1

Тема: Про відносини з клієнтами та програмістами із вуст сеошника:)

Трохи побомбить.
Я сео-спеціаліст, працюю рік, компанія досить гарна, знаю досить багато, маю сертифікат в Аналітиці, майже закінчену вищу освіту в програмуванні, відповідно багато досить розумних людей у оточенні.
Але як іноді бісять клієнти. Я думаю кожен спеціаліст мав досвід з "розумними" клієнтами, які десь щось чули і вже вважають себе спеціалістами. І цим самим заважають працювати. Просиш(ну не я, а наші проджекти), що при якихось змінах на сайті попереджати, узгоджувати...ні! Ми все самі зробимо, зламаємо роботу попередніх трьох місяців(а то і взагалі все), а потім дивуємось чому нема результатів. Ось так нещодавно один із клієнтів вирішив змінити дизайн сайту. Порушивши всю структуру, не налаштувавши редиректи...Мене аж тіпати почало.
Або програмісти) Люди, ну будьте трошки розумними. Просиш зробити по одному, роблять по іншому або взагалі кажуть "це не можливо зробити". Наприклад, "закрийте такі-то сторінки від індексації" або "зробіть по отаким фільтрам статичну сторінку". На перше отримую закритий сайт від індексації, на друге слова "це неможливо". Чому я, сео-спеціаліст, повинна пояснювати програмісту як зробити те чи інше??

От поясніть мені цю логіку.

Подякували: 0xDADA11C7, rsemfreelancer2

2

Re: Про відносини з клієнтами та програмістами із вуст сеошника:)

Запам'ятайте: клієнт завжди правий. Уточнення: клієнт - це той, хто платить. Ясно? Все зламав - значить, хай платить за виправлення. По некомпетентності: якщо програміст ваш - поговоріть із керівником, якщо не ваш - знову ж таки, питання іде про гроші. І всі задоволені.

3

Re: Про відносини з клієнтами та програмістами із вуст сеошника:)

Може б варто всім учасникам конфлікту почитати літературу усіляку про переговори взагалі, про взаємовідносини "в айті", SDLC та ін.?

Подякували: koala, ostap34PHP2

4

Re: Про відносини з клієнтами та програмістами із вуст сеошника:)

koala написав:

Запам'ятайте: клієнт завжди правий. Уточнення: клієнт - це той, хто платить. Ясно? Все зламав - значить, хай платить за виправлення. По некомпетентності: якщо програміст ваш - поговоріть із керівником, якщо не ваш - знову ж таки, питання іде про гроші. І всі задоволені.

Та отож, що ти працюєш, вилизуєш сайт, а один розумник потім все ламає.
Ти ще й винен будеш. Я кажу не про тих клієнтів, що потім розуміють що напартачили та виправляють, а про тих, хто потім звинувачує компанію, що результату нема. Отакі бісять. І це добре, якщо вчасно побачив. А бувають такі ситуації, що ти бачиш це лише через два тижні або місяць

Подякували: ostap34PHP1

5

Re: Про відносини з клієнтами та програмістами із вуст сеошника:)

Master_Sergius написав:

Може б варто всім учасникам конфлікту почитати літературу усіляку про переговори взагалі, про взаємовідносини "в айті", SDLC та ін.?

та у нас і не дурні люди, налагоджують контакти. Тому я і не проджект, бо я б кричала на таких)
А так хлопці тихо-мирно вирішують такі ситуації.
Просто самі такі ситуації...бісять)

6

Re: Про відносини з клієнтами та програмістами із вуст сеошника:)

та такі люди які все знають і все вміють я зустірчаю в сервісному центрі 8м років роботи, для прикладу приходять люди і дають принтер і розказують як треба замінювати деталі, що робити, я так і запитую "раз ви все знаєте то чого самі не зробили". Ще випадок, знайомтесь, це дефект друку, який хто як хоче так і називає, хвиля, тигрова шкіра, моар
http://so-kar.ru/files/EArticle/images/7/preview_thumb300x.png
В сервісному центрі часто люди вище описані лиш слова і знають, всіх які мені говорили що я нічого не знаю, а вони все знають, просив розповісти про природу цього дефекту, всі мовчать. Цих випадків багато, але коротко "коли розумна людина тупить, то це ще нічого, а коли дурак умнічає, то це вже капець". Так і це.
Ще замітив, де немає команди, нема чого там робити

