Тема: Реалізація патернів проектування
Потрібно створити клас карти, щоб представити гральну карту в піраміді.
Створити клас Колода для подання колоди карт в піраміді.
Ось я написав код, але викладач каже що треба реалізувати цей клас з використанням шаблонів проектування, допоможіть будь ласка.
import random
class Card(object):
def __init__(self):
self.list = ['в™*', 'в™Ј', '♥', '♦']
self.cards = []
self.cart = []
for card_num in range(0, 52):
r = str(card_num % 13)
if r == '0':
r = 'K'
if r == '1':
r = 'A'
if r == '12':
r = 'Q'
if r == '11':
r = 'J'
index = int((card_num / 13) % 13)
self.cards.append((r, self.list[index]))
def draw(self):
next = self.cards.pop(random.randint(0, len(self.cards) - 1))
return next
def deck(self):
c = Card()
for i in range(0, 52):
self.cart.append(c.draw())
print(30*' ',self.cart[0])
print(25*' ',self.cart[1:3])
print(20*' ',self.cart[4:7])
print(15*' ',self.cart[7:11])
print(10*' ',self.cart[11:16])
print(5*' ',self.cart[16:22])
print(self.cart[23:30])
print(30 * "---")
print(self.cart[31:])
c = Card()
c.deck()