Тема: Датацентр OVH
Завдяки RedHotPlug відбулося примусове переведення клієнтів на serverless-технології NoDB з перенесенням даних у хмару.
https://tech.24tv.ua/pozhezha-data-tsen … y_n1564671
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → Розваги та гумор → Датацентр OVH
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
Завдяки RedHotPlug відбулося примусове переведення клієнтів на serverless-технології NoDB з перенесенням даних у хмару.
https://tech.24tv.ua/pozhezha-data-tsen … y_n1564671
2020-12-24 (різдво), посеред ночі, ovh зняв з мене 23.80$ за ненадані поослуги.
останній раз перед цим я мав з ними справу ДВА роки тому.
звертався до банку про відміну транзакції як не санкціоновану - не допомогло.
коли погуглив - виявив що я не один такий - нижче описана практично ідентична ситуація:
PayPal subscription/payment dispute with OVH
OVH stole money from my paypal account, I stopped to use this service two years ago, I gues I forgot to cancel paypal automatic payment but suddenly they billed me for 26.99 for vps service that I dont use, this service was canceled long time ago, any help is apprecated?
I have contacted OVH, still waiting for response, but it looks like that they try to steal money
I forgot to cancel preaproved payment in Paypal and they took advantage of it after 2 years.
Last bill was at 28 Nov 2018 and suddenly now 24 Dec 2020, service was not active or in use but somehow they activate it without any
consent.
Paypal response was
Thank you for reporting this case. After reviewing your case, we found that this transaction was not unauthorized and hence couldn't be covered under PayPal Purchase Protection.
https://www.webhostingtalk.com/showthre … cm1UMQiJbA
Припускаю , що обкрадених користувачів було так багато, що їхні побажання до злодія матеріалізувалися.
п.с.
Приватбанк показав себе в даній ситуації повним лайном, а не банком.
І не лише тому, що не зміг захистити мене від шахрайства, але і по тому, як проводив цю роботу, як консультував, як інформував про перебіг подій, тощо.
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися