1 Востаннє редагувалося Betterthanyou (24.11.2014 03:49:30)

Тема: Портування 3D анімації в OpenGL & C++

Якщо є 3Д анімація поведінки будь-якого персонажу створена за допомогою Autodesk 3ds Max або іншого редактор її можливо портувати в OpenGL & C++ ?
Якщо так, то це потрібно із файла витягувати координати персонажа і текстур чи це по іншому робиться, будь ласка коротко обясніть

2 Востаннє редагувалося Chemist-i (24.11.2014 04:15:31)

Re: Портування 3D анімації в OpenGL & C++

Російською: http://www.esate.ru/page/zagruzka-trehm … y-v-opengl
Англійською : http://www.opengl-tutorial.org/beginner … l-loading/
upd
Ще прочитайте про .3ds

Подякували: Betterthanyou1

3

Re: Портування 3D анімації в OpenGL & C++

то така срака, що капець просто

4

Re: Портування 3D анімації в OpenGL & C++

FakiNyan написав:

то така срака, що капець просто

Тут то я згідний, але поки що я не бачу інших шляхів створення якісної анімації персонажа в OpenGL & C++, поки що думаю чи варто взагалі за таке братися

5 Востаннє редагувалося FakiNyan (24.11.2014 21:16:44)

Re: Портування 3D анімації в OpenGL & C++

Betterthanyou написав:
FakiNyan написав:

то така срака, що капець просто

Тут то я згідний, але поки що я не бачу інших шляхів створення якісної анімації персонажа в OpenGL & C++, поки що думаю чи варто взагалі за таке братися

по суті, анімація - це зміна координат вертексів у протягом часу.
Побудувати об'єкт по вертексам в OpengGL & C++ - легко.
Далі вам треба просто розібратись в форматі fbx, чи який вам там формат треба. Просто саме в цьому форматі я, зазвичай, імпортував модельку з анімацією з 3d's Max до Unity.
І як тільки розберетесь у форматі - то далі все буде просто. Але багацько великів писати тре буде.
http://code.blender.org/index.php/2013/ … ification/

Подякували: Betterthanyou1