7

Re: Про відносини з клієнтами та програмістами із вуст сеошника:)

Спілкування з замовником:

    Неможливо в принципі - неможливо в принципі.
    Складно - елементарно, але запропонована сума мені не подобається.
    В принципі, піддається реалізації - я поняття не маю, як це зробити, але запропонована сума мені подобається.
    Елементарно - вживається виключно у відповідь на питання, чи легко буде користувачеві освоїти інтерфейс програми.
    Ресурсномістке завдання - мені лінь займатися оптимізацією.
    Передові інформаційні технології - мені лінь займатися оптимізацією.
    Великий обсяг роботи - цілу годину качав бібліотеку з інтернету.
    Мінімальні вимоги - запуститься, але працювати не буде.
    Дружній інтерфейс - підтримується мишка.
    Простий інтерфейс - не підтримує мишка.
    Повна сумісність - ніхто не перевіряв, але чим чорт не жартує?
    Реліз - бета-версія.
    Особливості - глюки.
    Оптимізація - викидання того, що так і не вдалося змусити працювати.
    Перевершує аналоги - займає більше місця.
    Тиждень - 1) місяць; 2) день.
    Місяць - 1) півроку; 2) тиждень.
    Рік - поняття не маю, скільки.

Подякували: koala, Chemist-i2

8

Re: Про відносини з клієнтами та програмістами із вуст сеошника:)

reverse2500 написав:
Прихований текст

та такі люди які все знають і все вміють я зустірчаю в сервісному центрі 8м років роботи, для прикладу приходять люди і дають принтер і розказують як треба замінювати деталі, що робити, я так і запитую "раз ви все знаєте то чого самі не зробили". Ще випадок, знайомтесь, це дефект друку, який хто як хоче так і називає, хвиля, тигрова шкіра, моар
http://so-kar.ru/files/EArticle/images/7/preview_thumb300x.png
В сервісному центрі часто люди вище описані лиш слова і знають, всіх які мені говорили що я нічого не знаю, а вони все знають, просив розповісти про природу цього дефекту, всі мовчать. Цих випадків багато, але коротко "коли розумна людина тупить, то це ще нічого, а коли дурак умнічає, то це вже капець". Так і це.
Ще замітив, де немає команди, нема чого там робити

Прихований текст

Так і яка природа цього дефекту?

9

Re: Про відносини з клієнтами та програмістами із вуст сеошника:)

Прихований текст
VasylSvoboda написав:

Чому я, сео-спеціаліст, повинна пояснювати програмісту як зробити те чи інше??

VasylSvoboda написав:

Тому я і не проджект, бо я б кричала на таких)

Василь Свобода — Ваше справжнє ім'я? Чи це якась хитра пошукова оптимізація?  *SCRATCH*

Подякували: 0xDADA11C71

10

Re: Про відносини з клієнтами та програмістами із вуст сеошника:)

Просто самі такі ситуації...бісять)

є ТЗ, є договір за проектом. Вихід за межi - проблеми того, хто вийшов за межi.

11

Re: Про відносини з клієнтами та програмістами із вуст сеошника:)

Так і яка природа цього дефекту?

я поки найшов дві причини, перше старе лезо дозування, друге змішування двух сильно не сумісних видів тонера, дефект замітила перше фірма kyocera. Називається "збитковий треболітовий заряд", там заряд йде від тертя ...

Подякували: Chemist-i1

12

Re: Про відносини з клієнтами та програмістами із вуст сеошника:)

P.Y. написав:
Прихований текст
VasylSvoboda написав:

Чому я, сео-спеціаліст, повинна пояснювати програмісту як зробити те чи інше??

VasylSvoboda написав:

Тому я і не проджект, бо я б кричала на таких)

Василь Свобода — Ваше справжнє ім'я? Чи це якась хитра пошукова оптимізація?  *SCRATCH*

Я вже уявляю що воно там насеошить, якщо визначитися (а тим більше неухильно дотримуватися) зі статтю не може.