Re: FakiNyan's game studio
Ну ви пойняли, ага?
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → Інше → FakiNyan's game studio
Сторінки Попередня 1 2 3 4 5 6 7 … 10 Наступна
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
Ну ви пойняли, ага?
Запустив гру. Полетів. Стрельнув. Розбився. І на цьому все. Далі статична картинка. Що робити - не знаю
Ви, майбуть, не ту гру відкрили. Я забив вже на той літачок, роблю з нянкетом.
▼Прихований текстFakiNyan написав:Ну ви пойняли, ага?
я цього боявся... хз, як це зробити. Я от можу порівнювати швидкість, ну типу, якщо тільки швидкість дорівнювала 100, а зараз == 0, то бабах, а якщо типу спочатку 100, а потім 50, то не бабах. Ну я зара спробую.
Ви, майбуть, не ту гру відкрили.
Я літачок відкрив. А що - є й інша гра?
Ви, майбуть, не ту гру відкрили.
Я літачок відкрив. А що - є й інша гра?
нянкет, котрому треба малювати дорогу, аби оминати астероїди (для малювання тисніть лкм)
Так. Тепер не мона малювати дорогу в самому нянкеті.
Зліва показується поточна швидкість, та стара швидкість, якщо різниця між цими швидкостями (при зіткненні), > 50, то незалежно від того, куди нянкет врізався, він бабахне.
Збільшим саму швидкість нянкета. Додав іскри з дупи та змінив картинку астероїдів.
А ще зрушив нянкета вліво, аби краще видно було дорогу. (А можна прикрутити систему з старої гри по літачок, там камера так плавненько їздить за гравцем)
http://webplayerbuild.ru/view.php?id=129733
нянкет, котрому треба малювати дорогу, аби оминати астероїди
В мене не відкривається через веб-переглядач
нянкет, котрому треба малювати дорогу, аби оминати астероїди
В мене не відкривається через веб-переглядач
там треба встановити unity web player http://unity3d.com/ru/webplayer
Погравсі, що б ще придумати?
Ну стосовно багів,
Тепер не мона малювати дорогу в самому нянкеті.
Якщо почати малювати не з Кета а біля нього, а потім тим побудованим шляхом злапати його в капкан і звужувати, то можна цікаві спец.ефекти зловити, котика винисе в довільному напрямку з неймовірною швидкістю.
Стосовно екшена. Я гадаю швидкість треба постійно збільшувати (може і до нескінченності), як було коли НянКет ще був шаром, було прикольно.
Стосовно комерції, звичайно, що продати комусь це не можливо, і єдине що можна зробити - це розрекламувати, зробити з того форсед.мем і потім можна розмовляти з рекламодавцями "чого-небудь" про вбудування в гру їхнього placement'a за зелену гривню.
Ще треба якусь менюшку додати, типу "play", "play again", "restart", і рахувати "score".
Погравсі, що б ще придумати?
Ну стосовно багів,FakiNyan написав:Тепер не мона малювати дорогу в самому нянкеті.
Якщо почати малювати не з Кета а біля нього, а потім тим побудованим шляхом злапати його в капкан і звужувати, то можна цікаві спец.ефекти зловити, котика винисе в довільному напрямку з неймовірною швидкістю.
Стосовно екшена. Я гадаю швидкість треба постійно збільшувати (може і до нескінченності), як було коли НянКет ще був шаром, було прикольно.
Стосовно комерції, звичайно, що продати комусь це не можливо, і єдине що можна зробити - це розрекламувати, зробити з того форсед.мем і потім можна розмовляти з рекламодавцями "чого-небудь" про вбудування в гру їхнього placement'a за зелену гривню.
Ще треба якусь менюшку додати, типу "play", "play again", "restart", і рахувати "score".
А як рахувати очочки? Типу, чим довше протримався, тим більше, чи може якісь какахи розвішати, котрі треба підберати?
А як рахувати очочки? Типу, чим довше протримався, тим більше, чи може якісь какахи розвішати, котрі треба підберати?
І те і інше банальщина страшна, треба щось оригінальне придумати, і цікаве.
