Re: Сьогодні я дізнався
https://www.kremlingram.org/ua
Розслідувальна група, яка вивчає безпеку Телеграму та його потенційні зв’язки з Кремлем
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → Інше → Сьогодні я дізнався
Сторінки Попередня 1 … 117 118 119 120 121 … 128 Наступна
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
https://www.kremlingram.org/ua
Розслідувальна група, яка вивчає безпеку Телеграму та його потенційні зв’язки з Кремлем
Під час 2СВ Японія атакувала також материкову частину США (Ореґон).
В лінукс-дистрибутивах де використовується systemd, з'явиться своя версія "синього екрану смерті"
Вийшла нова серія Університету Чупарського:
https://www.youtube.com/watch?v=deuZ2Xgn3Bo
В поштомати заборонено доставляти ліки, які потребують визначеної температури зберігання. Зате існують окремі спеціальні поштомати для ліків.
На адреси email використані в "дії" почав приходити український спам. Чітко видно, бо я створив окремий email для цього чуда.
P.Y. написав:А наш уряд точно знає? Він просто використовує інфраструктуру, збудовану ще до нього.
Ліл, докладно так, тільки не лише інфраструктуру але й ментальну прошивку. Приблизно у 2005 році колишню колегу не хотіли брати на роботу в одну заскорузлу установу через відсутність київської прописки. Коли я здуру пішов на роботу у ту ж установу трохи пізніше, то до мене в кадрах не було запитань, хоч теж не мав прописки, однак заскорузлі тітки у моєму відділі дивувалися, як це мене взяли. А потім ще більше дивувалися, коли я казав що в законі такого вже нема, як і самого поняття прописки (посягнув на святе!), і маючи на руках офіційну відмову саме з цієї причини, можна було сміливо йти до суду і виграти справу (нечувана наглість!). Це вже пізніше я зрозумів, що інститут реєстрації мало що змінив і ментально потрібна зміна декількох поколінь, поки що це "реєстрація курця".
▼про не в нас - реєстрація здорової людини
Досі бачив лише перереєстрацію машини курця - це коли хоч і є можливість записатися в електронну чергу онлайн, однак прийти все одно треба під МРЕВ о шостій ранку і вбити на це цілий день; бо може хтось не прийде і мій номер висвітлять на табло швидше, а може це станеться і під закриття робочого дня. Потім ще працівник робить помилку в імені і треба чекати ще пару годин. При тому що заплачено додаткову мзду спеціальному дядькові з нецікавим обличчям, котрий "рішає" все швидше.
Сьогодні дізнався про перереєстрацію машини здорової людини. Це коли акт купівлі-продажу складено на пожмаканому папері від руки. Далі сфоткав, вислав через особистий кабінет через щось на зразок "дії" і це повністю безкоштовна послуга. Номерний знак можна не замінювати (ну ок, у варіанті "курця" ця опція теж є). Техпаспорт можна не замінювати, поки не буде заповнено всі квадратики для печатки техогляду. Якщо дуже хочеться, то можна там же в особистому кабінеті замовити заміну техпаспорта у зв'язку зі зміною власника і його пришлють поштою додому, тоді саме ця послуга платна.
Upd: На жаль, це той випадок, коли війна не є виправданням...
Дізнався про цікаву sci-fi теорію - літати непоміченими можна всередині астероїду.
Дізнався про цікаву sci-fi теорію - літати непоміченими можна всередині астероїду.
Тут подумав, шо якшо треба користуватися саме цим видом транспорту, то робити це з пересадками. Долітати цим астероідом до місця де неподалік летить інший астероїд і там пересідати як на інший номер транваю. Не дуже зручно, але якщо змінювати курс астероїду, то це можуть помітити науковці.
frz написав:Дізнався про цікаву sci-fi теорію - літати непоміченими можна всередині астероїду.
Тут подумав, шо якшо треба користуватися саме цим видом транспорту, то робити це з пересадками. Долітати цим астероідом до місця де неподалік летить інший астероїд і там пересідати як на інший номер транваю. Не дуже зручно, але якщо змінювати курс астероїду, то це можуть помітити науковці.
На жаль, гальма не можна, бо астрономи вичислять шо астероїд змінив швидкість, тому пасажир мусить вискакувати на ходу.
Розумію шо недолік. зато за бензину не тре платити.
На адреси email використані в "дії" почав приходити український спам. Чітко видно, бо я створив окремий email для цього чуда.
Завжди припускав що "Дія" то транформація в відро без дна. Мета -- збір, обробка та безперешкодний витік персоналних даних.
Та всеж. Не припускаїте що витік мейла могли влаштувати і працівники які обслуговують поштовий сервер, і якийсь гугловий ШІ через всіми улюблені JS наприклад, т. т. і.
frz написав:Дізнався про цікаву sci-fi теорію - літати непоміченими можна всередині астероїду.
