Re: FakiNyan's game studio
В мене при третині екрану взагалі 2 фпс, ліл. Але ж ви розумієте, що це гра не про великі скупчення астероїдів, і якщо додати швидкість, то там навіть третини з третини екрану не буде зайнято астероїдами.
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → Інше → FakiNyan's game studio
Сторінки Попередня 1 … 7 8 9 10 Наступна
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
В мене при третині екрану взагалі 2 фпс, ліл. Але ж ви розумієте, що це гра не про великі скупчення астероїдів, і якщо додати швидкість, то там навіть третини з третини екрану не буде зайнято астероїдами.
Відновив оту вашу 300швидкість
Зробив. аби мона було стріляти та знищувати доріжку
Збільшив силу притягання нянкета до астероїдів
Забрав оту фігню, котра давала +50 очок при смерті
В меню після смерті показується поточна кількість очок
Зробив затримку знищення астероїдів залежну від відстані
*********************************************************
А от останні найкращі результати я не зробив, бо це ж тіпо webbuild, там нема куди зберігати, хіба що звертатись до якоїсь зовнішньої БД, або файлової системи, та зберігати там
І ще: кулемет вбиває гру. З ним грати зовсім нецікаво.
A тепер поняв,,,, Це японською?????
так, але з помилкою
Слухайте, на справді гра мені почала подобатись, і ось чому.
По перше летиш ніби прямо і стріляєш, сі здає, що Ви так і будете летіти собі із нажатим пробілом, але ні, є ж гравітація, пролітаючи повз астероїд Ваш шлях змінюється і вже маєте якісь дії виконати чи доріжку пере Кицем побудувати чи вверх чи вниз, а враховуючи, швидкість велика, це треба робити дуже жваво, і приймати рішення майже миттєво.
Щодо багів,
Слухайте, на справді гра мені почала подобатись, і ось чому.
По перше летиш ніби прямо і стріляєш, сі здає, що Ви так і будете летіти собі із нажатим пробілом, але ні, є ж гравітація, пролітаючи повз астероїд Ваш шлях змінюється і вже маєте якісь дії виконати чи доріжку пере Кицем побудувати чи вверх чи вниз, а враховуючи, швидкість велика, це треба робити дуже жваво, і приймати рішення майже миттєво.
Щодо багів,▼Прихований текст
гц, а може ну його, той шлях, може зробити класичне управління стрілочками?
Chemist-i
ВІТАЮ
Дякую!
гц, а може ну його, той шлях, може зробити класичне управління стрілочками?
Тоді вона не буде відрізнятись від сотень інших, та і керувати за допомогою шляху досить незвично.
Q-bart написав:Chemist-i
ВІТАЮДякую!
FakiNyan написав:гц, а може ну його, той шлях, може зробити класичне управління стрілочками?
Тоді вона не буде відрізнятись від сотень інших, та і керувати за допомогою шляху досить незвично.
ну це так, ех... лан, як протверезитесь, то пишіть, шо там ще тре змінити і додати
Яка ж у Киця маса, що після зіткнення астероїд так відлітає?
Яка ж у Киця маса, що після зіткнення астероїд так відлітає?
1. У астероїдів теж 1.
я так розумію, більше пропозицій ніяких не буде?
Будуть, та доки що у нас (архітектурників та тестерів) технічна перерва.
А що з тим лінух рар робити?
та в першому пості все давно не те
лінух рар тре було розрарити та запускати внутрощі на лінупсах, як воно там буде - я хз