1

Тема: Причини несправностей комплектуючих та методи усунення

Для дипломного проєкту потрібно написати популярні в наш час причини несправностей комплектуючих та методи усунення.
Якщо не важко дайте посилання на україномовний сайт, не можу знайти нічого цікавого по темі. Дякую

2

Re: Причини несправностей комплектуючих та методи усунення

Несправності яких компонентів, комп'ютерних? Просто свідчення працівників сераіс-центру не підійде?

Подякували: archie261

3

Re: Причини несправностей комплектуючих та методи усунення

Chemist-i написав:

Несправності яких компонентів, комп'ютерних? Просто свідчення працівників сераіс-центру не підійде?

Давайте почитаю свідчення ,краще ніж нічого.

4 Востаннє редагувалося reverse2500 (14.06.2023 18:09:06)

Re: Причини несправностей комплектуючих та методи усунення

як по ремонту принтерів:
1. Розмір деталей, більший діаметер фотоциліндра, і на більше листків копій вистачає
- так саме ролик захвату бумаги, в старих принтерах для домашнього користування, він був більший, зараз менший і на менше вистачає.
- швидкість, дуже зношуються шестерні в швидких принтерах
- матеріал, наприклад поліестерові шестерні більш виносливі
- товщина матеріалу,

Подякували: archie261

5

Re: Причини несправностей комплектуючих та методи усунення

Будь які комплектуючи будуть швидко виходити з ладу коли їх не обслуговувати згідно рекомендацій виробника. Це що до механічних частин.
Електронні мають певний ресурс, зазвичай вказується виробником кількість годин до відмови.
Ще варто врахувати брак при недотриманні вимог виробництва складової (компонента).

6

Re: Причини несправностей комплектуючих та методи усунення

archie26 написав:

Для дипломного проєкту потрібно написати популярні в наш час причини несправностей комплектуючих та методи усунення.
Якщо не важко дайте посилання на україномовний сайт, не можу знайти нічого цікавого по темі. Дякую

1. Недотримання умов експлуатації:
1.1. Температури (розміщення біля обігрівачів чи під прямим сонячним світлом)
1.2. Вентиляції (наприклад, розміщення системних блоків у нішах, принтерів близько до стін чи перегородок і т.д.)
1.3. Вологості (в зонах раптового перепаду температури чи в приміщеннях з підвищеною вологістю)
1.4. Високий рівень забруднення повітря твердими частками
1.5. Відсутність ТО понад встановленні норми
1.6. Вплив активних хімічних сполук (наприклад наявність поряд джерел випаровувань їдких чи здатних до активного окислення речовин)
2. Недотримання правил експлуатації:
2.1. Перевищення запланованої продуктивності (наприклад, друк на принтері з нормою 2000 аркушів на місяць понад 5000, чи на робочій станції розрахованій на роботу в бусті не довше 10 хвилин безперервоно впродовж годин)
2.2. Недотримання робочих інтервалів (наприклад, друк на принтері підряд без перерв 1000 аркушів попри необхідність перерви кожні 500 для даної моделі)
2.3. Піддати техніку без відповідного рівня захисту дії вологи (залити напоями з необережності)
2.4. Ігнорування технічних можливостей (використання паперу з щільністю понад 120 на принтері розрахованому до 120, вмикання техніки в мережу з напругою відмінною від норм, наприклад 160В замість 230 чи 120 на які розраховано, чи відсутність заземлення чи занулення замість ізольованого заземлення)
3. Втручання в роботу:
3.1. "Бо я у мами інженер", тобто модифікація техніки особами які не мають відповідної кваліфікації
3.2. "Дешеві ремонти то не моє", тобто спроби усунути несправності самому не маючи відповідних знань та кваліфікації
3.3. "Наїбати систему", тобто використання невідповідних витратних матеріалів та комплектувальних
4. Експлуатація та час:
4.1. Знос (відпрацювання закладеного ресурсу)
4.2. Минули терміни впродовж яких матеріал зберігає властивості (надто тривале зберігання, чи експлуатаційні терміни)

Подякували: leofun011

7

Re: Причини несправностей комплектуючих та методи усунення

Мені ось що цікаво, з якою проблемою найчастіше звертаються до сервісних центрів? Проблеми з ПК, принтер не потрібен.

8

Re: Причини несправностей комплектуючих та методи усунення

archie26 написав:

Мені ось що цікаво, з якою проблемою найчастіше звертаються до сервісних центрів? Проблеми з ПК, принтер не потрібен.

Залежить від спеціалізації сервісного центру. Без врахування гарантійних то:

Якщо займається наприклад мережевим обладнанням то там взагалі проблеми діляться на три категорії:
1. пошкодженя портів
2. не читав інструкції
3. здох блок живлення
4. неправильна експлуатація
5. незнання стандартів
6. була блискавка у тих хто не знає стандартів
7. ті про які ходять легенди, але не кожному довелося бачити хоч раз.

Якщо займається наприклад серверним:
1. криво лапий (щось вломили)
2. я у мами інженер (тут все що захочеш або зламало або хоче щоб поламали)
3. немає кому обслуговувати (щось вмерло через перегрів чи натякнуло щоб віднесли до СЦ де його почистять та повернуть)
4. заміна жорсткого диску бо віджив своє
5. поміняти батарейку в raid-контролері
6. проблеми з блоком живлення
7. проблема з пам'ятю, бо скажемо так віджило своє так умови були терпимі а не ідеал
8. не читав інструкції

Якщо промислова автоматика:
1. не читало інструкції
2. не правильна експлуатація (не ті умови, не той монтаж і т.д.)
3. не перевірило чи правильно підключило (переплутало і подало не те не туди)
4. не знання стандартів, норм і т.д.
5. я у мами інженер (воно з бумажко але без знань)
6. бракувало кваліфікації чи знань
7. віджило своє (вичерпано термін експлуатації вже давно)

Якщо там де займаються дисплеями:
1. розбив
2. залив (потрапляння рідини в зону шлейфу декодера)
3. проблеми з напругою живлення
4. проблема з блоком живлення
5. вмер якийсь з портів

Якщо там де безпровідним зв'язком:
1. блоки живлення
2. вломило порт
3. немає нормального заземлення
4. я у мами інженер (брак знань для розуміння принципу роботи радіозв'язку)
5. не читало інструкції
6. хоче магії (немає грошей на те що може тому хоче щоб якоюсь магією змусили те що має)
7. була блискавка
8. люблю шерстяні светри

Коротко в кожній ніші є щось своє, але як бачите є спільне.