81

Re: FakiNyan's game studio

Прихований текст

.        |
----0  |
         |
(бабах)

                 __
             __/
----0  __/
     __/
__/
(не бабах)

FakiNyan написав:

Ну ви пойняли, ага?

82

Re: FakiNyan's game studio

karmeljuk написав:

Запустив гру. Полетів. Стрельнув. Розбився. І на цьому все. Далі статична картинка. Що робити - не знаю

Ви, майбуть, не ту гру відкрили. Я забив вже на той літачок, роблю з нянкетом.

83

Re: FakiNyan's game studio

Chemist-i написав:
Прихований текст

.        |
----0  |
         |
(бабах)

                 __
             __/
----0  __/
     __/
__/
(не бабах)

FakiNyan написав:

Ну ви пойняли, ага?

я цього боявся... хз, як це зробити. Я от можу порівнювати швидкість, ну типу, якщо тільки швидкість дорівнювала 100, а зараз == 0, то бабах, а якщо типу спочатку 100, а потім 50, то не бабах. Ну я зара спробую.

84

Re: FakiNyan's game studio

Ви, майбуть, не ту гру відкрили.

Я літачок відкрив. А що - є й інша гра?

85

Re: FakiNyan's game studio

karmeljuk написав:

Ви, майбуть, не ту гру відкрили.

Я літачок відкрив. А що - є й інша гра?

нянкет, котрому треба малювати дорогу, аби оминати астероїди (для малювання тисніть лкм)

86 Востаннє редагувалося FakiNyan (29.08.2014 13:33:28)

Re: FakiNyan's game studio

Так. Тепер не мона малювати дорогу в самому нянкеті.
Зліва показується поточна швидкість, та стара швидкість, якщо різниця між цими швидкостями (при зіткненні), > 50, то незалежно від того, куди нянкет врізався, він бабахне.
Збільшим саму швидкість нянкета. Додав іскри з дупи та змінив картинку астероїдів.
А ще зрушив нянкета вліво, аби краще видно було дорогу. (А можна прикрутити систему з старої гри по літачок, там камера так плавненько їздить за гравцем)
http://webplayerbuild.ru/view.php?id=129733

Подякували: Chemist-i1

87

Re: FakiNyan's game studio

нянкет, котрому треба малювати дорогу, аби оминати астероїди

В мене не відкривається через веб-переглядач

88

Re: FakiNyan's game studio

karmeljuk написав:

нянкет, котрому треба малювати дорогу, аби оминати астероїди

В мене не відкривається через веб-переглядач

там треба встановити unity web player http://unity3d.com/ru/webplayer

89

Re: FakiNyan's game studio

Погравсі, що б ще придумати?
Ну стосовно багів,

FakiNyan написав:

Тепер не мона малювати дорогу в самому нянкеті.

Якщо почати малювати не з Кета а біля нього, а потім тим побудованим шляхом злапати його в капкан і звужувати, то можна цікаві спец.ефекти зловити, котика винисе в довільному напрямку з неймовірною швидкістю.
Стосовно екшена. Я гадаю швидкість треба постійно збільшувати (може і до нескінченності), як було коли НянКет ще був шаром, було прикольно.
Стосовно комерції, звичайно, що продати комусь це не можливо, і єдине що можна зробити - це розрекламувати, зробити з того форсед.мем і потім можна розмовляти з рекламодавцями "чого-небудь" про вбудування в гру їхнього placement'a за зелену гривню.
Ще треба якусь менюшку додати, типу "play", "play again", "restart", і рахувати "score".

Подякували: FakiNyan1

90

Re: FakiNyan's game studio

Chemist-i написав:

Погравсі, що б ще придумати?
Ну стосовно багів,

FakiNyan написав:

Тепер не мона малювати дорогу в самому нянкеті.

Якщо почати малювати не з Кета а біля нього, а потім тим побудованим шляхом злапати його в капкан і звужувати, то можна цікаві спец.ефекти зловити, котика винисе в довільному напрямку з неймовірною швидкістю.
Стосовно екшена. Я гадаю швидкість треба постійно збільшувати (може і до нескінченності), як було коли НянКет ще був шаром, було прикольно.
Стосовно комерції, звичайно, що продати комусь це не можливо, і єдине що можна зробити - це розрекламувати, зробити з того форсед.мем і потім можна розмовляти з рекламодавцями "чого-небудь" про вбудування в гру їхнього placement'a за зелену гривню.
Ще треба якусь менюшку додати, типу "play", "play again", "restart", і рахувати "score".

А як рахувати очочки? Типу, чим довше протримався, тим більше, чи може якісь какахи розвішати, котрі треба підберати?

91

Re: FakiNyan's game studio

FakiNyan написав:

А як рахувати очочки? Типу, чим довше протримався, тим більше, чи може якісь какахи розвішати, котрі треба підберати?

