Тема: [C++] Робота з памятью программи.
Маю я код.
DWORD *X = (*(DWORD**)(0xB6F5F0 + 0x14)) + 0x30;
DWORD *Y = (*(DWORD**)(0xB6F5F0 + 0x14)) + 0x34;
DWORD *Z = (*(DWORD**)(0xB6F5F0 + 0x14)) + 0x38;
float xPos = *((float*)&X);
float yPos = *((float*)&Y);
float ZPos = *((float*)&Z);
char buff[200];
format(buff, "%f %f %f", xPos, yPos, ZPos);
format то #define format strintf
И той код маэ вивести на екран позицiю игрока з buff.
Як що замiсть xPos, yPos, ZPos вписати числа то все виводить.
А як що використати xPos, yPos, ZPos то якось криво...
Питання таке: Чому xPos, yPos, ZPos завжди рiвнi 0 ?
Хоча працюэ сам мод...
Це я адресою помилився чи якось не так перетворюю з DWORD в float.
А може отримую не так.
Допоможiть будь ласка