1

Тема: Що це мається на увазі?

В вакансіях сисадміна кожен раз знаходжу якісь раптові вимоги, яких я не розумію. І кожен раз мене відсіюють за нерозумінням якихось ньюансів, незважаючи на мої стандартні знання dns, dhcp, vpn та організація локальних мереж. Склалося таке враження, що шукають якогось супер оригінального, чи вузькопрофільного фахівця, який має все знати. Ось натрапив на таку вакансію знов.
Вимоги:
вирішення типових інциндентів та запитів за інструкціями
ескалація інцидентів та запитів на наступні рівні підтримки (2 рівень,3 рівень)
контроль часу обробки інцидентів.

Мені вже соромно стало знов дзвнити питати і чути відмову. Тож прошу високодосвідчену в області адміністрування публіку пояснити що за запити і інструкції маються на увазі? Що за ескалація інцидентів, якісь рівні? Що це воно таке і де здобути такий досвід і знання?

2 Востаннє редагувалося koala (17.08.2019 16:55:34)

Re: Що це мається на увазі?

Тобто це - перша лінія. Задача - пояснювати користувачам, де на клавіатурі потрібна кнопка знаходиться, і вміти розпізнавати, коли їх треба на справжніх спеціалістів перемикати (це і є ескалація).

3

Re: Що це мається на увазі?

lamer90 написав:

В вакансіях сисадміна ...
Вимоги:
вирішення типових інциндентів та запитів за інструкціями
ескалація інцидентів та запитів на наступні рівні підтримки (2 рівень,3 рівень)
контроль часу обробки інцидентів.

Ці вимоги не мають відношення до сисадміна. Гортайте дальше і не звертайте уваги на всяких ідіотів.

4

Re: Що це мається на увазі?

koala написав:

Тобто це - перша лінія. Задача - пояснювати користувачам, де на клавіатурі потрібна кнопка знаходиться, і вміти розпізнавати, коли їх треба на справжніх спеціалістів перемикати (це і є ескалація).

Це називається працівник служби підтримки користувачів.