От наприклад в якомусь need for speed було, чим ближче до зустрічної машини, або огорожі проїдеш тим більше бонуса нарахують, за створення аварійної ситуації. Треба стимулювати геймерів проходити якомога ближче до астероїдів, так їм цікавіше буде.
FakiNyan написав:А як рахувати очочки? Типу, чим довше протримався, тим більше, чи може якісь какахи розвішати, котрі треба підберати?
І те і інше банальщина страшна, треба щось оригінальне придумати, і цікаве.
От наприклад в якомусь need for speed було, чим ближче до зустрічної машини, або огорожі проїдеш тим більше бонуса нарахують, за створення аварійної ситуації. Треба стимулювати геймерів проходити якомога ближче до астероїдів, так їм цікавіше буде.
А як сильно збільшувати швидкість? А то я зара лінійно її збільшую, і виходить дуже страшно
p.s. як щодо скіллів? типу випускання смертельного райдугопроменя, котрий знищує все на своєму шляху? Або прискорення + щит. Ну типу, ви зрозуміли, ага?
А як сильно збільшувати швидкість? А то я зара лінійно її збільшую, і виходить дуже страшно
Так чим страшніше тим краще, буде на кшталт японського маріо.
p.s. як щодо скіллів? типу випускання смертельного райдугопроменя, котрий знищує все на своєму шляху? Або прискорення + щит. Ну типу, ви зрозуміли, ага?
Можна прискорення додати, але тоді треба юзеру мету гри чьотко позначити, наприклад дістатись до фініша за певний час, і таймер із зворотнім відліком. (А наприклад близьке проходження біля астероїдів може додавати кілька лишніх секунд). Щось таке.
Press ESC to Pause
http://webplayerbuild.ru/view.php?id=129733
Вже схоже на гру!
- Кнопки порадували;
- Прискорення Киця заставляє мозок перемкнутись в режим підвищеної швидкості реакії, віддалено байк нагадує на Денді, хоча навіть не так, була на Денді гра, от не пам'ятаю як сі називала, там якраз епізод був, дву зелені жаби на якихось бочках летіли і треба було не врізатись в перепони (от коли я тільки що намагавсі керувати Кицьом так в мене така ностальгія прям захлинула, ух...);
Що не порадувало:
- На великій швидкості Киць розбивається навіть просто при доторканні до шляху (під зовсім незначним кутом);
- Різьке спадання швидкості, майже зразу в 0, треба якусь інерційність, щоб Киця виносило і він летів швидко при зміненому напрямку (але поступово вирівнював напрям на вихідний, т.е. вправо);
Вже схоже на гру!
- Кнопки порадували;
- Прискорення Киця заставляє мозок перемкнутись в режим підвищеної швидкості реакії, віддалено байк нагадує на Денді, хоча навіть не так, була на Денді гра, от не пам'ятаю як сі називала, там якраз епізод був, дву зелені жаби на якихось бочках летіли і треба було не врізатись в перепони (от коли я тільки що намагавсі керувати Кицьом так в мене така ностальгія прям захлинула, ух...);
Що не порадувало:
- На великій швидкості Киць розбивається навіть просто при доторканні до шляху (під зовсім незначним кутом);
- Різьке спадання швидкості, майже зразу в 0, треба якусь інерційність, щоб Киця виносило і він летів швидко при зміненому напрямку (але поступово вирівнював напрям на вихідний, т.е. вправо);
випадково не battletoads?
ну то там просто тре зробити залежніть макс. швидкості смерті від самої швидкості, як так і думав!
випадково не battletoads?
О, так.
Ще одне, Score продовжує додаватись навіть після вибуху Киця.
Ще одне, Score продовжує додаватись навіть після вибуху Киця.
червоне чи чорне?
Чорне, але фізично-реалістично, т.є. коли ми кидаємо сталеву кульку на кахель, що відбувається? - Так, кулька деякий час стрибає, але не довго, те саме має бути з нашим умовним дзеркалом, Киць має відскочити, але продовжувати рухатись до перемоги/мети/вперед. Не знаю як краще пояснити.