41

Re: Хто бажає створити власну гру в команді?

Master_Sergius, g++ *.cpp -lGL -lGLU -lglut

42 Востаннє редагувалося StoBF (18.11.2014 09:40:01)

Re: Хто бажає створити власну гру в команді?

koala написав:

Пане StoBF, можете вміст файлу проекту для Qt показати?

Так прошу.

#-------------------------------------------------
#
# Project created by QtCreator 2014-10-22T11:29:09
#
#-------------------------------------------------

QT       += core

QT       += gui

QT      += opengl

TARGET = Life
CONFIG   += console
CONFIG   -= app_bundle

LIBS += libfreeglut  libglut

TEMPLATE = app
SOURCES += main.cpp \
    ant.cpp \
    game.cpp \
    b_ant.cpp \
    r_ant.cpp

HEADERS += \
    ant.h \
    game.h \
    b_ant.h \
    r_ant.h

Хоча я незнаю чи це сильно актуально, на даний момент реалізовано тільки (все умовно) Дві бази, і по двадцять юнітів на базі. Юніти можуть відносно своїх координати найти найближчий ресурс, переміститися до нього, забрати його, і віднести на базу, коли координати бази співпадають з координатами юніта в якого в інвентарі є ресурс базі зараховується очко. В разі якщо юніт не баче ресурсу в діапазоні своєї видимості він вертається на басу. Власне це все що я зробив на разі. Але мушу підмітити що з одними лібами Freeglut дуже мало можливостей там дуже непросто реалізувати промальовку спрайтів, та їх анімацію. Теж саме стосується звуків.
На даний момент я бачу реалізацію свого проекту за допомогою ще і SDL2. Я почав робити все з нуля, реалізував Промальовку спрайтів переміщення їх по координатах находження ресурсу та віднесення на базу. Але тут я зіштовхнувся з проблемкою. Динамічно виділяю память для масиву 30 обєктів класу юніт.
Цикл виглядає ось так:

for (int i = 0; i < 30; ++i){
        Ork_Body[i] = new GBody(200 + (i * 10), 500 + (i * 10));//Клас GBody має стати юніта.
        Ork_S[i] = new Sprites(sdl_setup->GetRenderer(), "DATA/MY_Ork.png", 200 + (i * 10), 500 + (i * 10), 60, 60);//Клас Sprites який вдповідає за промальовку.
        Ork_S[i]->setAnimation(5, 5);
    }

Але коли запускаю гру то коректно працює тільки обєкт Ork_Body[0], та спрайт Ork_S[0].
Решта 29 обєктів відображаються але не функціонують.
Ніяк не вдається вирішити цю проблему.