Re: Шлях на математичну вершину
поясніть мені за рівння пучка, чому воно таке?
воно ж наче дозволяє проводити лінію під заданим кутом через задану точку, і я вирішив таке саме зробити, і от в мене вийшло отаке
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → Алгоритми та структури даних, технології → Шлях на математичну вершину
Сторінки Попередня 1 … 14 15 16 17 18 … 41 Наступна
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
поясніть мені за рівння пучка, чому воно таке?
воно ж наче дозволяє проводити лінію під заданим кутом через задану точку, і я вирішив таке саме зробити, і от в мене вийшло отаке
ну гаразд, я вивів ту хвормулу з моєї, але мене бентежить, що доводиться самому їх виводити
щодо пропорції то я теж пойняв
і ще я пойняв, що математика ніяк не пов'язана з реальним життям, і являється окремим світом зі своїми законами, так що оте, коли я казав про резервувари з водою, то все фігня.
Правда мені цю штуку показували якось на прямокутниках, але я не зрозумів, в чому суть
типу чорне дорівнює червоному по площі
глядіть. Я ще не перевіряв, чи вірно це. Але це я хотів вивести рівняння прямої через дві точки
от в мене проблема була на етапі рівняння пучка. Я не міг наздогнати, які ікси що означають, і дивився на прості x та y як на відомі змінні.
Але потім глянув трошки відео про це, і зрозумів, що в цьому рівнянні ми ж шукаємо x та y прямої, котра проходить через дві точки. Тобто потрібно, аби в нас обов'язковго були невідомі y та x, ну то таке.
Не можу не поділитись цим відео.
http://www.youtube.com/watch?v=slaH2Gu7Nn0
Тут один математик розказує про всякі задачки, деякі ще не розвязані.
нічо не пойняв про гру в 15, піду, краще, помалюю
дивлюся ось це
https://www.youtube.com/watch/rQJMT9nbFhk?t=59m44s
не зрозуміло, чому спершу ми рахували лише невірні пари, а тепер взяли, і почали рахувати вірні...
чо ви мені лайки ставите? поясніть за ту фігню
чо ви мені лайки ставите? поясніть за ту фігню
FakiNyan написав:чо ви мені лайки ставите? поясніть за ту фігню
То ж питання нормально поставте. Ви ж не хочете, щоб я дивився півторагодинне відео для гуманітаріїв?
ну я ж посилання з таймлайном зробив, там відразу починається оте, коли він рахує монотонні пари, хоча до цього лише немонотонні рахував
quez написав:FakiNyan написав:чо ви мені лайки ставите? поясніть за ту фігню
То ж питання нормально поставте. Ви ж не хочете, щоб я дивився півторагодинне відео для гуманітаріїв?
ну я ж посилання з таймлайном зробив, там відразу починається оте, коли він рахує монотонні пари, хоча до цього лише немонотонні рахував
Не працює чомусь, запускається з самого початку.
FakiNyan написав:quez написав:То ж питання нормально поставте. Ви ж не хочете, щоб я дивився півторагодинне відео для гуманітаріїв?
ну я ж посилання з таймлайном зробив, там відразу починається оте, коли він рахує монотонні пари, хоча до цього лише немонотонні рахував
Не працює чомусь, запускається з самого початку.
59:24
не зрозуміло, чому спершу ми рахували лише невірні пари, а тепер взяли, і почали рахувати вірні...
Бо в його "змійці" були куски зі зростаючою і спадаючою послідовністю (почергово).
Там для доведення можна взяти будь-яку змійку, що заповнює таблицю повністю, а не тільки ту, яку він показав (хоча її цілком достатньо), і на парність це ніяк би не вплинуло.
Можна буде написати цю гру з відображенням послідовності (змійки), це сильно допоможе в розумінні "чому".
FakiNyan написав:не зрозуміло, чому спершу ми рахували лише невірні пари, а тепер взяли, і почали рахувати вірні...
Бо в його "змійці" були куски зі зростаючою і спадаючою послідовністю (почергово).
Там для доведення можна взяти будь-яку змійку, що заповнює таблицю повністю, а не тільки ту, яку він показав (хоча її цілком достатньо), і на парність це ніяк би не вплинуло.
Можна буде написати цю гру з відображенням послідовності (змійки), це сильно допоможе в розумінні "чому".
ну я вже почав
я дійсно поганий в написанні складних лупів для заповнення та переміщення значень в масиві
не можу порахувати значення справа, але не допомогайте мені
ну я написав ту ігрульку, і тут така фігня, шо як ви не рухаєте оті штучки, то кількість невірних пар всієї змійки буде кратна двом. При цьому з самого початку вона дорівнює 8, а потрібна комбінація містить 9 невірних пар, тому як би ви не рухали, вірної відповіді не отримаєте, але я не перепробував всі комбінації, а лише декілька разів то перевірив.
Мужик в відео каже, що там якийсь цикл, чи шось таке, але я його не бачу і не розумію, чому кількість невірних пар завжди залишається кратною двом.