Тема: GPGPU, CUDA, OpenCL, DirectCompute, etc в неграфічних додатках
Ще років певно 8 тому я цікавився питанням неграфічних обчислень за допомогою графічного прискорювача (відеокарти), в мене тоді була допотопна Nvidia 8600 GTS, яка в ті смутні часи вже підтримувала CUDA. Про це трохи нижче.
Десь в той самий час я прочитав був статтю, як кодери в доCUDA`вські часи займались дуже страшнючими лайфхаками, щоб прискорити неграфічні аплікації, перетворюючи свої масиви в графіку а потім якось знімаючи результат, тим не менше.
Колись всі виробники графічних прискорювачив почали кричати на кожному кроці про неграфічні обчислення на GPU, і назвалось то все GPGPU. Це теж було досить давно.
Повернемось до CUDA, єдине, що я тоді зміг отримати - це прискорення кодування FLACу за допомогою тої Nvidia, прискорення було щось десь 1.5 чи 2.5 рази, вже не пригадаю, але нічого грандіозного.
Дивлячись на те, що з тих пір і графічні ядра стали в рази потужнішими (кількість потокових процесорів в них росте і росте, в топових рішеннях зараз сягає аж 2816 одиниць), і GPGPU в стандарт додали, але нічого неграфічного я за 10 хвилин нагуглити не зміг.
То ж питання. Які неграфічні додатки, які не мають відношення до ігор використовують щось з технологій з назви теми, і які мають прирости в порівнянні з центральним процом?
Або: Для чого ще можна використовувати топову відуху крім 3д макса та задротства?