Тут подумав, шо якшо треба користуватися саме цим видом транспорту, то робити це з пересадками. Долітати цим астероідом до місця де неподалік летить інший астероїд і там пересідати як на інший номер транваю. Не дуже зручно, але якщо змінювати курс астероїду, то це можуть помітити науковці.
Я теж бажаю покурити тогож-самого що і Ви ))
frz написав:frz написав:Дізнався про цікаву sci-fi теорію - літати непоміченими можна всередині астероїду.
Тут подумав, шо якшо треба користуватися саме цим видом транспорту, то робити це з пересадками. Долітати цим астероідом до місця де неподалік летить інший астероїд і там пересідати як на інший номер транваю. Не дуже зручно, але якщо змінювати курс астероїду, то це можуть помітити науковці.
Я теж бажаю покурити тогож-самого що і Ви ))
Ніколи не пробував дурман-траву, своїх дурощів достатньо )
Сьогодні дізнався, що гриб дощовик, також відомий як порхавка, має офіційну назву lycoperdon, що в перекладні на українську означає "вовчий пердіж". От і живи тепер з цим )
frz написав:На адреси email використані в "дії" почав приходити український спам. Чітко видно, бо я створив окремий email для цього чуда.
Завжди припускав що "Дія" то транформація в відро без дна. Мета -- збір, обробка та безперешкодний витік персоналних даних.
Та всеж. Не припускаїте що витік мейла могли влаштувати і працівники які обслуговують поштовий сервер, і якийсь гугловий ШІ через всіми улюблені JS наприклад, т. т. і.
Річ у тім, що я і дружина отримали на мейли однаковий український спам. Ок, дружина там вказала пошту ґмейл, однак я - ні, це саморобна скринька на моєму власному домені. Мій висновок - "дія" продала базу мейлів для тарґетованої реклами.
frz написав:frz написав:Дізнався про цікаву sci-fi теорію - літати непоміченими можна всередині астероїду.
Тут подумав, шо якшо треба користуватися саме цим видом транспорту, то робити це з пересадками. Долітати цим астероідом до місця де неподалік летить інший астероїд і там пересідати як на інший номер транваю. Не дуже зручно, але якщо змінювати курс астероїду, то це можуть помітити науковці.
На жаль, гальма не можна, бо астрономи вичислять шо астероїд змінив швидкість, тому пасажир мусить вискакувати на ходу.
Розумію шо недолік. зато за бензину не тре платити.
Далі розвинути думку допоміг чат:
Там, де траєкторії астероїдів перетинаються, можуть бути створені "транспортні вузли" або "космічні станції", де пасажири можуть легко пересідати з одного астероїда на інший. Це може включати автоматичні системи керування маршрутом і точні обчислення часу пересідання.
Звісно, вискакування на ходу може бути небезпечним і незручним. Можливо, буде необхідно розробити спеціальні судна для пересідання, які забезпечать безпечний і комфортний перехід з одного астероїда на інший.
З урахуванням довгих періодів подорожей між астероїдами, може виникнути питання життєзабезпечення та комфорту для пасажирів. Розробка технологій, що забезпечують стійке і здорове існування людей в космосі, буде важливою складовою такого транспортного засобу.
Цей концепт відкриває безліч можливостей для наукових досліджень та технологічних вдосконалень, що можуть привести до новаторських рішень у сфері космічного транспорту.
Враховуючи швидкості, з якими астероїди пролітають один відносно одного, пересадка пасажирів між ними буде нагадувати пересадку барона Мюнхгаузена з одного гарматного ядра на інше, тільки в більш швидкому темпі.
Враховуючи швидкості, з якими астероїди пролітають один відносно одного, пересадка пасажирів між ними буде нагадувати пересадку барона Мюнхгаузена з одного гарматного ядра на інше, тільки в більш швидкому темпі.
Чат невтомно виступає на захист запропонованого виду транспорту (щось знає?) :
Автоматизація та розвинуті технології: Розвиток сучасних технологій дозволяє створювати автоматизовані системи управління, які можуть точно розраховувати траєкторії та координувати пересадки пасажирів навіть на великих швидкостях. З використанням сучасних обчислювальних систем і супутникових технологій можна мінімізувати ризик та забезпечити безпечні пересадки.
Системи безпеки для пасажирів: Розробка спеціальних систем безпеки, таких як зручні кабіни для пасажирів, що забезпечують їх стабільність і захищають від негативних впливів високих швидкостей, може робити пересадки більш безпечними та комфортними.
Контроль траєкторій та координування руху: Завдяки високоточним системам спостереження та взаємодії з супутниковими мережами можливо точно прогнозувати рух астероїдів і забезпечувати їх точне координування для ефективних пересадок.
Стратегії маршрутизації: Розробка стратегій маршрутизації може допомогти уникати областей великої концентрації астероїдів чи прогнозованих зон небезпеки, що знижує ризик непередбачуваних ситуацій під час пересадок.
Отже, з використанням передових технологій та ретельного проектування систем можна знизити ризики, пов'язані з високими швидкостями та забезпечити безпечні та ефективні пересадки пасажирів між астероїдами.