І те і інше банальщина страшна, треба щось оригінальне придумати, і цікаве.
От наприклад в якомусь need for speed було, чим ближче до зустрічної машини, або огорожі проїдеш тим більше бонуса нарахують, за створення аварійної ситуації. Треба стимулювати геймерів проходити якомога ближче до астероїдів, так їм цікавіше буде.

92 Востаннє редагувалося FakiNyan (01.09.2014 22:24:32)

Re: FakiNyan's game studio

Chemist-i написав:
FakiNyan написав:

А як рахувати очочки? Типу, чим довше протримався, тим більше, чи може якісь какахи розвішати, котрі треба підберати?

І те і інше банальщина страшна, треба щось оригінальне придумати, і цікаве.
От наприклад в якомусь need for speed було, чим ближче до зустрічної машини, або огорожі проїдеш тим більше бонуса нарахують, за створення аварійної ситуації. Треба стимулювати геймерів проходити якомога ближче до астероїдів, так їм цікавіше буде.

А як сильно збільшувати швидкість? А то я зара лінійно її збільшую, і виходить дуже страшно
p.s. як щодо скіллів? типу випускання смертельного райдугопроменя, котрий знищує все на своєму шляху? Або прискорення + щит. Ну типу, ви зрозуміли, ага?

93

Re: FakiNyan's game studio

FakiNyan написав:

А як сильно збільшувати швидкість? А то я зара лінійно її збільшую, і виходить дуже страшно

Так чим страшніше тим краще, буде на кшталт японського маріо.

FakiNyan написав:

p.s. як щодо скіллів? типу випускання смертельного райдугопроменя, котрий знищує все на своєму шляху? Або прискорення + щит. Ну типу, ви зрозуміли, ага?

Можна прискорення додати, але тоді треба юзеру мету гри чьотко позначити, наприклад дістатись до фініша за певний час, і таймер із зворотнім відліком. (А наприклад близьке проходження біля астероїдів може додавати кілька лишніх секунд). Щось таке.

Подякували: FakiNyan1

94

Re: FakiNyan's game studio

Press ESC to Pause
http://webplayerbuild.ru/view.php?id=129733

Подякували: Chemist-i, Q-bart2

95

Re: FakiNyan's game studio

Вже схоже на гру!
- Кнопки порадували;
- Прискорення Киця заставляє мозок перемкнутись в режим підвищеної швидкості реакії, віддалено байк нагадує на Денді, хоча навіть не так, була на Денді гра, от не пам'ятаю як сі називала, там якраз епізод був, дву зелені жаби на якихось бочках летіли і треба було не врізатись в перепони (от коли я тільки що намагавсі керувати Кицьом так в мене така ностальгія прям захлинула, ух...);
Що не порадувало:
- На великій швидкості Киць розбивається навіть просто при доторканні до шляху (під зовсім незначним кутом);
- Різьке спадання швидкості, майже зразу в 0, треба якусь інерційність, щоб Киця виносило і він летів швидко при зміненому напрямку (але поступово вирівнював напрям на вихідний, т.е. вправо);

96

Re: FakiNyan's game studio

Chemist-i написав:

Вже схоже на гру!
- Кнопки порадували;
- Прискорення Киця заставляє мозок перемкнутись в режим підвищеної швидкості реакії, віддалено байк нагадує на Денді, хоча навіть не так, була на Денді гра, от не пам'ятаю як сі називала, там якраз епізод був, дву зелені жаби на якихось бочках летіли і треба було не врізатись в перепони (от коли я тільки що намагавсі керувати Кицьом так в мене така ностальгія прям захлинула, ух...);
Що не порадувало:
- На великій швидкості Киць розбивається навіть просто при доторканні до шляху (під зовсім незначним кутом);
- Різьке спадання швидкості, майже зразу в 0, треба якусь інерційність, щоб Киця виносило і він летів швидко при зміненому напрямку (але поступово вирівнював напрям на вихідний, т.е. вправо);

випадково не battletoads?
ну то там просто тре зробити залежніть макс. швидкості смерті від самої швидкості, як так і думав!

97

Re: FakiNyan's game studio

FakiNyan написав:

випадково не battletoads?

О, так.

Прихований текст

http://s.сайт-злодій/images/big_size_comm/2013-10_5/13826348996089.png

98

Re: FakiNyan's game studio

Ще одне, Score продовжує додаватись навіть після вибуху Киця.

99

Re: FakiNyan's game studio

Chemist-i написав:

Ще одне, Score продовжує додаватись навіть після вибуху Киця.

червоне чи чорне?

Прихований текст

http://не-дійсний-домен/bjYII/50c47e3af4.png

100

Re: FakiNyan's game studio

Чорне, але фізично-реалістично, т.є. коли ми кидаємо сталеву кульку на кахель, що відбувається? - Так, кулька деякий час стрибає, але не довго, те саме має бути з нашим умовним дзеркалом, Киць має відскочити, але продовжувати рухатись до перемоги/мети/вперед. Не знаю як краще пояснити.