Тема: Оптимізувати код Java
Завдання полягає в наступному:
Shape клас забезпечує метод draw(...)...для малювання фігур. Перемістіть метод draw(...) до Rectangle класу. Будь-ласка запропонуйте інші вирішення для покращення якості коду
public class Shape {
private String title;
//Other fields, constructors, get, set, etc.
public Shape(String title) {
this.title = title;
}
public String getTitle() {
return title;
}
public void setTitle(String title) {
this.title = title;
}
private void draw(Graphics graphics, Rectangle rectangle) {
rectangle.setVisible(false);
graphics.setColor(rectangle.getColor());
graphics.drawLine(rectangle.getX1(),rectangle.getY1(),rectangle.getX2(),rectangle.getY2());
//Other code
rectangle.setVisible(true);
}
}
public class Rectangle{
private int x1, y1;
private int x2, y2;
private Color color;
private boolean visible;
//Othre fields, constructors, get, set, etc
public Rectangle(String title, int x1, int y1, int x2, int y2, Color color, boolean visible) {
super(title);
this.x1 = x1;
this.y1 = y1;
this.x2 = x2;
this.y2 = y2;
this.color = color;
this.visible = visible;
}
public int getX1() {
return x1;
}
public int getY1() {
return y1;
}
public int getX2() {
return x2;
}
public int getY2() {
return y2;
}
public Color getColor() {
return color;
}
public boolean getVisible() {
return visible;
}
public void setVisible(boolean visible) {
this.visible = visible;
}
}
На мою думку якщо я перенесу метод draw () до Rectangle класу, то можна буде з цього методу забрати параметр "Rectangle rectangle" і використовувати методи не так "rectangle.setVisible (false)" а так "setVisible (false)"
Що ще тут ще можна поліпшити?