Тема: Октаедр. OpenGL
Привіт усім.
Підкажіть, будь ласка, алгоритм чи код побудови октаедра в OpenGL.
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → Дизайн та графіка → Октаедр. OpenGL
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
Привіт усім.
Підкажіть, будь ласка, алгоритм чи код побудови октаедра в OpenGL.
Якщо ви будете використовувати з OpenGL бібліотеку GLUT то достатньо лише використати функції
glutSolidOctahedron glutWireOctahedron
#include <GL\glut.h>
GLfloat xRotated, yRotated, zRotated;
// Octahedron
void displayOctahedron(void)
{
glMatrixMode(GL_MODELVIEW);
// clear the drawing buffer.
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT);
// clear the identity matrix.
glLoadIdentity();
// traslate the draw by z = -4.0
// Note this when you decrease z like -8.0 the drawing will looks far , or smaller.
glTranslatef(0.0,0.0,-4.5);
// Red color used to draw.
glColor3f(0.8, 0.2, 0.1);
// changing in transformation matrix.
// rotation about X axis
glRotatef(xRotated,1.0,0.0,0.0);
// rotation about Y axis
glRotatef(yRotated,0.0,1.0,0.0);
// rotation about Z axis
glRotatef(zRotated,0.0,0.0,1.0);
// scaling transfomation
glScalef(1.0,1.0,1.0);
// built-in (glut library) function , draw you a Octahedron.
glutSolidOctahedron();
// Flush buffers to screen
glFlush();
// sawp buffers called because we are using double buffering
// glutSwapBuffers();
}
void reshapeOctahedron(int x, int y)
{
if (y == 0 || x == 0) return; //Nothing is visible then, so return
//Set a new projection matrix
glMatrixMode(GL_PROJECTION);
glLoadIdentity();
//Angle of view:40 degrees
//Near clipping plane distance: 0.5
//Far clipping plane distance: 20.0
gluPerspective(40.0,(GLdouble)x/(GLdouble)y,0.5,20.0);
glViewport(0,0,x,y); //Use the whole window for rendering
}
void idleOctahedron(void)
{
yRotated += 0.03;
displayOctahedron();
}
int main (int argc, char **argv)
{
//Initialize GLUT
glutInit(&argc, argv);
//double buffering used to avoid flickering problem in animation
glutInitDisplayMode(GLUT_SINGLE | GLUT_RGB);
// window size
glutInitWindowSize(400,350);
// create the window
glutCreateWindow("Octahedron Rotating Animation");
glPolygonMode(GL_FRONT_AND_BACK,GL_LINE);
xRotated = yRotated = zRotated = 30.0;
xRotated=33;
yRotated=40;
glClearColor(0.0,0.0,0.0,0.0);
//Assign the function used in events
glutDisplayFunc(displayOctahedron);
glutReshapeFunc(reshapeOctahedron);
glutIdleFunc(idleOctahedron);
//Let start glut loop
glutMainLoop();
return 0;
}
Дуже дякую )
Можливо, хтось ще знає функцію для зафарбовування граней ?
Функція для зафарбовування октаедра є glutSolidOctahedron, яку я вам вже дав в попередньому повідомлені
вона в попередньому прикладі не працює бо потрібно правильно налаштувати параметри OpenGL (для конкретної ситуації)
Ось вам ще приклад
тут є ні тільки октаедр
#include <GL\glut.h>
#pragma comment ( lib, "glut.lib" )
#pragma comment ( lib, "glut32.lib" )
#include <windows.h>
#include <GL/glut.h>
#include <stdlib.h>
static void resize(int width, int height)
{
const float ar = (float)width / (float)height;
glViewport(0, 0, width, height);
glMatrixMode(GL_PROJECTION);
glLoadIdentity();
glFrustum(-ar, ar, -1.0, 1.0, 2.0, 100.0);
glMatrixMode(GL_MODELVIEW);
glLoadIdentity();
}
static void display(void)
{
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT);
glColor3d(1, 0, 0);
//Dodecahedron
glPushMatrix();
glTranslated(-3.0, 1.5, -6);
glScaled(0.5, 0.5, 0.5);
glutSolidDodecahedron();
glPopMatrix();
glPushMatrix();
glTranslated(-3.0, -1.2, -6.0);
glScaled(0.5, 0.5, 0.5);
glutWireDodecahedron();
glPopMatrix();
//Octahedron
glPushMatrix();
glTranslated(-1.0, 1.5, -6);
glutSolidOctahedron();
glPopMatrix();
glPushMatrix();
glTranslated(-1.0, -1.2, -6.0);
glutWireOctahedron();
glPopMatrix();
//Tetrahedron
glPushMatrix();
glTranslated(1.0, 1.5, -6);
glutSolidTetrahedron();
glPopMatrix();
glPushMatrix();
glTranslated(1.0, -1.2, -6.0);
glutWireTetrahedron();
glPopMatrix();
//Icosahedrons
glPushMatrix();
glTranslated(3.0, 1.5, -6);
glutSolidIcosahedron();
glPopMatrix();
glPushMatrix();
glTranslated(3.0, -1.2, -6.0);
glutWireIcosahedron();
glPopMatrix();
glutSwapBuffers();
}
const GLfloat light_ambient[] = { 0.0f, 0.0f, 0.0f, 1.0f };
const GLfloat light_diffuse[] = { 1.0f, 1.0f, 1.0f, 1.0f };
const GLfloat light_specular[] = { 1.0f, 1.0f, 1.0f, 1.0f };
const GLfloat light_position[] = { 2.0f, 5.0f, 5.0f, 0.0f };
const GLfloat mat_ambient[] = { 0.7f, 0.7f, 0.7f, 1.0f };
const GLfloat mat_diffuse[] = { 0.8f, 0.8f, 0.8f, 1.0f };
const GLfloat mat_specular[] = { 1.0f, 1.0f, 1.0f, 1.0f };
const GLfloat high_shininess[] = { 100.0f };
/* Program entry point */
int main(int argc, char *argv[])
{
glutInit(&argc, argv);
glutInitWindowSize(640, 480);
glutInitWindowPosition(10, 10);
glutInitDisplayMode(GLUT_RGB | GLUT_DOUBLE | GLUT_DEPTH);
glutCreateWindow("Programming Techniques - 3D regular solids");
glutReshapeFunc(resize);
glutDisplayFunc(display);
glClearColor(1, 1, 1, 1);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glCullFace(GL_BACK);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glDepthFunc(GL_LESS);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_NORMALIZE);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glEnable(GL_LIGHTING);
glLightfv(GL_LIGHT0, GL_AMBIENT, light_ambient);
glLightfv(GL_LIGHT0, GL_DIFFUSE, light_diffuse);
glLightfv(GL_LIGHT0, GL_SPECULAR, light_specular);
glLightfv(GL_LIGHT0, GL_POSITION, light_position);
glMaterialfv(GL_FRONT, GL_AMBIENT, mat_ambient);
glMaterialfv(GL_FRONT, GL_DIFFUSE, mat_diffuse);
glMaterialfv(GL_FRONT, GL_SPECULAR, mat_specular);
glMaterialfv(GL_FRONT, GL_SHININESS, high_shininess);
glutMainLoop();
return EXIT_SUCCESS;
}
Величезне дякую )
Буду розбиратись
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glDepthFunc(GL_LESS);
Це ж алгоритм Z - буфера відсікання невидимих граней, правильно ?
а якщо не використовувати OpenGL для побудови октаедра.
Що потрібно для центральної проекції октаедра ?
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися