101

Re: FakiNyan's game studio

http://webplayerbuild.ru/view.php?id=129733
норм скаче?
Там проблема з бабахом, якщо натикається на шлях на великій швидкості. Тому що зара після зіткнення відразу спрацьовує пружинка, і швидкість зменшується дуже трошки-трошки, змінюється лише напрямок. Тому зара дуже важко вбити його об шлях. Хіба що на початку.
Тому далі я думаю бабахати його беручи за основу кут шляху. Тобто, якщо шлях перпендекулярний напрямку польоту нянкета, і швидкість норм так, то це бабах, в іншому разі ні, ну я там кут зроблю не 90 градусів, а десь 60, або 70.

102

Re: FakiNyan's game studio

FakiNyan написав:

http://webplayerbuild.ru/view.php?id=129733
норм скаче?
Там проблема з бабахом, якщо натикається на шлях на великій швидкості. Тому що зара після зіткнення відразу спрацьовує пружинка, і швидкість зменшується дуже трошки-трошки, змінюється лише напрямок. Тому зара дуже важко вбити його об шлях. Хіба що на початку.
Тому далі я думаю бабахати його беручи за основу кут шляху. Тобто, якщо шлях перпендекулярний напрямку польоту нянкета, і швидкість норм так, то це бабах, в іншому разі ні, ну я там кут зроблю не 90 градусів, а десь 60, або 70.

О, скаче супер, грати набагато цікавіше, і вибух крутий став.

Подякували: FakiNyan1

103 Востаннє редагувалося Chemist-i (03.09.2014 23:12:25)

Re: FakiNyan's game studio

При швидкості більше 350 (навіть 300) котнролювати Киця стає неможливим, думаю є сенс обмежити її тим показником.

Подякували: FakiNyan1

104

Re: FakiNyan's game studio

Угу, обмежив, що ще? http://webplayerbuild.ru/view.php?id=129733

Подякували: Chemist-i1

105

Re: FakiNyan's game studio

У мене чогось ваші лінки відкривають порожню сторінку

106

Re: FakiNyan's game studio

А в мене не відкривались в хромі а відкривались тільки в опері, але тепер все добре.....

107 Востаннє редагувалося quez (04.09.2014 17:46:34)

Re: FakiNyan's game studio

Подобається.

Але до чого там кнопка "Resume"? Її нажимаєш - не відбувається нічого.

Помітив багофічу: якщо сильно врізатись в лінію, то, відскочивши назад, можна побачити астероїд, хоча ти щойно там пролетів і ніякого астероїда там не було.

Варто б додати якийсь показник, яким можна мірятись: очки за проходження дистанції чи краще так, як пропонували вище - за прохід близько від астероїда. UPD: не помітив.

108

Re: FakiNyan's game studio

Vo_Vik написав:

У мене чогось ваші лінки відкривають порожню сторінку

воно робить тільки на віндусах та макосах, наче. Ну це тому що web-build. Можна скомпілити і під лінукс, але тоді в арбузері не пограти, буде як окрема прога

109

Re: FakiNyan's game studio

quez написав:

Подобається.

Але до чого там кнопка "Resume"? Її нажимаєш - не відбувається нічого.

Помітив багофічу: якщо сильно врізатись в лінію, то, відскочивши назад, можна побачити астероїд, хоча ти щойно там пролетів і ніякого астероїда там не було.

Варто б додати якийсь показник, яким можна мірятись: очки за проходження дистанції чи краще так, як пропонували вище - за прохід близько від астероїда. UPD: не помітив.

Ну дивіться, от ви летите, а потім жмякаєте ESC, і вмикається пауза. Аби повернутись з паузи, тре тиснути резюм (тре прибрати її відображення після смерті, гг)
А астероїди з'являються ззаду, тому що астероїди з'являються перед нянкетом, а перед його визначається через напрямок, в котрий він летить. От  так і виходить, що коли він відскакує назад, то астероїди з'являються ззаду.
Але це легко виправити, один if допишу і все буде окідокі

110

Re: FakiNyan's game studio

На самому початку астероїди з'являються ледь не на середині карти.

111

Re: FakiNyan's game studio

FakiNyan
- Стосовно зірчаного неба, якось забагато воно деталізоване, в очах рябить, пришліть мені карту будь-ласка, я спробую з нею почаклувати в ФШ.
Все інше в дизайні гаразд, стилізоване під оригінальний мем, гуд.
Тепер зосередимось на гейм-плеї, я намагаюсь мислити як споживач і я хочу, щоб вона затягнула мене на 2 години, як цього досягти?
Ідеї:
- З кожною новою ітерацією (від смерті до смерті) я маю бачити результати свого "задротства", т.є. трошки далі просуватись, трошки більший Score, або власні відчуття, немов би ще трошки і я дістанусь "чогось";
- Я маю "мірятись" Score-ом з друзями, форумчанами та і взагалі всім світом; (зараз він просто таймер, який нічого не показує, нижче докладніше про нього)
- е.т.к (Може хтось із форумчан ще підкаже)

