Тема: Бібліотека <time.h> (Як дізнатися поточний час?)
Допоможіть за допомогою бібліотеки <time.h> дізнатися поточний час. Більш за все потрібен номер місяця. Бажано, щоб місяць виволився без нуля (01 --> 1; 02 --> 2; 03 --> 3; ...)
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → C++ → Бібліотека <time.h> (Як дізнатися поточний час?)
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
Допоможіть за допомогою бібліотеки <time.h> дізнатися поточний час. Більш за все потрібен номер місяця. Бажано, щоб місяць виволився без нуля (01 --> 1; 02 --> 2; 03 --> 3; ...)
Завжди туди заглядую коли є щось, чого не знаю. Але читав і багато незрозумілого.
Ну як на мене все просто
Дані зручно читати із структури tm. Її можна дістати так:
time_t t = time(NULL);
struct tm* ts = localtime(&t);А виглядає вона так:
struct tm
{
  int tm_sec;            /* Seconds.    [0-60] (1 leap second) */
  int tm_min;            /* Minutes.    [0-59] */
  int tm_hour;            /* Hours.    [0-23] */
  int tm_mday;            /* Day.        [1-31] */
  int tm_mon;            /* Month.    [0-11] */
  int tm_year;            /* Year    - 1900.  */
  int tm_wday;            /* Day of week.    [0-6] */
  int tm_yday;            /* Days in year.[0-365]    */
  int tm_isdst;            /* DST.        [-1/0/1]*/
# ifdef    __USE_BSD
  long int tm_gmtoff;        /* Seconds east of UTC.  */
  const char *tm_zone;        /* Timezone abbreviation.  */
# else
  long int __tm_gmtoff;        /* Seconds east of UTC.  */
  const char *__tm_zone;    /* Timezone abbreviation.  */
# endif
};Тобто елемент tm_mon містить номер місяця від 0 до 11
Дякую це дуже допомогло мені.
ЦЕ ПРОСТО СУПЕР. ДЯКУЮ!!!
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися