Тема: Зробити helper при створенні C++ проєкта
Я не знаю, як пояснити те, що мені треба
#include <iostream>
#include <fstream>
#include <windows.h>
using namespace std;
ofstream file("classes");
struct Ierarchy
{
char* name;
int in;
void setname(int i, char* n)
{
in=i;
name=new char[strlen(n)+1];
name[sizeof(n)+1]=0;
for (int ii=0; ii<strlen (n); ii++) name[ii]=n[ii];
}
void coutsave()
{
for (int i=0; i<in+1; i++) cout << "-";
cout << name << endl;
for (int i=0; i<in+1; i++) file << "-";
file << name << endl;
cout << "1 = new Ierarchy, 0 = Exit ";
bool b;
cin >> b;
if(b){
Ierarchy newi;
char newname[100];
cout << "Enter name: ";;
cin >> newname;
newi.setname(in+1, newname);
newi.coutsave();
}
else cout << endl;
return;
}
};
int main()
{
Ierarchy ir;
ir.setname(0, "Root");
ir.coutsave();
return 0;
}
Те, що вводив, не збереглося.
Вихід:
-Root
--String
---Block
----InfoTypeÿÿÿÿ
-----Good
------Type
-------Internalÿÿÿÿ
До-речі, тут воно як "ÿÿÿÿ" а в редакторі Dev-Cpp як "яяяя".
Це була перша проблема. А друга проблема у тому, що я хочу якось повернутися до Block, щоб ввести ще одну підкатегорію, а замість цього - вихід з програми.
Ну і щоб кожна підкатегорія створювала папку з її назвою,
в кожну папку клався файл з цією ж назвою та розширенням *.h
та вмістом
#ifndef __subcatname_h
#define __subcatname_h
#endif
Або ще краще кілька файлів *.h, *.rc, *.cpp з шаблонним вмістом.
Як це зробити?