1

Тема: LinkedIn connections - як здобути свою аудиторію професіоналів?

Бажаєте швидко збільшити кількість зв’язків на LinkedIn? Почніть з реалізації цих восьми стратегій.

Всі вже в курсі. LinkedIn приєднується до Instagram як, мабуть, найпопулярнішої соціальної платформи на ринку прямо зараз. Протягом останніх шести місяців «Новий LinkedIn» отримував популярність, а досвідчені маркетологи і творці контенту почали переглядати платформу (якщо вони взагалі залишилися).

Що стосується особистої інформації, то, коли мова йде про продажі та побудову відносин, LinkedIn був найефективнішим каналом для мого власного бізнесу в останні місяці, і друге місце навіть близько не стоїть.

Нижче вісім стратегій, які були успішними для мене - і багатьох інших - коли справа стосується швидкого і безкоштовного збільшення кількості високоякісних зв’язків на LinkedIn.

1. Використовуйте групи на LinkedIn для зв'язку з іншими у вашій галузі.

Використовуйте групи на LinkedIn як спосіб побудувати відповідну мережу з іншими, активними у вашій галузі. Після вступу в групу, ви зможете побачити список членів, які найбільш залучені та багато іншого.

Звідти перейдіть вниз по списку і відправте цим користувачам запит на приєднання, щоб почати роботу.

Важливо:Як тільки ви отримаєте достатню базу зв’язків (800 - моя особиста рекомендація), сповільніть цей вид охоплення і дозвольте більшості зв’язків під'єднатися до вас. Це зробить вашу мережу як можна більш органічною і цікавою.

2. Використовуйте довгі пости, щоб розповісти надихаючу історію.

Ось цей великий. Якщо ви заходили на LinkedIn протягом останніх шести місяців, ви, ймовірно, бачили подібні повідомлення. Довгі, короткі та стаккато в структурі речень, ці пости щодня стають вірусними.

Основне правило тут - починати з «гачка» (підходити до нього, як якщо б ви були заголовком), ніколи не перебирати 2-3 рядки тексту (це підвищує читабельність) і бути уразливим. Розкажіть історію про час, коли ви допустили помилку в своїй кар'єрі. Які уроки ви винесли з цього досвіду?

Для довідки: якби цей стиль пошти був спортом, Джош Фехтер був би Леброном Джеймсом. Перевірте його пости, якщо ви хочете чіткий план цієї структури.

3. Перепубліковуйте статті на LinkedIn.

На щастя для всіх нас, не можна перевидавати минулу роботу на LinkedIn. Ця стратегія заощаджує ваш час, і це спосіб вдихнути життя в контент, який в іншому випадку міг би збирати пил. Обов'язково вкажіть посилання на оригінальну статтю, заклик до дії та рекламний ролик, що представляє контекст для частини, якою ви ділитеся.

Для довідки: мій колега, оглядач Inc.com Джастін Барісо, робить в цьому приголомшливу роботу.

4. Діліться трендовими статтями.

Коли ви перебуваєте в скрутному становищі і у вас немає часу, щоб написати детальний пост або статтю, обмін модними новинами від інших користувачів LinkedIn є надійною альтернативою. Щоб уникнути неактуальності, обов'язково додайте 1-2 речення власного коментаря до фрагменту, яким ви ділитеся.

5. Використовуйте ваші заголовки для соціальної перевірки.

Незалежно від того, як ви вирішите створити свій заголовок на LinkedIn, переконайтеся, що в ньому є якесь соціальне підтвердження, щоб привернути увагу інших користувачів LinkedIn. Якщо ви пишете для першокласної публікації, помістіть її в свій заголовок. Якщо ваша компанія допомогла мільйону людей навчитися програмувати комп'ютери, помістіть це в свій заголовок.

6. Спілкуйтеся з впливовими особами LinkedIn і позначте їх в своєму контенті.

З цією тактикою будьте так само обережні, як і з будь-якою іншою соціальною взаємодією. Позначення впливової людини в своєму пості можливе тільки після того, як ви встановили з ним міцні відносини, і пост доречний.

Ніколи не спамте авторитетів. Спочатку додайте цінність, коментуючи їх пости або відправляючи їм повідомлення.

7. Будьте активними.

Витратьте кілька хвилин в день, щоб вдумливо коментувати пости, статті та відео інших людей. Після того, як ви зробите це в декількох постах, відправте людині запит на зв'язок. Вони з більшою ймовірністю приймуть ваш запит, якщо ваше обличчя буде знайомим.

8. Опубліковуйте відео.

У серпні минулого року LinkedIn представили власне відео на своїй платформі. Оскільки ця функція все ще відносно нова, алгоритм в даний час визначає пріоритетність відеоконтенту. Крім того, оскільки відносно відео LinkedIn поки немає особливої конкуренції, у вас буде набагато більше шансів чинити тривалий вплив на середовище. Хоча я особисто ще не публікував відео на LinkedIn, ця функція дала неймовірні результати для багатьох контент-маркетологів.

Примітка: слідкуйте за прямою трансляцією на LinkedIn. Це буде ще одна можливість збільшити кількість ваших підписників.

Для фізичних осіб і брендів всіх видів, на LinkedIn є великі можливості прямо зараз. Один з найпростіших способів скористатися перевагами платформи - збільшити кількість зв’язків на LinkedIn. Вперед, почни вже сьогодні.

Ресурс: https://reddit-marketing.pro/buy-linkedin-services

2

Re: LinkedIn connections - як здобути свою аудиторію професіоналів?

LinkedIn приєднується до Instagram

Джерело цієї інформації? (Лінк в кінці допису не допоміг.)

Подякували: leofun011