Спершу - пара банальностей:
Гроші - це універсальний обмінний еквівалент. Відповідно, річ, яку можна обміняти на широкий вибір інших речей, набуває якостей грошей.
Будь-який товар дорожчає, якщо попит на нього перевищує пропозицію, і дешевшає, якщо переважає пропозиція.
Ну а тепер відповідаю на питання. Звідки береться пропозиція біткоїна? З майнінга. Причому майнінг організований таким чином, що пропозиція буде з часом зменшуватися, а загальна кількість біткоїнів обмежена. Тобто пропозиція має ліміт. Це добре для його ціни. А звідки береться попит на біткоїн? З ним проводять торгові операції (купують картоплю, наприклад). Його використовують як засіб збереження грошей замість шкарпеток. І нарешті - його купують (чи майнять) в надії, що з часом його ціна зросте. І ось саме ця складова, як я розумію, і забезпечує основне зростання його ціни; і вам пропонують вкластися в біткоїн саме з цього боку. Тепер пояснюю, в чому проблема: цей спекулятивний попит існуватиме не завжди. Купувати картоплю і відкладати гроші на нову відеокарту будуть завжди, а от зростати біткоїн буде, доки до системи приєднуються нові люди: хтось задля картоплі і відеокарт, а хтось задля зростання ціни. І в той момент, коли нові люди перестануть приєднуватися, а біткоїн перестане зростати, всі, хто купував біткоїн заради зростання, вирішать, що їм біткоїни вже не потрібні, і почнуть їх продавати. А оскільки пропозиція в цей момент значно перевищить попит, ціна біткоїна впаде до рівня, який забезпечується товарами, які можна за нього купити (картоплею) - бо ті, хто використовував його як інструмент збереження грошей, теж вирішать його скинути, бо щойно ти зберігав $10000, а зараз за ці гроші ледве $100 дають, про яке збереження мова? Це було в історії вже багато разів, зветься це явище "схемою Понці" або "фінансовою пірамідою". Саме так працював МММ. Принципова різниця - тільки в тому, що в МММ гарантовано вигравав Мавроді, в схемі Понці - ясна річ, сам Чарльз Понці, а тут гарантій нема, найбільше виграє той, хто встигне зістрибнути в останній момент перед падінням.
Якщо вам не подобається порівняння з МММ - пошукайте про голандські тюльпани. Там така сама історія була.
Що ж стосується конкретних прогнозів - для того, щоб їх робити, потрібний детальний аналіз потенційних ринків. Дані від одного аналітика тут явно будуть неадекватні, такий аналіз має проводитися великою компанією чи аналітичним центром.
Ну і цілком можливо, що за рік він коштуватиме в 3-4 рази більше - але так само можливо, що в 30-40 разів менше. Ризик ваш.