... стандартний трекбар буде ще й від маніфесту залежати. Краще реалізувати свій движок (ви правильно відзначили за скіни ... є набір TMS, наприклад).
Але найпростіше двома TImage.
1- робимо 3 картинки bitmap (або в одну всі, потiм copyrect-ом порiзати): висотою 1 пкс підкладка движка, сам Траск-движок в початковому стані і стані взяття
2- картинки заганяємо в ресурси, читаємо з ресурсу за допомогою TResourceStream
3- transparent Імейджа в true
Події на фоновому:
 var dv_move: tpoint;
procedure tvid.set_pos (_x: longint);
begin
 ...
end;
procedure Tvid.SldPosbackMouseDown (Sender: TObject; Button: TMouseButton;
  Shift: TShiftState; X, Y: Integer);
begin
 if (Button = mbLeft) then set_pos (x)
end;
procedure Tvid.SldPosbackMouseMove (Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
  Y: Integer);
begin
 if Shift = [ssLeft] then set_pos (x)
end; 
Події движка:
procedure tvid.dv_nmov;
begin
 if dv.Left <16- (dv.Width div 2) then
  dv.Left: = 16- (dv.Width div 2);
 if dv.Left> SldPosBack.Width + 16- (dv.Width div 2) then
  dv.Left: = SldPosBack.Width + 16- (dv.Width div 2)
end;
procedure Tvid.dvMouseDown (Sender: TObject; Button: TMouseButton;
  Shift: TShiftState; X, Y: Integer);
begin
 // Підвантажуємий першу
 img.Picture.Bitmap.assign (src1);
 dv_move: = Point (x, y)
end;
procedure Tvid.dvMouseMove (Sender: TObject; Shift: TShiftState; X,
  Y: Integer);
begin
 if (ssLeft in Shift) and (Player.Initialized) then begin
  dv.Left: = dv.Left + x - dv_move.X;
  dv_nmov;
  set_pos (dv.Left-16)
 end
end;
procedure Tvid.dvMouseUp (Sender: TObject; Button: TMouseButton;
  Shift: TShiftState; X, Y: Integer);
begin
 // другу
 img.Picture.Bitmap.assign (src2);
end; 
Як це виглядає в моєму DS-плеєрі/системi керування https://www.youtube.com/watch?v=HvIPmnjWW0s