Re: Малювання у C# (Windows Forms Application)
Ну і де Ви заповнюєте масиви ?
Ви ж розумієте, що масив заповнений нулями нічого не дасть.
Ось мій варіант (з заповненням випадковими значеннями):
using System;
using System.Drawing;
using System.Drawing.Drawing2D;
using System.Windows.Forms;
namespace WinFormApp1
{
    public partial class Form1 : Form
    {
        public const int m = 5;
        public const int n = 5;
        public double[,] x = new double[n, m];
        public double[,] y = new double[n, m];
        public Form1()
        {
            InitializeComponent();
        }
        private void button1_Click(object sender, EventArgs e)
        {
            // Init x[,], y[,] random values.
            Random rand = new Random();
            for(int j = 0; j < m; ++j)
                for (int i = 0; i < n; ++i)
                {
                    x[i, j] = rand.NextDouble();
                    y[i, j] = rand.NextDouble();
                }
            int w = picture.Width * 2;
            int h = picture.Height * 2;
            //
            Bitmap bmp = new Bitmap(w, h);
            Graphics g = Graphics.FromImage(bmp);
            g.CompositingQuality = CompositingQuality.HighQuality;
            g.SmoothingMode = SmoothingMode.HighQuality;
            Pen pen = new Pen(Color.Blue, (w+h)/200);
            for (int j = 0; j < m; j++)
                for (int i = 0; i < n - 1; i++)
                {
                    g.DrawLine(pen,
                        (float)(w * x[i, j]),
                        (float)(h * y[i, j]),
                        (float)(w * x[i + 1, j]),
                        (float)(h * y[i + 1, j]));
                }
            for (int i = 0; i < n; i++)
                for (int j = 0; j < m - 1; j++)
                {
                    g.DrawLine(pen,
                        (float)(w * x[i, j]),
                        (float)(h * y[i, j]),
                        (float)(w * x[i, j + 1]),
                        (float)(h * y[i, j + 1]));
                }
            picture.Image = bmp;
        }
    }
}Але краще завантажуйте прикріплений архів і скомпілюйте.

