2 661

Re: Тема для розмов

0xDADA11C7 написав:

Ну чому ж, логічне продовження теми деградації системи освіти. Можливо, проблема дещо перебільшена журналістами, але, схоже, таки існує.

Нелогічний, бо вони або пристаркуваті або бояться гніву господнього :)

Непристаркуваті ніби ж теж мають існувати (когось же педагогічні ВУЗи випускають щороку?).

2 662

Re: Тема для розмов

0xDADA11C7 написав:

О а ще вчитель може бути репетитором, бонус + 4800 грн :)

4 дитини в день * 1 година 60 грн*  5 днів тиждень * 4 тижні

По-перше постійний потрік дітей складно отримати, якщо не змушувати власних учнів. Але їх можна змусити марширувати, танцювати лезгінку і стояти на голові чи просто хабар дати, щоб не нудитися з репетиторством. Якщо варіанти з примусом учнів відкинути, то нащо тоді бути вчителем, коли репетитором можна так багато заробити )))

Та ж маркетингова схема, що й із пропрієтарним софтом. Уроки в школі — це щось типу безкоштовної демки з урізаним функціоналом. Репетиторство — повна версія, доступна за помірну плату.

2 663

Re: Тема для розмов

(когось же педагогічні ВУЗи випускають щороку?)

А, власне, хто зараз туди йде? Зрозуміло, хлопці, що бояться армії, а до чогось престижнішого недотягують. Але дівчат там, як правило, більше. Цікаво, яка в них мотивація вчитися саме на вчителя?

2 664

Re: Тема для розмов

0xDADA11C7 написав:

А як щодо гімназій та інших «елітних» закладів, де вчителі не такі нищеброди? Фактично, робота та  ж сама — вимагається лише підвищена якість…

Маю інсайдерську інфу з Дніпропетровської Європейської Гімназії. Там все теж погано, хай і голову поки нікому не відрізали. Власне навчальна компонента все одно не на першому місці.

Тобто, проблема освіти — не в зарплатах учителів? А в чому?

2 665

Re: Тема для розмов

Зарплата там теж маленька для тих хто щойоно прийшов з вишу, а в тому що навчальна компонента нікому не нужна -- ніхто її не вимагає взагалі. Ну має людина знати про Льва Талстова шоб бути культурним як її жлобуваті батьки з їхнім оточенням і англійську знати на рівні гарлемської повії, шоб сраку гріти на курортах.

2 666

Re: Тема для розмов

Тоді це проблема не стільки самої школи, як середовища, з якого походять учні.

2 667

Re: Тема для розмов

цікаво, а що особисто ви вмієте поза своїм фахом і скільки років у вас стажу?

По-перше питання не поза фахом, бо фахом вчителя є предмет його викладання. А оскільки вчителі такі дегенерати, що сидять на дні власного фаху, то й залишається їм лише робота "освітян". Щодо мене, то я технік-технолог виробів зі шкіри (сумки, взуття, гаманці), працював майже на всіх ділянках в якості простого робітника (окрім шиття, але шити я теж вмію), вмію проектувати ті вироби або скоріше відтворювати технологічні процеси з чужих виробів, окрім того маю фах монтувальника шин для легкових авт.

2 668

Re: Тема для розмов

Середовище то біда. Знайома працює вчителькою в глухенькому селі по 4-6 учнів в класі. Там вчителювання чисто для галочки бо діти не мають ні найменшого бажання вчитись, дз не роблять і так далі. Бо так у них звикли.

На рахунок олімпіад то там за моїх часів був якийсь відчутний бонус вчителю за призове місце навіть на районному рівні, біда тільки в тому що дітки не в рівних умовах, вихованці елітних закладів чомусь були готові краще. Пам’ятаю колись прийшов на математику, сідаю біля знайомого мені такого вихованця і кажу "ну що там у нас сьогодні, подивимось" і беру його зошит з якимись розв’язаними прикладами. Неймовірно! Але саме такі і були в завданнях, досі не розумію як він так по вгадував  :-X

2 669

Re: Тема для розмов

0xDADA11C7 написав:

Щодо мене, то я технік-технолог виробів зі шкіри (сумки, взуття, гаманці), працював майже на всіх ділянках в якості простого робітника (окрім шиття, але шити я теж вмію), вмію проектувати ті вироби або скоріше відтворювати технологічні процеси з чужих виробів, окрім того маю фах монтувальника шин для легкових авт.

А де продається то що ви шили?

2 670

Re: Тема для розмов

P.Y. написав:

(когось же педагогічні ВУЗи випускають щороку?)

А, власне, хто зараз туди йде? Зрозуміло, хлопці, що бояться армії, а до чогось престижнішого недотягують. Але дівчат там, як правило, більше. Цікаво, яка в них мотивація вчитися саме на вчителя?

Коли я вступав до вузу, то страх армії вже не був сильним мотиватором, принаймні в нашому районі треба було платити, щоб потрапити в призов. Йшли до вузів майже всі, бо "треба йти вчитись". І "навчались", при тому що бачили, що від їх навчання лише збитки батьківському бюджету на хабарі, а толку немає.

Зараз ситуація навряд чи змінилась.

2 671

Re: Тема для розмов

Частково приватні замовлення, а частково "італійське" взуття.

2 672

Re: Тема для розмов

0x9111A написав:

Середовище то біда. Знайома працює вчителькою в глухенькому селі по 4-6 учнів в класі. Там вчителювання чисто для галочки бо діти не мають ні найменшого бажання вчитись, дз не роблять і так далі. Бо так у них звикли.

Цікаво, як давно до такого звикли? Думаю, в більшості з нас були сільські предки, що пранули піднятись на наступний щабель суспільної ієрархії — відповідно, і в школі старанно вчились, щоб потім в місті отримати вищу освіту... Хоча, можливо, тут і відповідь: сільська еліта вивчилась і мігрувала, лишились ті, кому та наука нідочого…

2 673

Re: Тема для розмов

Всім свободи пересування

Подякували: 0xDADA11C7, Replace2

2 674

Re: Тема для розмов

МАША И МЕДВЕДЬ: ИЗНАНКА БРЕНДА

, Вчитель - це взагалі особливий статус,- тому що вони навчають дітей, наших нащадків, і як вони їх виховають така і буде нація

Сім'я, сім'я в першу чергу.

знаєте чому вони не змінюють роду діяльності? бо вони більше нічого не вміють
звичайно, можна походити на курси, проапати скіли, але суті це не змінить: вони знають як їм влаштуватись в школу/технікум/універ, але як їм влаштуватись в яку-небуть контору вони без поняття
от і виходить, що більшість просто застряє на цій посаді, бо більшість з них жінки, а жінкам не властиво йти на кординальні рішення. тому що вони вже пригрілись і думають "краще синиця в руках, ніж журавель в небі, тим паче в мене он чоловік ніби норм заробляє, та й найголовше виростити своїх дітей, а на мене вже все одно"
тому те, що вони пропри все навчають дітей за низьку платню, це не за просто так - це від безвиході

Це ж саме можна сказати і про більшість населення.

цікаво, а що особисто ви вмієте поза своїм фахом і скільки років у вас стажу?

я на "спєрва дабєйся" не ведусь

Ну чому ж. Давайте змоделюємо ситуацію. Живете ви в якомусь селі отримаюте 1500 грн чи щось близько цього, чомусь вступили в педагогічний, у вашому населеному пункті робота щось на зразок стояти біля конвеєра і колупатися в лайні за 1218 грн, добратися до найближчого більщ-менш великого міста це близько 1000 грн/місяць. І? Походу також виникають питання чому ви замість того щоб паралельно з педагогічним не ходили вчитися, наприклад, на архітектора дивилися серіали,читатали худ. літературу, витрачали час на гульки, скільки часу ви проживете без грошей, скільки часу у вас займе здобуття нової професії, де взяти стаж який вимагатимуть при влаштуванні на роботу, скільки вам років, як довго ви можете спати по 4 години в день і т.д. і т.п. Або чим ви зараз заробляєте гроші? Я гадаю можна заробляти набагато більше, жити краще, цікаве, яскравіше і в перспективі менше працювати, то чому б вам не стати багатшою, га?

2 675

Re: Тема для розмов

, Вчитель - це взагалі особливий статус,- тому що вони навчають дітей, наших нащадків, і як вони їх виховають така і буде нація

Сім'я, сім'я в першу чергу.

мені теж хотілось сказати, що цим, взагалі-то, займається сім'я, а потім подумала про неблагополучні сім'ї і чомусь стрималась


знаєте чому вони не змінюють роду діяльності? бо вони більше нічого не вміють
звичайно, можна походити на курси, проапати скіли, але суті це не змінить: вони знають як їм влаштуватись в школу/технікум/універ, але як їм влаштуватись в яку-небуть контору вони без поняття
от і виходить, що більшість просто застряє на цій посаді, бо більшість з них жінки, а жінкам не властиво йти на кординальні рішення. тому що вони вже пригрілись і думають "краще синиця в руках, ніж журавель в небі, тим паче в мене он чоловік ніби норм заробляє, та й найголовше виростити своїх дітей, а на мене вже все одно"
тому те, що вони пропри все навчають дітей за низьку платню, це не за просто так - це від безвиході

Це ж саме можна сказати і про більшість населення.

так


Ну чому ж. Давайте змоделюємо ситуацію. Живете ви в якомусь селі отримаюте 1500 грн чи щось близько цього, чомусь вступили в педагогічний, у вашому населеному пункті робота щось на зразок стояти біля конвеєра і колупатися в лайні за 1218 грн, добратися до найближчого більщ-менш великого міста це близько 1000 грн/місяць. І? Походу також виникають питання чому ви замість того щоб паралельно з педагогічним не ходили вчитися, наприклад, на архітектора дивилися серіали,читатали худ. літературу, витрачали час на гульки, скільки часу ви проживете без грошей, скільки часу у вас займе здобуття нової професії, де взяти стаж який вимагатимуть при влаштуванні на роботу, скільки вам років, як довго ви можете спати по 4 години в день і т.д. і т.п. Або чим ви зараз заробляєте гроші? Я гадаю можна заробляти набагато більше, жити краще, цікаве, яскравіше і в перспективі менше працювати, то чому б вам не стати багатшою, га?

спочатку я нічого не зрозуміла. потім перечитала і знову нічого не зрозуміла

2 676

Re: Тема для розмов

все ж бюджетники це відбірне дно, тож складно так сказати про більшість населення. Ані бухгалтери, ані дрібні бариги, ані шинкарі, ані водії маршруток не є такими. До них дещо наближаються "заводчане", та все одно не дотягують. Бюджетники можуть собі дозволити поєднувати стільки негативних рис одночасно з найнижчої посади, але вони все одно будуть сидіти на своєму робочому місці.

2 677

Re: Тема для розмов

спочатку я нічого не зрозуміла. потім перечитала і знову нічого не зрозуміла

Я до того що будучи з бідної сім'ї, отримуючи мізерну ЗП і живучи в чкомусь селі у вас мало шансів здобути якусь профіесію яка дозволить нормально заробляти і жити.

Яка принципова різниця між бюджетниками і не бюджетниками? 99% жителів України це просто населення, юніти в грі яку веде держава і заможні люди. Його можна гнобить, принижувати, морити голодом і влювати просто в обличчя.

2 678

Re: Тема для розмов

Invader написав:

Я до того що будучи з бідної сім'ї, отримуючи мізерну ЗП і живучи в чкомусь селі у вас мало шансів здобути якусь профіесію яка дозволить нормально заробляти і жити.

ем... і?

Подякували: Replace1

2 679

Re: Тема для розмов

Invader написав:

спочатку я нічого не зрозуміла. потім перечитала і знову нічого не зрозуміла

Я до того що будучи з бідної сім'ї, отримуючи мізерну ЗП і живучи в чкомусь селі у вас мало шансів здобути якусь профіесію яка дозволить нормально заробляти і жити.

Яка принципова різниця між бюджетниками і не бюджетниками? 99% жителів України це просто населення, юніти в грі яку веде держава і заможні люди. Його можна гнобить, принижувати, морити голодом і влювати просто в обличчя.

Скільки ж виправдань є для того, щоб нічого не робити.

2 680

Re: Тема для розмов

Я нікого не виправдовую.