141

Re: FakiNyan's game studio

Кілька багів:
- Кулі ще не долитіли, а астероїд вже вибухнув;
- Астероїди з'являються прямо на екрані (може і по середині і позаду Киця), можуть і зникати так само;
- Коли купка астероїдів збилась >3 бравзер починає нереально підвисати (як і гра). Мозіла Фуріфокс 30.0 під win7 х64;

Ще було б цікаво шлях розбивати кулеметом.

142

Re: FakiNyan's game studio

Chemist-i написав:

Кілька багів:
- Кулі ще не долитіли, а астероїд вже вибухнув;
- Астероїди з'являються прямо на екрані (може і по середині і позаду Киця), можуть і зникати так само;
- Коли купка астероїдів збилась >3 бравзер починає нереально підвисати (як і гра). Мозіла Фуріфокс 30.0 під win7 х64;

Ще було б цікаво шлях розбивати кулеметом.

та я і сам про це знаю, там суть в том, що при стрільбі пускається промінь, і пускається він прям швидко-швидко, я, майбуть, кулі швидшими зроблю просто.
Про ті староїди я і сам знаю. Правда хз чому вони з'являються на екрані. Тре копатись там буде.
В мене така сама фігня, я майбуть, зроблю меншим поле гравітації.

143

Re: FakiNyan's game studio

FakiNyan написав:

я, майбуть, кулі швидшими зроблю просто.

Просто додайте затримку вибуху астероїда в залежності від відстані до Киця (від астероїда), а цей коеф. емпірично. Кулю випустив, затримка пройшла, астероїд вибухнув.
Швидкість летіння куль гарна.

FakiNyan написав:

В мене така сама фігня, я майбуть, зроблю меншим поле гравітації.

Думаю справа не в гравітації, а в кількості колізій (т.є. зіткнень тіл). Коли купа астероїдів близько одне коло одного, ця кількість збільшується експотенційно, ще й помножене на кількість астероїдів. Вихід - просто зробити умову, що якщо затухання колізій (той коеф. що відповідає за затухання періодичних коливань (відстрибування Киця від дороги, чи предметів, наприклад) менше певної величини (малої) то все, більше не рахуємо зіткнення.

Подякували: FakiNyan1

144

Re: FakiNyan's game studio

Chemist-i написав:
FakiNyan написав:

я, майбуть, кулі швидшими зроблю просто.

Просто додайте затримку вибуху астероїда в залежності від відстані до Киця (від астероїда), а цей коеф. емпірично. Кулю випустив, затримка пройшла, астероїд вибухнув.
Швидкість летіння куль гарна.

FakiNyan написав:

В мене така сама фігня, я майбуть, зроблю меншим поле гравітації.

Думаю справа не в гравітації, а в кількості колізій (т.є. зіткнень тіл). Коли купа астероїдів близько одне коло одного, ця кількість збільшується експотенційно, ще й помножене на кількість астероїдів. Вихід - просто зробити умову, що якщо затухання колізій (той коеф. що відповідає за затухання періодичних коливань (відстрибування Киця від дороги, чи предметів, наприклад) менше певної величини (малої) то все, більше не рахуємо зіткнення.

Поясніть простіше про затухання коливань.
Я хтів зробити гравітацію меншою, щоб астероїди не чіпляли один одного

145

Re: FakiNyan's game studio

Тут є потрібні мені методи? http://docs.unity3d.com/ScriptReference/Physics2D.html

146 Востаннє редагувалося Chemist-i (07.09.2014 02:13:13)

Re: FakiNyan's game studio

FakiNyan написав:

Поясніть простіше про затухання коливань.
Я хтів зробити гравітацію меншою, щоб астероїди не чіпляли один одного

Дивіться, є гармонічні коливання (коливання що повторюються).
Пам'ятаєте про сталеву кульку і кахель?
А є коливання, що затухають (рос вікі, бо в укр.вікі тільки пояснення що це таке), Подивіться уважно на вантаж на пружині, нічого не нагадує?
Тепер до справи, коли величина максимального відхилення вантажа (від 0-ї позиції, у вікі це "х") наближується до нуля впродовж довгого часу (наприклад кількох коливань, або просто більше не перевищує якоїсь межі за кілька коливань (наприклад 0.1, можна вважати що вантаж більше не коливається а зупинився, якщо цієї умови не ввести то комп буде рахувати аж до 3-го приходу Христа (чи 4-го)).

147

Re: FakiNyan's game studio

Chemist-i написав:
FakiNyan написав:

Поясніть простіше про затухання коливань.
Я хтів зробити гравітацію меншою, щоб астероїди не чіпляли один одного

Дивіться, є гармонічні коливання (коливання що повторюються).
Пам'ятаєте про сталеву кульку і кахель?
А є коливання, що затухають (рос вікі, бо в укр.вікі тільки пояснення що це таке), Подивіться уважно на вантаж на пружині, нічого не нагадує?
Тепер до справи, коли величина максимального відхилення вантажа (від 0-ї позиції, у вікі це "х") наближується до нуля впродовж довгого часу (наприклад кількох коливань, або просто більше не перевищує якоїсь межі за кілька коливань (наприклад 0.1, можна вважати що вантаж більше не коливається а зупинився, якщо цієї умови не ввести то комп буде рахувати аж до 3-го приходу Христа (чи 4-го)).

То тіпа, одне коливання - одне зіштовхування астероїдів?  і коли їх дуже багато, то ми вирубаємо фізику?

148

Re: FakiNyan's game studio

FakiNyan
Так, одне коливання - одне зіштовхування. Фізику вирубати треба не коли багато зіштовхувань, а коли сенс їх рахувати - відсутній. т.є. об'єкти вже не відстрибують одне від одного далеко (не помітно для користувача) тоді можна вирубати фізику.

149

Re: FakiNyan's game studio

Chemist-i написав:

FakiNyan
Так, одне коливання - одне зіштовхування. Фізику вирубати треба не коли багато зіштовхувань, а коли сенс їх рахувати - відсутній. т.є. об'єкти вже не відстрибують одне від одного далеко (не помітно для користувача) тоді можна вирубати фізику.

хз як то зробити

150 Востаннє редагувалося Chemist-i (07.09.2014 11:34:11)

Re: FakiNyan's game studio

FakiNyan написав:
Chemist-i написав:

FakiNyan
Так, одне коливання - одне зіштовхування. Фізику вирубати треба не коли багато зіштовхувань, а коли сенс їх рахувати - відсутній. т.є. об'єкти вже не відстрибують одне від одного далеко (не помітно для користувача) тоді можна вирубати фізику.

хз як то зробити

Схема, як завжди: кулька і кахель

http://firepic.org/images/2014-09/07/bwpwea563v7x.jpg

151

Re: FakiNyan's game studio

Chemist-i написав:
FakiNyan написав:
Chemist-i написав:

FakiNyan
Так, одне коливання - одне зіштовхування. Фізику вирубати треба не коли багато зіштовхувань, а коли сенс їх рахувати - відсутній. т.є. об'єкти вже не відстрибують одне від одного далеко (не помітно для користувача) тоді можна вирубати фізику.

хз як то зробити

схема

http://firepic.org/images/2014-09/07/bwpwea563v7x.jpg

ліл, намалювати схему і я можу, я не зна як рахувати оті коливання

152

Re: FakiNyan's game studio

FakiNyan написав:
Chemist-i написав:
FakiNyan написав:

хз як то зробити

схема

http://firepic.org/images/2014-09/07/bwpwea563v7x.jpg

ліл, намалювати схему і я можу, я не зна як рахувати оті коливання

У Вас там все це вже реалізоване, окрім граничної умови, подивіться в гру.

153

Re: FakiNyan's game studio

Chemist-i написав:
FakiNyan написав:
Chemist-i написав:
схема

http://firepic.org/images/2014-09/07/bwpwea563v7x.jpg

ліл, намалювати схему і я можу, я не зна як рахувати оті коливання

У Вас там все це вже реалізоване, окрім граничної умови, подивіться в гру.

ліл, я ж нічого такого не писав, звідки воно в мене реалізоване є?

154

Re: FakiNyan's game studio

FakiNyan написав:
Chemist-i написав:
FakiNyan написав:

ліл, намалювати схему і я можу, я не зна як рахувати оті коливання

У Вас там все це вже реалізоване, окрім граничної умови, подивіться в гру.

ліл, я ж нічого такого не писав, звідки воно в мене реалізоване є?

В шаблонах, скриптах чи зовнішніх класах.

155

Re: FakiNyan's game studio

Chemist-i написав:
FakiNyan написав:
Chemist-i написав:

У Вас там все це вже реалізоване, окрім граничної умови, подивіться в гру.

ліл, я ж нічого такого не писав, звідки воно в мене реалізоване є?

В шаблонах, скриптах чи зовнішніх класах.

хз, про що ви, якась містика, "десь там, воно в вас є, а що є? ну те, що вам потрібно!"

156

Re: FakiNyan's game studio

Відремонтував.. потім скажу, як. Внизу зліва FPS, заценіть тепер, скільки може бути астероїдів, і який ФПС.
Посилання тепер буде в підписі.

157

Re: FakiNyan's game studio

блін, гівно якесь, чомусь не завантажується нормально нова версія

158

Re: FakiNyan's game studio

Сталий 57-60, навіть коли 30% екрану займають астероїди, далі чекати не став.
Але є одне але, коли та купа астероїдів торкаються побудованого шляху, все, капец, 28 - 8 - 1...

159

Re: FakiNyan's game studio

І що цікаво, назад не повертається, як шлях пропаде і астероїди постріляв.

160

Re: FakiNyan's game studio

а, ну то в вас норм все? а в мене з кешем якась фігня походу, бо стара версія завантажується