Re: Шлях на математичну вершину
ох, стільки всього ще прочитати та навчитись тре, ух
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → Алгоритми та структури даних, технології → Шлях на математичну вершину
Сторінки Попередня 1 … 31 32 33 34 35 … 41 Наступна
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
ох, стільки всього ще прочитати та навчитись тре, ух
▼Youtubeчувак каже - zero can't be defined, ...
А ви взагалі дивились те видиво, чи просто слухали ?
Він каже : one over zero can't be defined.
мабуть, то я хтів пофілософствувати спросоння
нарешті я зробив то!
Колись пан koala казав, що якщо зроблю купу завдань з задачника Сканаві, то буду крутим, то я почав з арифметики, аби потім тупих помилок не робити, то 2 дня оте завдання розв'язував, бо десь помилявся, і не бачив де. Сьогодні от навіть 8*9 написав 78 чомусь, хоча знаю, що то 72, і теж помилився, але добре, що знайшов цю помилку.
Нагадую, що такі задачі розв'язують по діях:
1. 7-6,35 =
2. ... : 6,5 =
3. ... + 9,9 =
4. 1,2 : 36 =
....
N. PROFIT!!!
та я так і робив, просто десь не так помножив, десь не так поділив, або відняв, гг
Ні, ви розкидали обчислення на невпорядковану купу окремих. А треба було по пунктах. Тоді і помилки було б значно легше шукати.
так я робив по пунктах, просто в різних частинах екрану, і дещо замальовував і переписував в іншому місці
Ага, а потім програма з goto не скомпілювалася, і ви довго шукали помилку
та це від 14 до 94, тільки умови тре якісь поставити, бо -14 - 14 вже буде -28, а треба, аби нулик був
Це нині в другому класі такі задачі.
Так, підвищеної складності.
А що там робити? 15->19 і 65->69, 25->29 і 55->59, 35->39 і 45->49, 40->44 і 40->44, і 90->94 і 90->94, 10->14 і 70->74, 20->24 і 60->64, 30->34 і 50-54, 85->89 і 95->99
Хоча для другого класу таки певно з зірочкою.
А що там робити? 15->19 і 65->69, 25->29 і 55->59, 35->39 і 45->49, 40->44 і 40->44, і 90->94 і 90->94, 10->14 і 70->74, 20->24 і 60->64, 30->34 і 50-54, 85->89 і 95->99
Хоча для другого класу таки певно з зірочкою.
так різниця ж нулем має закінчуватись
Хто сказав віднімати 19 від 15?
-> означає від і до. Тобто 15->19 і 65->69 означає пари чисел: 15 і 65, 16 і 66, 17 і 67, 18 і 68, 19 і 69.
Vo_Vik, прочитайте ще раз, що саме питають у задачі. Бо ви даєте відповідь не на те питання.
FakiNyan, серйозно. Програма "Інтелект України", 2-й клас.