Тема: Карта зображень, pyqt, svg, координати
Значить в html є такий собі атрибут "usemap", він дозволяє вказати, що певна ділянка зображення є посиланням. Задавши координати, ми можемо формувати доволі складні фігури.
Так життя склалося, що мені випало зробити подібне у pyqt. За пару годин накидав концепт, де мені підвантажувалося зображення (QPixmap), попередньо я вручну отримав бажані координати у inkscape із цього зображення, ну а там вже збочення із малюванням полігона (QPolygon) по тим координатам. Усе працює, але так як зображення растрове, то краї полігона каряві та негарні. Ніби не критично, але я запримітив, що гарніше буде у векторі, а точніше svg. Значить якось перевів картинку у svg, вивів на форму через QSvgRenderer, а далі хз.. яким способом можна імітувати роботу usemap нативно? Або може хто знає ще які-небудь методи вирішення подібної задачі?