Тема: Визначення Vector3.forward
Маю я вектор new Vector3(5, 5, 5)
Vector3.forward буде new Vector3(6, 5, 5)
Як визначити цю позицiю з поворотом ?
Щось типу як в Unity position.forward вектор вперед з урахуванням повороту.
Допоможiть будь ласка
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → C#, .NET → Визначення Vector3.forward
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
Маю я вектор new Vector3(5, 5, 5)
Vector3.forward буде new Vector3(6, 5, 5)
Як визначити цю позицiю з поворотом ?
Щось типу як в Unity position.forward вектор вперед з урахуванням повороту.
Допоможiть будь ласка
Vector3.forward - то є одиничний вектор
аби дізнатись, яким він буде, тре знати куди і як сильно повернений об'єкт
Vector3.forward - то є одиничний вектор
аби дізнатись, яким він буде, тре знати куди і як сильно повернений об'єкт
Ну от повернув я об'єкт на 30 градусiв.
Як взнати де точка спереду об'єкта ?
FakiNyan написав:Vector3.forward - то є одиничний вектор
аби дізнатись, яким він буде, тре знати куди і як сильно повернений об'єктНу от повернув я об'єкт на 30 градусiв.
Як взнати де точка спереду об'єкта ?
а в яку сторону повернули?
vtorgashov написав:FakiNyan написав:Vector3.forward - то є одиничний вектор
аби дізнатись, яким він буде, тре знати куди і як сильно повернений об'єктНу от повернув я об'єкт на 30 градусiв.
Як взнати де точка спереду об'єкта ?а в яку сторону повернули?
А нема унiверсальной формули ?
Просто об'єкт аля машина...
FakiNyan написав:vtorgashov написав:Ну от повернув я об'єкт на 30 градусiв.
Як взнати де точка спереду об'єкта ?а в яку сторону повернули?
А нема унiверсальной формули ?
Просто об'єкт аля машина...
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0 … 1%82%D1%83
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися