1 Востаннє редагувалося Olimpiya (16.11.2019 11:57:05)

Тема: Поговоримо про таргетинг

Якщо ви підприємець, то ви точно зацікавлені в його розвитку. Одним із способів отримувати гарний прибуток, є соціальні мережі.

Найдоступніший спосіб, це просування свого товару або послуги через таргетинговую рекламу. Не плутайте з контекстною рекламою.

Tаргетована  реклама - це реклама, спрямована на цільову аудиторію, яка відповідає певному набору вимог. (місце проживання, наявність дітей, тварин, автомобілів, айфонів і т.п. Певні інтереси, вік)  Вона показується цільової аудиторії незалежно від того, шукають люди зараз цей товар чи ні. Майбутні клієнти можуть взагалі не знати про товар, але цій групі людей він потенційно цікавий. Значить, ці люди цікаві і вам.

2

Re: Поговоримо про таргетинг

Не моє, але згодна:



Три заповіді рекламодавця які можуть заощадити тисячі $:

- якщо оффер неправильний, то будь-яка реклама = слив.
- якщо правильний оффер показати неправильної аудиторії, то ваш відділ загнеться і реклама = слив.
- якщо правильний оффер упакувати в погане оголошення і показати потрібним людям, то результат буде дуже дорогий і реклама = слив.

«Золоте» правило - правильний оффер показаний правильної аудиторії упакований в зрозуміле для них оголошення дадуть потрібний результат.

P.S. Зверніть увагу ще на сайт, якщо з ним біда, то реклама = слив. Без відділу продажів весь маркетинг = слив в 90% випадків.

3

Re: Поговоримо про таргетинг

Згоден. Але трохи не так. Більш простіше.
Все вирішує тип рекламного банера, рекламний текст і попит на товар.
Якщо тип рекламного банера нав'язливий, перекриває контент, то скоріше його закриють.
Якщо рекламний банер не буде нагадувати реклами гугл (сині хрестики "закрити" в синій рамочці), то скоріше рекламу обійдуть.

Якщо в рекламному тексті не буде вказано найменшої інформації про назву фірми, то скоріше його обійдуть
Якщо в рекламному тексті не буде слова "акція, дешево" скоріше його обійдуть. В надійність ніхто не вірить, заявляти про себе, що фірма надійна - це не можна перевірити до замовлення на відміну від "дешево" або "акція".
Якщо в рекламному тексті буде забагато тексту, то скоріше його обійдуть.
Якщо в рекламному тексті буде щось "фантастичне", то скоріше його обійдуть
І якщо попит на товар=0, то який банер туди не постав - мало хто його відкриє.


От наприклад я писав оголошення типу:
Заголовок оголошення: "Розробка Android БЕЗКОШТОВНО!!! Або від 50 грн"
Відображалося воно так: "Розробка Android БЕЗКОШТОВНО!!!..."
Текст оголошення: "Android розробка програм від 50 грн
Графічна програма: від 150 грн
Програма надається з соурс кодом. Виконавець - студент.
Якщо програма невелика, робиться безкоштовно.".
Всього лише 3 слова в заголовку. Ніяких деталей я не уточнював. Набралось 2 клієнти за 3 дні.

4

Re: Поговоримо про таргетинг

Так, це все теж важливо. Але вся фішка, щоб знайти свою аудіторію. Іноді це так цікаво), особливо аналізувати результати текстової компанії . Не всі товари і послуги, звичайно, підходять для таргетингу. Припустимо, металопластикові вікна, немає сенсу так рекламувати.

пс я не ведуся на рекламу типу, тільки сьогодні, знижка 50%, не знаю чому, але вона мене лякає. Але, проаналізувавши свої покупки, то є в мене 2-3 постійних місця, завдяки рекламі в фб))

5

Re: Поговоримо про таргетинг

Olimpiya написав:

тергитенг

Olimpiya написав:

тагретіноговую рекламу

Очі кровоточать
А ще мені здається, що з цими двома щось не так  *NO*

2.1. Використовувати більше одного аккаунта, передавати користування аккаунтом іншій людині.
2.2. Накручувати репутацію.

Підозрюю в порушенні правил

6

Re: Поговоримо про таргетинг

Eff1c написав:

Очі кровоточать

У мене теж, чесно. Але виправити не можу, поки. У мене немає кнопки "редагувати". Буде доступна після 10 повідомлень, ось і виправлю))

7

Re: Поговоримо про таргетинг

Eff1c написав:

Підозрюю в порушенні правил

*OK*  маєте право

8

Re: Поговоримо про таргетинг

Сильно поговорили про таргетинг Можливо хтось порекомендує крутий курс, блог?