61

Re: Імперія Кіно - фільми українською для перегляду та завантаження

quez написав:
Torbins написав:
quez написав:

Ні, я лише проти комерційного лайна, тому що знайти щось, що до нього не відноситься, стало не просто складно, а неймовірно складно.

Ще раз повторюю, що величезне піратство витіснило з ринку усіх дрібних гравців. Залишилися лише одні Білани/Марвели/EA у котрих прибутки перекривають збитки від піратства.

Але ж ні, вони є, просто ви за марвелом ніколи про них не дізнаєтесь, бо марвел потужністю свого промоушена глушить всі їхні кволі спроби.

А своїм піратством ви вбили тих, чиї спроби бодай трохи були менш кволими. Вітаю! Візьміть з полиці пиріжка.

Подякували: Torbins1

62

Re: Імперія Кіно - фільми українською для перегляду та завантаження

Ще така деталь: висока вартість виготовлення того самого комерційного інтелектуального продукту — багато в чому наслідок високих прибутків у цій галузі. Щоб створити, наприклад, пісню, достатньо мати інструмент плюс звукозаписуючу апаратуру, голос і творчі музичні/поетичні здібності. Останнє не купується — тобто, талант у людини або є, або нема, хіба що деяка невелика сума може піти на освіту. Але комерційно успішний автор має надлишок грошей, тому виробник може собі дозволити продати йому професійний інструмент з більшою націнкою (значно більшою за собівартість), це ж стосується послуг звукозапису, реклами, сценічних костюмів і т.д. Що, в свою чергу, робить серйозну музичну творчість менш доступною для музикантів-початківців, які ще не розкрутились до рівня, коли творчість приносить прибуток — у них нема стартового капіталу й мінімального рівня розкрученості, який мають «зірки».

Тепер уявімо, що прибутки зірок різко впали. Наслідком цього буде падіння цін і на допоміжні послуги, що, в свою чергу, зробить їх більш доступними для ширшого кола творчих особистостей. У кінцевому підсумку, кількість доступного творчого продукту може навіть збільшитись.

Подякували: leofun011

63

Re: Імперія Кіно - фільми українською для перегляду та завантаження

Lordie написав:
quez написав:
Torbins написав:

Ще раз повторюю, що величезне піратство витіснило з ринку усіх дрібних гравців. Залишилися лише одні Білани/Марвели/EA у котрих прибутки перекривають збитки від піратства.

Але ж ні, вони є, просто ви за марвелом ніколи про них не дізнаєтесь, бо марвел потужністю свого промоушена глушить всі їхні кволі спроби.

А своїм піратством ви вбили тих, чиї спроби бодай трохи були менш кволими. Вітаю! Візьміть з полиці пиріжка.

І я вас теж вітаю. Я дуже радий, що в цій нелегкій справі можу спиратись на такого помічника як ви.

Подякували: leofun011

64 Востаннє редагувалося P.Y. (05.08.2016 16:35:33)

Re: Імперія Кіно - фільми українською для перегляду та завантаження

Torbins написав:

P.Y.
Ми тут не про друкарів і переписувачів, а про авторів текстів.

По факту, автор може отримувати копійки з того, що отримує від його творчості видавець. Крім того, правовласники можуть отримувати прибуток і після смерті автора.

Подякували: leofun011

65

Re: Імперія Кіно - фільми українською для перегляду та завантаження

P.Y. написав:

По факту, автор може отримувати копійки з того, що отримує від його творчості видавець. Крім того, правовласники можуть отримувати прибуток і після смерті автора.

Так він хоч копійки отримує, а пірати не платять йому взагалі нічого.

P.Y. написав:

Ще така деталь: висока вартість виготовлення того самого комерційного інтелектуального продукту — багато в чому наслідок високих прибутків у цій галузі. Щоб створити, наприклад, пісню, достатньо мати інструмент плюс звукозаписуючу апаратуру, голос і творчі музичні/поетичні здібності. Останнє не купується — тобто, талант у людини або є, або нема, хіба що деяка невелика сума може піти на освіту. Але комерційно успішний автор має надлишок грошей, тому виробник може собі дозволити продати йому професійний інструмент з більшою націнкою (значно більшою за собівартість), це ж стосується послуг звукозапису, реклами, сценічних костюмів і т.д. Що, в свою чергу, робить серйозну музичну творчість менш доступною для музикантів-початківців, які ще не розкрутились до рівня, коли творчість приносить прибуток — у них нема стартового капіталу й мінімального рівня розкрученості, який мають «зірки».

Сьогоднішньому аматору доступна така апаратура, про яку п'ятдесят років назад профі могли лише мріяти. Справа не в апаратурі а в талаті, і наявності часу для розвитку цього таланту.

