21

Re: Lua та чорна скринька

Скачуєте Decoda — IDE для lua, відкриваєте через неї скрипт, ставите брейкпойнт після if, запускаєте програму через декоду і малюєте.

Подякували: leofun011

22

Re: Lua та чорна скринька

quez написав:

Скачуєте Decoda — IDE для lua, відкриваєте через неї скрипт, ставите брейкпойнт після if, запускаєте програму через декоду і малюєте.

зара зроблю

23

Re: Lua та чорна скринька

ну дивіться, я відкриваю прогу, потім відкриваю декоду, далі відкриваю файл в декоді і намагаюсь підключитись до процесу, але коли я намагаюсь викликати вікно зі списком процесів, декода тупо зависає
http://не-дійсний-домен/nfsjp/efe99c627d.png

24

Re: Lua та чорна скринька

ну вже відлагало, підключився я, і воно от таку штуку мені видало в віконце Output,  потім я помалював за допомогою того пензля і нічого нового не помітив, брейкпоінт не спрацював ніяк

Debugging session started
Warning 1001: 'C:\Program Files (x86)\FireAlpaca\FireAlpaca\FireAlpaca.exe' appears to contain Lua functions however no Lua functions could located with the symbolic information

25

Re: Lua та чорна скринька

Ще можна спробувати запустити вашу програму з декоди (Debug, далі розберетесь), але я забув, що я дебажив дебажні білди, а у вас скоріше всього релізний. Але спробуйте.

26

Re: Lua та чорна скринька

quez написав:

Ще можна спробувати запустити вашу програму з декоди (Debug, далі розберетесь), але я забув, що я дебажив дебажні білди, а у вас скоріше всього релізний. Але спробуйте.

та сама фігня, нічо не показується цікавого

27

Re: Lua та чорна скринька

http://firealpaca.com/bs — АПІ на японській

Подякували: FakiNyan, leofun012

28

Re: Lua та чорна скринька

не на японській, а японською

29

Re: Lua та чорна скринька

Є ще думка, що x може бути нецілим і давати остачу від ділення. Можна спробувати if math.floor(tempX%2)==0 then...

30

Re: Lua та чорна скринька

FakiNyan написав:

не на японській, а японською

По-японські.

31

Re: Lua та чорна скринька

FakiNyan написав:

не на японській, а японською

НА

//  з місц. в. Уживається при позначенні мови як засобу спілкування між людьми. Пролетареві ніколи вчити європейських мов, бодай би свою знати добре і на ній принести до своєї хати світло знання (Гнат Хоткевич, I, 1966, 179); Ось ідуть Кавказ і Україна, Білорусь і спереду — Москва, і від молдаванина до фінна на усіх язиках все співа (Леонід Первомайський, Нова лірика, 1937, 5).

32

Re: Lua та чорна скринька

А якщо запустити програму з консолі, а в скрипті робити print()?

33

Re: Lua та чорна скринька

quez написав:

Є ще думка, що x може бути нецілим і давати остачу від ділення. Можна спробувати if math.floor(tempX%2)==0 then...

я пробував, а ще я робив так

bs_pixel_set(tempX%2,y,...) -- і замальовувались перші два пікселі біля лівої стінки

34

Re: Lua та чорна скринька

спробував print з консолі - ніфіга

bs_pixel_set( tempX%2, y-1, 0,0,255,255)

чомусь замальовує перші три пікселі, хоча максимальна остача від ділення на 2 повинна бути 1, чи не так?
10%2=0, 9%2=1(8%=0) 11%2=1

http://не-дійсний-домен/nfZpn/0454d05e70.png

35

Re: Lua та чорна скринька

при чому з іншими даними, наприклад, силою натиску, все працює (0=>p>=1)

function main( x, y, p )    
    tempX = x
    print(x)
    if p>0.5 then
        bs_pixel_set( x, y, 0, 0, 0, 255)
    else
        bs_pixel_set( x, y, 255, 0, 0, 255)
    end
    
    bs_pixel_set( tempX%2, y-1, 0,0,255,255)
    return 1
end

http://не-дійсний-домен/nfZDY/3707e0d877.png

36

Re: Lua та чорна скринька

ну я трохи видозмінив скрипт з сторінки з API і тепер мона відміряти пікселі не вказуючи кут, а просто мишкою возячи, і інтервал між кругляшами буде однаковим
http://не-дійсний-домен/ng03G/5718dd33cc.png

37

Re: Lua та чорна скринька

тепер я можу малювати жемчуга для різних створінь
http://не-дійсний-домен/ng0o6/9597df3b70.png

38

Re: Lua та чорна скринька

те відчуття, коли хтів зробити щось одне, а в результаті вийшло інше, але цікаве

Прихований текст

http://не-дійсний-домен/ngCxR/dd078aa5d4.png