FakiNyan
- Стосовно зірчаного неба, якось забагато воно деталізоване, в очах рябить, пришліть мені карту будь-ласка, я спробую з нею почаклувати в ФШ.
Все інше в дизайні гаразд, стилізоване під оригінальний мем, гуд.
Тепер зосередимось на гейм-плеї, я намагаюсь мислити як споживач і я хочу, щоб вона затягнула мене на 2 години, як цього досягти?
Ідеї:
- З кожною новою ітерацією (від смерті до смерті) я маю бачити результати свого "задротства", т.є. трошки далі просуватись, трошки більший Score, або власні відчуття, немов би ще трошки і я дістанусь "чогось";
- Я маю "мірятись" Score-ом з друзями, форумчанами та і взагалі всім світом; (зараз він просто таймер, який нічого не показує, нижче докладніше про нього)
- е.т.к (Може хтось із форумчан ще підкаже)
Про Score:
- Дивіться, чим швидше ми летимо, тим більша ймовірність розбитись, тому приріст скора (швидкість збільшення його швидкості інкрементації) має залежити від швидкості Киця;
- Потрібні бонуси, чим небезпечніший момент в грі, тим більший бонус і т.д. (Я вже пропонував отримання бонусів від близького прожодження біля астероїдів;
(От як останню фразу писав - ще одна ідея прийшла, астероїди то ж масивні тіла, нехай маюсь власну гравітацію, т.е. коли Киць проходить біля астероїда - його напрям має троху змінитись у напрямку астероїда. Таким чином ми додаємо елемент несподіванки, гравець хоче пройти близько до астероїда, щоб отримати бонус, при цьому думає що Киць летить в певному напрямку, а він змінює напрямок і може врізатись (чи не врізатись в інший астероїд десь попереду)
Щодо кучності астероїдів, Треба поправити їх алгоритм, бо вони не зрозуміло як утворюються, (*О, іще ідея, а нехай вони теж потроху рухаються (і бажано один до одного (гравітація все таки) Це ще більше інтриги додасть), треба рівномірне розподілення, бажано щоб вони утворювались гарантовано за межами видимої області екрана. To be continued...