66

Re: Імперія Кіно - фільми українською для перегляду та завантаження

Справа не в апаратурі а в талаті, і наявності часу для розвитку цього таланту.

...для якого треба займатись саме цим талантом, а не "вільна каса"! Отакої. І знову підтверджується та ж теорія.

67 Востаннє редагувалося P.Y. (05.08.2016 16:56:21)

Re: Імперія Кіно - фільми українською для перегляду та завантаження

Torbins написав:
P.Y. написав:

По факту, автор може отримувати копійки з того, що отримує від його творчості видавець. Крім того, правовласники можуть отримувати прибуток і після смерті автора.

Так він хоч копійки отримує, а пірати не платять йому взагалі нічого.

По-моєму, обидві моделі хибні й непридатні для повноцінного заохочення творчості.

P.Y. написав:

Ще така деталь: висока вартість виготовлення того самого комерційного інтелектуального продукту — багато в чому наслідок високих прибутків у цій галузі. Щоб створити, наприклад, пісню, достатньо мати інструмент плюс звукозаписуючу апаратуру, голос і творчі музичні/поетичні здібності. Останнє не купується — тобто, талант у людини або є, або нема, хіба що деяка невелика сума може піти на освіту. Але комерційно успішний автор має надлишок грошей, тому виробник може собі дозволити продати йому професійний інструмент з більшою націнкою (значно більшою за собівартість), це ж стосується послуг звукозапису, реклами, сценічних костюмів і т.д. Що, в свою чергу, робить серйозну музичну творчість менш доступною для музикантів-початківців, які ще не розкрутились до рівня, коли творчість приносить прибуток — у них нема стартового капіталу й мінімального рівня розкрученості, який мають «зірки».

Сьогоднішньому аматору доступна така апаратура, про яку п'ятдесят років назад профі могли лише мріяти. Справа не в апаратурі а в талаті, і наявності часу для розвитку цього таланту.

Талантів, які ще не отримали місця під копірайтним сонцем, така економічна ситуація не заохочує, а обмежує. І навпаки, добре розкручений колишній талант просто стає брендом, творчість якого можна продати навіть в умовах глибокої кризи жанру — треба лише більше вкладатися в рекламу.

Подякували: leofun011

68

Re: Імперія Кіно - фільми українською для перегляду та завантаження

P.Y. написав:

По-моєму, обидві моделі хибні й непридатні для повноцінного заохочення творчості.

Цілком згоден. Саме тому на заході зараз набуває популярності модель "сам собі видавець". Публікуєш свою книжку на спеціальному порталі, і всі охочі можуть придбати її електронну версію. Там же й опція виготовлення паперового примірника. Щоправда цим сервісом користуються переважно ті, для кого написання книжок - не основна робота.

69

Re: Імперія Кіно - фільми українською для перегляду та завантаження

Torbins написав:
P.Y. написав:

По-моєму, обидві моделі хибні й непридатні для повноцінного заохочення творчості.

Цілком згоден. Саме тому на заході зараз набуває популярності модель "сам собі видавець". Публікуєш свою книжку на спеціальному порталі, і всі охочі можуть придбати її електронну версію. Там же й опція виготовлення паперового примірника. Щоправда цим сервісом користуються переважно ті, для кого написання книжок - не основна робота.

І це теж лише спроба зробити неефективну модель дешевшою, викинувши з неї зайвих посередників.  Але як тільки автор стає хоч трохи популярним, його творчість починає копіюватися нелегально, тому модель «оплата за кожну легально придбану копію» перестає бути ефективною, якщо правовласник не вкладатиме кошти в переслідування піратів.

У чисто піратській моделі автор не отримує нічого, споживач платить лише за інтернет своєму провайдеру. Єдиним фактичним посередником між автором та споживачем стає інтернет. В такому випадку, чи не було б логічно змусити інтернет-провайдерів платити авторам пропорційно до кількості копій, а саме копіювання зробити вільним та необмеженим?

Подякували: leofun011

70

Re: Імперія Кіно - фільми українською для перегляду та завантаження

P.Y. написав:

У чисто піратській моделі автор не отримує нічого, споживач платить лише за інтернет своєму провайдеру. Єдиним фактичним посередником між автором та споживачем стає інтернет. В такому випадку, чи не було б логічно змусити інтернет-провайдерів платити авторам пропорційно до кількості копій, а саме копіювання зробити вільним та необмеженим?

Для цього колись давно люди придумали державу. Усі їй по-трохи платять, а держава розподіляє кошти між тими, хто виконує суспільно-корисну роботу. В давніші часи такий розподіл не був 100% правильним та прозорим, тому люди завжди давали державі гроші з великим небажанням. Можливо в майбутньому ситуація зміниться на краще.