Re: Хто бажає створити власну гру в команді?
Master_Sergius, g++ *.cpp -lGL -lGLU -lglut
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → Python → Хто бажає створити власну гру в команді?
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
Master_Sergius, g++ *.cpp -lGL -lGLU -lglut
Пане StoBF, можете вміст файлу проекту для Qt показати?
Так прошу.
#-------------------------------------------------
#
# Project created by QtCreator 2014-10-22T11:29:09
#
#-------------------------------------------------
QT += core
QT += gui
QT += opengl
TARGET = Life
CONFIG += console
CONFIG -= app_bundle
LIBS += libfreeglut libglut
TEMPLATE = app
SOURCES += main.cpp \
ant.cpp \
game.cpp \
b_ant.cpp \
r_ant.cpp
HEADERS += \
ant.h \
game.h \
b_ant.h \
r_ant.h
Хоча я незнаю чи це сильно актуально, на даний момент реалізовано тільки (все умовно) Дві бази, і по двадцять юнітів на базі. Юніти можуть відносно своїх координати найти найближчий ресурс, переміститися до нього, забрати його, і віднести на базу, коли координати бази співпадають з координатами юніта в якого в інвентарі є ресурс базі зараховується очко. В разі якщо юніт не баче ресурсу в діапазоні своєї видимості він вертається на басу. Власне це все що я зробив на разі. Але мушу підмітити що з одними лібами Freeglut дуже мало можливостей там дуже непросто реалізувати промальовку спрайтів, та їх анімацію. Теж саме стосується звуків.
На даний момент я бачу реалізацію свого проекту за допомогою ще і SDL2. Я почав робити все з нуля, реалізував Промальовку спрайтів переміщення їх по координатах находження ресурсу та віднесення на базу. Але тут я зіштовхнувся з проблемкою. Динамічно виділяю память для масиву 30 обєктів класу юніт.
Цикл виглядає ось так:
for (int i = 0; i < 30; ++i){
Ork_Body[i] = new GBody(200 + (i * 10), 500 + (i * 10));//Клас GBody має стати юніта.
Ork_S[i] = new Sprites(sdl_setup->GetRenderer(), "DATA/MY_Ork.png", 200 + (i * 10), 500 + (i * 10), 60, 60);//Клас Sprites який вдповідає за промальовку.
Ork_S[i]->setAnimation(5, 5);
}
Але коли запускаю гру то коректно працює тільки обєкт Ork_Body[0], та спрайт Ork_S[0].
Решта 29 обєктів відображаються але не функціонують.
Ніяк не вдається вирішити цю проблему.
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися