Re: Анонімний чат (тет-а-тет)
запитали про алгоритми і реалізацію,
а нижче - знову срачег розводиться,
ай молодці
Якщо іф на дві умови є алгоритмом, який треба серйозно обговорювати, то у мене для вас погані новини.
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → JavaScript, TypeScript, ECMAScript → Анонімний чат (тет-а-тет)
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
запитали про алгоритми і реалізацію,
а нижче - знову срачег розводиться,
ай молодці
Якщо іф на дві умови є алгоритмом, який треба серйозно обговорювати, то у мене для вас погані новини.
quez написав:VTrim написав:Вище або спроба будь-яким способом товсто протролити PHP або людина не розуміє, що той список формується через відправку даних кожним користувачем, так само кожен користувач має отримати доступ до неї.
Про яку память ви говорите?Оперативну, яку ж іще. Все те, що ви хотіли писати в бд, можна залишити в пам'яті, за умови, що аплікейшен на сервері продовжуватиме працювати. У випадку PHP такий спосіб може викликати деякі проблеми, про що ви безперечно знаєте.
І ви дійсно вважаєте таке зберігання кращим аніж в бд?
В PHP - ні, в інших мовах - скоріше всього так. Ви відмовляєтесь від зайвої сутності, не жертвуючи практично нічим.
А який об'єм даних ви плануєте тримати в памяті і чи можна наприклад список повідомлень реплейсу тримати в ній?
А який об'єм даних ви плануєте тримати в памяті і чи можна наприклад список повідомлень реплейсу тримати в ній?
Одного користувача, якому не знайшлось поки що пари, точно можу.
iovchynnikov написав:А не думали зробити на WebSockets + NodeJS? Буде справжній реал-тайм чат без усілякої магії з "демонами" php....
https://gist.github.com/martinsik/2031681Чесно кажучи, це була перша думка, але не розумію, як на NodeJS зробити так, щоб 2-ох користувачів рандомно з'єднувало у приватний чат. Можливо маєте ідею?
Створіть масив ідентифікаторів сокетів (var users = []) і "реєструйте"/"дереєструйте" їх при підключенні/роз'єднані (users.push(socket_id)/users = users.filter(id => id !== disconnected_socket_id);).
Коли треба з'єднати, достатньо дістати 2 випадкових користувачів (http://stackoverflow.com/questions/9719 … from-array) і потім вже працювати з їхніми сокетами.
PS: Не пам'ятаю на певно чи є у ноді така абстракція як айді сокета. Можливо я помиляюся, тож доведеться просто з сокетами напрямую працювати.
Bygryn написав:iovchynnikov написав:А не думали зробити на WebSockets + NodeJS? Буде справжній реал-тайм чат без усілякої магії з "демонами" php....
https://gist.github.com/martinsik/2031681Чесно кажучи, це була перша думка, але не розумію, як на NodeJS зробити так, щоб 2-ох користувачів рандомно з'єднувало у приватний чат. Можливо маєте ідею?
Створіть масив ідентифікаторів сокетів (var users = []) і "реєструйте"/"дереєструйте" їх при підключенні/роз'єднані (users.push(socket_id)/users = users.filter(id => id !== disconnected_socket_id);).
Коли треба з'єднати, достатньо дістати 2 випадкових користувачів (http://stackoverflow.com/questions/9719 … from-array) і потім вже працювати з їхніми сокетами.PS: Не пам'ятаю на певно чи є у ноді така абстракція як айді сокета. Можливо я помиляюся, тож доведеться просто з сокетами напрямую працювати.
Спасибі
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися