Re: Тема для розмов
мені от цікаво, якщо хтось зателефонує до поліції, і повідомить про правопорушення, але анонімно, то поліціянти ж зобов'язані відреагувати на повідомлення?
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → Інше → Тема для розмов
Сторінки Попередня 1 … 245 246 247 248 249 … 721 Наступна
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
мені от цікаво, якщо хтось зателефонує до поліції, і повідомить про правопорушення, але анонімно, то поліціянти ж зобов'язані відреагувати на повідомлення?
мені от цікаво, якщо хтось зателефонує до поліції, і повідомить про правопорушення, але анонімно, то поліціянти ж зобов'язані відреагувати на повідомлення?
Один раз дзвонив, сам імені не називав, а вони й не питали.
мені от цікаво, якщо хтось зателефонує до поліції, і повідомить про правопорушення, але анонімно, то поліціянти ж зобов'язані відреагувати на повідомлення?
то залежить від правопорушення і самих поліціянтів imho
йой яке кольорове зображення
жаль, воно мені ніц не говорить)
http://24tv.ua/yak_zminitsya_navchannya … ti_n712657
З першого вересня у початкових класах більше не буде читання на швидкість. Натомість оцінюватимуть його якість.
Учнів перших та других класів не примушуватимуть зубрити напам'ять таблиці множення і додавання.
Першокласники на уроках іноземної мови будуть більше вчитися розмовляти, аніж писати.
Також освітяни декомунізували навчальну програму з музики та літератури. Творів радянської доби буде менше.
Більш привабливою стане фізкультура, адже скасують нормативи.
...
Після початкової школи, візьмуться реформувати освіту в середніх та старших класах. Змінять програму, підручники, стандарти та підхід вчителів. Запроваджувати ці реформи хочуть уже з 2018 року. А саму концепцію нової української школи представлять цього місяця.
Шо?! Ну добре, щодо нормативів з фізкультури згоден — мені особисто вони заважали, але все інше: WTF?!
Англійською розмовляти, а не писати — це як, заучувати фрази без можливості заглянути в підручник, разом дефектами англійської вимови своїх учительок? Чи, щоб не вчитися писати, навчальні матеріали транскрибуватимуться кирилицею: «Вочиз йонейм? Май нейм із Вова!»? Не розумію.
Ніякого зубріння таблиці множення (!) і додавання(?!?!?)? Тобто, це вчитимуть десь так у старших класах (а після реформи старших класів — на першому курсі технічних ВУЗів?)?!
Не швидкість, а якість читання — звучить ніби непогано, але відкриває більше простору для вчительської суб'єктивщини. Крім того, швидке читання корисне й для майбутнього вивчення матеріалів шкільних підручників, а якісне виразне читання — переважно для професійних читців.
Декомунізація — це взагалі як, якщо нормальну українську дитячу літературу тільки в радянський період і робили? У ХІХ — початку ХХ ст. дитячих письменників просто не було (крім, можливо, Глібова й Олени Пчілки, а ще страшилок про дітей від Коцюбинського), в пострадянський період українська дитяча література як масове явище зникла. То що взагалі читатимуть діти (якісно, виразно)?
Коротше, мені одному здається, що перебування в реформованій школі буде травматичним для розумної дитини, яка намагатиметься знати хоч щось?
Більш привабливою стане фізкультура, адже скасують нормативи
ну нарешті))
Коротше, мені одному здається, що перебування в реформованій школі буде травматичним для розумної дитини, яка намагатиметься знати хоч щось?
ніби раніше було "не травматичним"
Коротше, мені одному здається, що перебування в реформованій школі буде травматичним для розумної дитини, яка намагатиметься знати хоч щось?
ніби раніше було "не травматичним"
Було. Але навіщо робити його ще травматичнішим? ІМНО навчання має бути важким для тупих і легким для розумних, а не перетворюватись на беззмістовну трату часу розумних у компанії з тупими за програмою для ще тупіших.
Чи поставмо питання навіть так: для чого народові фінансувати своїми податками школу, яка нічому не учить? Може, краще зменшити податки й паралельно скасувати загальнообов'язкову середню освіту, якщо держава більш не може її забезпечувати на належному рівні?
о, заслужені вчителі України діляться своїм кваліфікованим поглядом на реформи
о, заслужені вчителі України діляться своїм кваліфікованим поглядом на реформи
Чому обов'язково вчителі? Я просто оцінюю реформу з позицій колишнього розумного учня.
Англійською розмовляти, а не писати — це як, заучувати фрази без можливості заглянути в підручник, разом дефектами англійської вимови своїх учительок?
Все ж краще, ніж цілий урок писати в зошиті незрозумілі значки
Коротше, мені одному здається, що перебування в реформованій школі буде травматичним для розумної дитини, яка намагатиметься знати хоч щось?
Так, все як і було.
FakiNyan написав:о, заслужені вчителі України діляться своїм кваліфікованим поглядом на реформи
Чому обов'язково вчителі? Я просто оцінюю реформу з позицій колишнього розумного учня.
то так стара система сказала, шо ви розумні, а при новій ви не будете вважатись розумним, тому й то й саме
Коротше, мені одному здається, що перебування в реформованій школі буде травматичним для розумної дитини, яка намагатиметься знати хоч щось?
Так, все як і було.
Ну, не знаю — після 90-х школа деградувала остаточно? Бо я ніби щось учив-таки.
І скасувати множення й додавання раніше ще не додумувались, якщо не помиляюсь.
Англійською розмовляти, а не писати — це як, заучувати фрази без можливості заглянути в підручник, разом дефектами англійської вимови своїх учительок?
Все ж краще, ніж цілий урок писати в зошиті незрозумілі значки
Незрозумілі значки, принаймні, мають якесь відношення до реальної англійської.
quez написав:Англійською розмовляти, а не писати — це як, заучувати фрази без можливості заглянути в підручник, разом дефектами англійської вимови своїх учительок?
Все ж краще, ніж цілий урок писати в зошиті незрозумілі значки
Незрозумілі значки, принаймні, мають якесь відношення до реальної англійської.
а розмова немає, ок
P.Y. написав:quez написав:Все ж краще, ніж цілий урок писати в зошиті незрозумілі значки
Незрозумілі значки, принаймні, мають якесь відношення до реальної англійської.
а розмова немає, ок
Розмова з нативом — має. Гадаю, типова шкільна вчителька англійської в типовій українській школі якщо бачила нативів на ютюбі, то вже добре.
221VOLT написав:Коротше, мені одному здається, що перебування в реформованій школі буде травматичним для розумної дитини, яка намагатиметься знати хоч щось?
ніби раніше було "не травматичним"
Було. Але навіщо робити його ще травматичнішим? ІМНО навчання має бути важким для тупих і легким для розумних, а не перетворюватись на беззмістовну трату часу розумних у компанії з тупими за програмою для ще тупіших.
Чи поставмо питання навіть так: для чого народові фінансувати своїми податками школу, яка нічому не учить? Може, краще зменшити податки й паралельно скасувати загальнообов'язкову середню освіту, якщо держава більш не може її забезпечувати на належному рівні?
ІМНО навчання має бути важким для тупих і легким для розумних, а не перетворюватись на беззмістовну трату часу розумних у компанії з тупими за програмою для ще тупіших.
а воно тим і є, сучасне навчання))
принаймні у більшості (я не говорю про тих хто має індивідуальне навчання, індивідуальних вчителів чи сам все вивчає і здає екстернатом,, чи просто вивчає сам і для себе)
оця вся фігня -- коли викладач робить вигляд що щось викладає, учень\студент - робить вигляд що вчить -- це хіба не беззмістовна трата часу?
зауважте - я написав "викладач" а не "вчитель" -- останній - навчає, перший - робить вигляд
імітація на імітацію))
P.Y. написав:FakiNyan написав:о, заслужені вчителі України діляться своїм кваліфікованим поглядом на реформи
Чому обов'язково вчителі? Я просто оцінюю реформу з позицій колишнього розумного учня.
то так стара система сказала, шо ви розумні, а при новій ви не будете вважатись розумним, тому й то й саме
imho, крім того, жінки повинні навчати дівчаток,
чоловіки - хлопців
оця вся тотальний фемінізм -- це якийсь жах,
і починається він зі школи чи навіть ще й раніше --
у школі викладачі-жінки ставлять хлопцям нижчі оцінки ніж дівчатам (за одинаковий результат) --
починай привикати, хлопче, що ти - 2го сорту істота на цій планеті
далі - служба в армії як вона є, що це як не порушення всіх прав людини по гендерному признаку?
далі - юридична частина ---
по-перше, дітей роблять - двоє, проте жінка може без згоди чоловіка зробити аборт і це буде цілком законно,
так само як і при розлученні - діти у 99% (+- 1-2%) залишаються у матері, а батько - принеси гроші-подай- іди на*** не мішай...
існують лише материнські права, батьківських прав ніяких не існує
і ті останні права чоловіка, які ще залишились -- задушуються під виглядом "фемінізм - більше прав жінкам"...
---
я десь помилився?
і це я ще не розписав про ситуації, де жінка апріорі "біла і пухнаста", а чоловік - апріорі виноватий у всьому що тільки можна "пришити"