1

Тема: Питання по фізиці гри

Я створив маленький платформер за тими підручниками, що я знайшов, але мені хочеться більшої реалістичності, тому хочеться додати ящики, але як саме це зробити мені незрозуміло. Наприклад, стоїть ящик і його можна переміщати. Це ще якось зрозуміло, але що робити коли ящик впаде на рухому платформу, а на ньому буде стояти герой. Як мені цей випадок обробляти? Зараз те, що знаходиться на рухомій платформі рухається разом із нею. Чи наприклад я штовхаю ящик, а на шляху другий стоїть і як тоді мені 2 ящика штовхати до стінки? Підкажіть підручники чи джерельні коди по темі.

2

Re: Питання по фізиці гри

З особистої практики в більшості платформерів якщо ящик впирається в ящик то оба ящики перестають суватися.

3

Re: Питання по фізиці гри

Яка ваша ціль ? Якщо ви хочете навчитися розробляти "фізику" для ігор, тоді можна почитати літературу на цю тему, там описані таки питання. Якщо вам цікаво розробляти ігри, то краще скористайтеся готовими рушіями, наприклад ReactPhysics бібліотека для С++.
Unity3D, Unreal Engine, Godot - готові ігрові рушій, тут крім "фізики" багато чого є ще.