Тема: Розрахунок повороту
От э точка 1 з стрілкою яка обертаэтся навколо своэї осі її корденати 0 0 0. Інша точка може бути на будь яких корденатах(висота також може змінитися). Питання таке: як зробити щоб точка 1 дивилася стрілкою на точку 2.
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → C#, .NET → Розрахунок повороту
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
От э точка 1 з стрілкою яка обертаэтся навколо своэї осі її корденати 0 0 0. Інша точка може бути на будь яких корденатах(висота також може змінитися). Питання таке: як зробити щоб точка 1 дивилася стрілкою на точку 2.
Точка не може "дивитись", бо точка не є вектор. Не зрозуміло, що Вам треба. А як Вам потрібний вектор, тоді його можна задати (у 3д просторі)
А(х, y, z);
А далі вже з ним працювати, шукати його довжину, або кути до осей (будь-яких), або проектувати його на вісі.
Вангую, що мали на увазі вектор з початком у точці (0;0;0) і кінцем у точці 1(x1;y1;z1).
Знайти кут повороту, після якого промінь цього вектора буде проходити через точку 2(x2;y2;z2).
У 3d просторі є 2 обєкти. Перший обєкт = (персонаж) рухається куди хоче. Другий обєкт = бот має на ного дивитись весь час і йти за ним. Як рухати його я знаю а осю як розрахувати на скільки градусів повернути бота щоб він девився на игрока незнаю.
Вангую, що мали на увазі вектор з початком у точці (0;0;0) і кінцем у точці 1(x1;y1;z1).
Знайти кут повороту, після якого промінь цього вектора буде проходити через точку 2(x2;y2;z2).
cos α = a·b/|a|·|b| - це питання не про С# а математичне = просто напишіть як визначити кут між двома векторами ?.я дісно можу написати і на с# просто зараз віндовсом не користуюся...
Сторінки 1
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися