Тема: Як перетворити Vector3 в Quaternion ?
Я питав як знайти напрямок об'экта з врахуванням повороту...
Як це зробити формулою я так i не зрозумiв.
Але в исходному кодi Unity знайшов як це там зроблено.
I все працюэ але функцiя перетворення Vector3 в Quaternion там якась дивна.
public static Quaternion Euler(Vector3 euler)
{
return Quaternion.Internal_FromEulerRad(euler * 0.0174532924f);
}
private static Quaternion Internal_FromEulerRad(Vector3 euler)
{
Quaternion result;
Quaternion.INTERNAL_CALL_Internal_FromEulerRad(ref euler, out result);
return result;
}
[WrapperlessIcall]
[MethodImpl(MethodImplOptions.InternalCall)]
private static extern void INTERNAL_CALL_Internal_FromEulerRad(ref Vector3 euler, out Quaternion value);
Я так розумiю INTERNAL_CALL_Internal_FromEulerRad натив з C++
Як що хтось знаэ що в середенi INTERNAL_CALL_Internal_FromEulerRad або як це зробити ?
Допоможiть будь ласка