Тема: Програма компіляється, але падає на ціеї стрічці зі сигналом SIGSEGV.

Програма компіляється, але падає на ціеї стрічці зі сигналом "SYGSEW".

eglCheck(display = eglGetDisplay(EGL_DEFAULT_DISPLAY));

Дебагер мені майже нічого не каже.
Тільки щось таке

.cpp:63:2060:beg:0x438a4d
[debug]>>>>>>cb_gdb:

Потім

[debug]> quit

Debugger finished with status 0


Як таке може бути?

2

Re: Програма компіляється, але падає на ціеї стрічці зі сигналом SIGSEGV.

Дмитро-Чебурашка написав:

SYGSEW

Не здатні самі навіть правльно назву сигнала написати, а хочете щось від компілятора та спільноти програмістів, ліл.

3 Востаннє редагувалося Дмитро-Чебурашка (09.02.2022 22:55:17)

Re: Програма компіляється, але падає на ціеї стрічці зі сигналом SIGSEGV.

Та він секунду-дві горить і миттю зникає. не прочтеш.


Ну і ви ж зрозуміли.

4

Re: Програма компіляється, але падає на ціеї стрічці зі сигналом SIGSEGV.

Яка версія gcc? Мабуть, якась дуже специфічна збірка, з перевизначеними сигналами. Навіть не гуглиться.

5 Востаннє редагувалося 0xDADA11C7 (09.02.2022 23:20:18)

Re: Програма компіляється, але падає на ціеї стрічці зі сигналом SIGSEGV.

Швидше за все в пана SIGSEGV, але якщо написати назву сигнала не може і знежучувач не допомагає, то це вже клініка, а ми не психіятри, щоби таким займатися.

Подякували: leofun011

6

Re: Програма компіляється, але падає на ціеї стрічці зі сигналом SIGSEGV.

Дмитро-Чебурашка написав:

Програма компіляється, але падає на ціеї стрічці зі сигналом "SYGSEW"

eglGetDisplay

Ви з OpenGL ES працюєте? Яка ОС? Як ви піключаєте ліби GLESv2 та EGL? Ви їх взагалі підключаєте?

7

Re: Програма компіляється, але падає на ціеї стрічці зі сигналом SIGSEGV.

Так, взагалі на підключення бібліотек впливає контекст підключення(дії програми до), ОС, компілер та ключі компіляції. Але Чебурашка вирішив, що всі тут психіятри-телепати, ліл.

Подякували: Дмитро-Чебурашка1

8 Востаннє редагувалося Дмитро-Чебурашка (10.02.2022 12:32:24)

Re: Програма компіляється, але падає на ціеї стрічці зі сигналом SIGSEGV.

Доброго ранку! mingw32/5.1.0.

Виндовс сьома, 32 біта.
Я скорыше за все не працюю з OpenGL ES; В мене просто mingw32 "з коробки", майже ніяких біблиотек.
Середовище програмування - codeblocks.

eglGetDisplay - Дивна ця помилка, все ніби скомпілялося й на відсутність хоча б заголовків, а хоча б і бібліотек типу *.a або *.lib не лається.
Начебто функція посилоється в нікуди.

Налаштування lincer settings а не зкопіяю разом..

Ну ось тоди так -static-libstdc++ -static-libgcc -static -lgdi32 -lWs2_32 -lgdi32 -lsfml-graphics-s-d -lsfml-window-s-d -lsfml-system-s-d -lsfml-network-s-d -lsfml-graphics-s-d -lsfml-main-d -lcomctl32 -luser32 -lkernel32 -lopengl32 -lgdi32 -lwinmm -lOpenGL32 -lglu32
Це з build log

Код виключення: c0000005
Зміщення виключення: 00000000

NVIDIA GeForce 6600 (Microsoft Corporation - WDDM)
Intel(R)Core(TM)2 Quard CPU Q6600 @ 2.40 GHz

Загалом, я ще не розебрався, що це за функція. Можливо, я хочу зясувати, що це таке. Що почитати?
І, мабуть, мені потрібна ще яка-то небудь бібліотека? Що мені можливо і що бажано встановити?

9

Re: Програма компіляється, але падає на ціеї стрічці зі сигналом SIGSEGV.

Ага. Тоді у мене питання, а навіщо ви викликаєте функцію eglGetDisplay? Якщо вона є частиною API EGL, який працює лише у зв'язці з OpenGL ES. А ви не підключаєте ні OpenGL ES, ні EGL. Ви пишете програму під мобілку?
Якщо що, то OpenGL та OpenGL ES -- не одне і теж.

10 Востаннє редагувалося Дмитро-Чебурашка (17.02.2022 10:15:19)

Re: Програма компіляється, але падає на ціеї стрічці зі сигналом SIGSEGV.

Знов, доброго ранку!      Я ничого навмисно не підключав. Я не розумію, звідки воно ото вилізло.


Я хотів скомпіляти

#include<windows.h>
#include<wingdi.h>
#include<SFML\Graphics.hpp>
//#include"SFML\Graphics.hpp"
#include<GL/gl.h>
#include<GL/glext.h>

int main()
{
    sf::RenderWindow window( sf::VideoMode(200,200), "Test!");
    sf::CircleShape MyCircle(100.f);
    while(window.isOpen())
    {
        //
    }


    return 0;
}

11

Re: Програма компіляється, але падає на ціеї стрічці зі сигналом SIGSEGV.

Дмитро-Чебурашка написав:
#include<windows.h> // WTF???
#include<wingdi.h> // WTF???
#include<SFML\Graphics.hpp>
//#include"SFML\Graphics.hpp"
#include<GL/gl.h> // WTF???
#include<GL/glext.h> // WTF???
Дмитро-Чебурашка написав:

Знов, доброго ранку!      Я ничого навмисно не підключав. Я не розумію, звідки воно ото вилізло.
Я хотів скомпіляти

*FACEPALM*
SFML має вкрай зрозумілий набір туторіалів, по тому як саме його підключати і використовувати.
https://www.sfml-dev.org/tutorials/2.5/start-vc.php
Гуглити вміння важливе дуже, інакше джедаєм програмістом не бути тобі.

Подякували: leofun01, 0xDADA11C72