Про Score:
- Дивіться, чим швидше ми летимо, тим більша ймовірність розбитись, тому приріст скора (швидкість збільшення його швидкості інкрементації) має залежити від швидкості Киця;
- Потрібні бонуси, чим небезпечніший момент в грі, тим більший бонус і т.д. (Я вже пропонував отримання бонусів від близького прожодження біля астероїдів;
(От як останню фразу писав - ще одна ідея прийшла, астероїди то ж масивні тіла, нехай маюсь власну гравітацію, т.е. коли Киць проходить біля астероїда - його напрям має троху змінитись у напрямку астероїда. Таким чином ми додаємо елемент несподіванки, гравець хоче пройти близько до астероїда, щоб отримати бонус, при цьому думає що Киць летить в певному напрямку, а він змінює напрямок і може врізатись (чи не врізатись в інший астероїд десь попереду)

Щодо кучності астероїдів, Треба поправити їх алгоритм, бо вони не зрозуміло як утворюються, (*О, іще ідея, а нехай вони теж потроху рухаються (і бажано один до одного (гравітація все таки) Це ще більше інтриги додасть), треба рівномірне розподілення, бажано щоб вони утворювались гарантовано за межами видимої області екрана. To be continued...

112

Re: FakiNyan's game studio

Ну вони і так за межами тепер утворюються, я вже от підлатав трошки. http://webplayerbuild.ru/view.php?id=129733
Якою має бути сила гравітації астероїда?
Робити я її буду от як: навколо нянкета роблю коло, і коли якийсь з астероїдів потрапляє в це коло, то я рухаю Киця в сторону астероїда (штуку з близьким пролітанням біля астероїда я теж так робив).
Якщо астероїди вдаряються один в одного, то що має бути?
І тре якісь бонуси окрім того Скоре, я все думаю про систему трататататата, ну тобто зброї. Чим більше скоре, тим крутішу зброю мона купити і пуляти в астероїди, і за знищення останніх теж Скоре давати.

113

Re: FakiNyan's game studio

забув картинку http://uafile.com.ua/get/106449/

114

Re: FakiNyan's game studio

Я б ще радив зробити різні астероїди...

Подякували: FakiNyan1

115

Re: FakiNyan's game studio

Q-bart написав:

Я б ще радив зробити різні астероїди...

типу урізноманітнити розміри та форми?

116 Востаннє редагувалося Q-bart (04.09.2014 19:00:06)

Re: FakiNyan's game studio

розміри, можна форми, ... і вигляд
І добавити різні типи астероїдів.... Напрриклад, не при кожному зіткненні кет розбивається, а тільки поранюється ..... Добавити здоровя кета ....

117

Re: FakiNyan's game studio

О, знаєте, який я скілл вигадав? От летить один нянкет, летить, і перед ним купка астероїдів, і він таки не зна, що робити і тут бах! використовує джуцу тіньових клонів! на екрані з'являєтья 5 нянкетів, 4 з них розбиваються об астароїди, але 1 пролітає! І ми граємо далі отим, що пролетів

Подякували: Chemist-i1

118 Востаннє редагувалося Chemist-i (04.09.2014 19:05:44)

Re: FakiNyan's game studio

FakiNyan написав:

забув картинку http://uafile.com.ua/get/106449/

Ну і жесть же, настільки чорної накрутки я ще не бачив,

докладніше

Там антибот питає - знайдіть якийсь там сайт доставки води по Київу, в гуглі по запиту "такому-то", який телефон вказаний на сайті, і треба вибрати його із адЪського списку, але це ще не все, вибрав ніби правильно, друге питання, а скільки в них коштує доставка по Київу?....

Ледве скачав.

119

Re: FakiNyan's game studio

Chemist-i написав:
FakiNyan написав:

забув картинку http://uafile.com.ua/get/106449/

Ну і жесть же, настільки чорної накрутки я ще не бачив,

докладніше

Там антибот питає - знайдіть якийсь там сайт доставки води по Київу, в гуглі по запиту "такому-то", який телефон вказаний на сайті, і треба вибрати його із адЪського списку, але це ще не все, вибрав ніби правильно, друге питання, а скільки в них коштує доставка по Київу?....

Ледве скачав.

омг, а я такий думаю - тре підтримувати українське, і загуглив український файлообмінник

120 Востаннє редагувалося Chemist-i (04.09.2014 19:30:16)

Re: FakiNyan's game studio

FakiNyan написав:

Якою має бути сила гравітації астероїда?

Програмуйте красиво, всі ті параметри мають бути швидконалаштовуваними, щоб при кінцевій доводці можна було їми гратись,
Псєвдо_приклад

#ASTEROID_GRAVITY = 100;
...
//тут десь воно обробляється
X = #ASTEROID_GRAVITY + 10 / r ;
...

Не дуже велика, не так щоб прям чорна діра, хоп і затягнула, просто трішки змінюш шлях, і пам'ятайте, що сила гравітації пропорційна квадрату відстані (фізика).

FakiNyan написав:

Якщо астероїди вдаряються один в одного, то що має бути?

Нічого. Коли в попередній грі Панда із 0х911 стикались - ніц не відбувалось, от і тут те саме.

FakiNyan написав:

І тре якісь бонуси окрім того Скоре, я все думаю про систему трататататата, ну тобто зброї. Чим більше скоре, тим крутішу зброю мона купити і пуляти в астероїди, і за знищення останніх теж Скоре давати.

Цікава ідея - реалізовуйте, подивимось.