвітіть будь-ласка бо я не в темі

234

Re: Шлях на математичну вершину

221VOLT написав:
VTrim написав:

Я вам більше скажу.. Людей можна множити на нуль.

Прихований текст

:D
https://pbs.twimg.com/profile_images/1750864871/kernesg.jpg

хто то є?
просвітіть будь-ласка бо я не в темі

це ваша майбутня жінка, гигигиги

235 Востаннє редагувалося 221VOLT (25.03.2016 23:19:09)

Re: Шлях на математичну вершину

P.Y. написав:

Скоріш, підібрати таке число, що при піднесенні до квадрата давало число-основу (в даному випадку, 3).

щось мені пошук цього числа нагадує метод Ньютона

доречі можете розказати про нього?

---
упс, не всю тему дочитав - там далі метод Ньютона є))
дякую))

236

Re: Шлях на математичну вершину

221VOLT написав:
VTrim написав:

Я вам більше скажу.. Людей можна множити на нуль.

Прихований текст

:D
https://pbs.twimg.com/profile_images/1750864871/kernesg.jpg

хто то є?
просвітіть будь-ласка бо я не в темі

Не знати Гєпу харьковського..

Прихований текст

Мер же.

Подякували: 221VOLT1

237

Re: Шлях на математичну вершину

А ше легендарний математик, який таки може множити на нуль.

Прихований текст

При чому не числа

Подякували: 221VOLT1

238

Re: Шлях на математичну вершину

FakiNyan написав:

глядіте, цей чувак тепер буде створювати математичні відюшки на тому каналі

Прихований текст

А що до отої формули, каотру написав пан leofun01, то я пойняв, що мені просто мегаважко розуміти саму операцію ділення.
Тобто, я можу зрозуміти, що 3 ділимо на 4, це таке число, що якщо взяти 4 його штуки і додати, то вийде 3, але якщо написати здорову таку фігню з багатоповерховими дробами, то мені потрібна вічність, аби спростити те все.

Так шо тре буде розібратись з цим.

а чо ніззя - можна))
правда обережно))

Подякували: leofun011

239

Re: Шлях на математичну вершину

FakiNyan написав:

тьху ти, я мав на увазі чисельник

доречі, а що буде якщо додати у дроби "третій вимір" - крім чисельника і знаменника - ще "трійник" наприклад :D

пропоную нам разом подумати - які можуть бути переваги і недоліки таких нових 3х-вимірних дробів?

Прихований текст

воно може трохи як маячня звучить - але раптом це Нобелівська десь поруч тут?)))

240

Re: Шлях на математичну вершину

FakiNyan написав:
HetmanNet написав:
FakiNyan написав:

хтось пояснить мені, чому я думав, що лінію можна провести лише знаючи координати двох точок?????????????????????????

Воно так і є.. вчіть геометрію..

а як же кут?

так кут у прямої - 180 градусів відносно себе?))))