Re: Тема для розмов
Та куди там нам, українському селу до польських панів.
Ви не увійшли. Будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.
Ласкаво просимо вас на україномовний форум з програмування, веб-дизайну, SEO та всього пов'язаного з інтернетом та комп'ютерами.
Будемо вдячні, якщо ви поділитись посиланням на Replace.org.ua на інших ресурсах.
Для того щоб створювати теми та надсилати повідомлення вам потрібно Зареєструватись.
Український форум програмістів → Інше → Тема для розмов
Сторінки Попередня 1 … 708 709 710 711 712 … 723 Наступна
Для відправлення відповіді ви повинні увійти або зареєструватися
Та куди там нам, українському селу до польських панів.
wander
Я б себе поводив так само. Точніше, до того як переїхав, ставився до найменшої критики аналогічно. Тільки пани тут ні до чого. Була така сама задниця, але знайшлися сили на вольове рішення. Старші люди тут все ще поводяться за шаблоном "я знаю когось там і тому буде легше домовитися". Але знати когось вже не потрібно. Якщо сучасна людина вміє оформити все онлайн, то це робиться без ніякої безпосередньої взаємодії з людиною, відповідно нема місця для корупційної складової, потрібно лише доставити порізаний техпаспорт і номери фізично - але це можна зробити і через кур'єра після оформлення послуги онлайн. В Україні ж отримати цю послугу повністю онлайн неможливо - потрібен особистий візит в сервісний центр МВС.
Нафіга особистий візит? Щоб перевірити чи нема несплачених штрафів? Ну перевірте в базі під час оформлення онлайн і не пускайте цей процес воркфлоу поки людина не сплатить онлайн. Потрібний порізаний техпаспорт і номери? Ну то зробіть можливість пересилання кур'єром. Ні, потрібно щоб людина витратила весь свій робочий день, змучилася в черзі і заплатила хабар "дядькові-помагаю" аби "пришвидшити" штучно ускладнену процедуру
Десь жеврія надія, що читаючи це, виникла б реакція "я б теж хотів щоб в Україні було це впорядковане", однак показово-типова реакція на критику - "вали і не вертайся", "знайшовся пан".
Так-так, польський пан тут ні до чого
Яку послугу? Зняти авто з обліку? Це спокійно можна зробити онлайн через Дію.
Як і дуже багато чого, мені іноді навіть здається, що місцями ми задалеко з цією "цифровізацією" зайшли. Я взагалі не пам'ятаю коли востаннє йшов у якісь держустанови, для оформлення хоч чогось.
> В україні вводять онлайн послугу, щоб не йти в держустанову
> Вкраїнчики обсирають
...
> В польщі вводять онлайн послугу, щоб не йти в держустанову
> Вкраїнчики б'ються в екстазі Zwycięstwo będzie nasze! Dziękuję za wsparcie! Niech żyje Polska!
wander
В "дію" я пішов першим ділом, однак там є лише інформаційна згадка про цю послугу, котра онлайн не надається:
https://guide.diia.gov.ua/view/zniattia … 4f0f3ed9bf
Вибракування транспортного засобу/вибракування автомобіля/вибракування авто
Де отримати
Сервісні центри Міністерства внутрішніх справ України
Як замовити послугу
Подати заяву на отримання послуги заявник може особисто.
Телефони сервісних центрів МВС грають музику 20+ хвилин...
P.S.:
Так-так, польський пан тут ні до чого
Крім досконалого володіння польською, я не маю достатніх підстав щоб називатися "польським паном". Прабабця була полькою, однак покійний дідусь вже вважав себе українцем і записаний в метриці українцем. Тому теоретично, якби я хотів податися на карту поляка, то лише однієї прабабці недостатньо, тож спочатку мій батько мав би її виробити, а тоді вже я - на піставі карти поляка батька. Батько таких планів не має, я до нього з таким проханням не звертався. Тому я "українець з досконалим володінням польської мови, який знаходиться в Польщі під тимчасовим захистом на підставі багатодітності".
онлайн не надається
Маю вас привітати, ви розкрили чергову змову та корупційну схему
Тільки от, все одно не зрозуміло, чому ігнорується купа інших послуг, які можна спокійно вирішити онлайн..
Чи можна в польщі розписатись онлайн? Щось не бачу, щоб ви вихваляли таку (чи будь-яку іншу) можливість в Україні..
Крім досконалого володіння польською, я не маю достатніх підстав щоб називатися "польським паном".
А, з чого ви вирішили, що я вас за польського пана вважав?
чому ігнорується купа інших послуг, які можна спокійно вирішити онлайн
Бо я стикнувся саме з цим і пишу "на злобу дня". Я цілком допускаю, що є багато чого що можна зробити простіше в Україні.
Чи можна в польщі розписатись онлайн?
Не цікавився, бо вже одружений, а моїм дітям ще далеко. Upd: спеціально заґуґлив, є можливість подати заяву онлайн, при цьому сама подія - урочисте оголошення пари онлайн - доступна лише в деяких просунутих міських радах.
Щось не бачу, щоб ви вихваляли таку (чи будь-яку іншу) можливість в Україні..
Зауваження валідне, я постараюся подумати, знайти і похвалити щось, що є дійсно краще в Україні.
багато чого можна зробити онлайн, але як бачимо корупції від цього ні холодно, ні жарко
Як вже згадано вище, якщо виключено особистий контакт, то нема місця для корупційної складової, або ж така можливість мінімізована. Я розумію, що потенційно там можна знайти місце для корупції все одно.
Ну давайте спробуємо уявити, як це зробити в послузі зняття з реєстрації автомобіля онлайн. Для цього потрібно відмовити аби людина повинна була звертатися знову, і врешті втомитися від цього "футболу" й приїхати особисто аби дати хабаря. Ну при цьому посадовець повинен надати письмово чітку офіційну причину відмови - і якщо ця причина взята зі стелі, то таку причину можна оскаржити в вищому керуючому органі, це можна теж зробити онлайн. Нема місця для ситуації "відвідувач не так подивився на посадовця" чи "відвідувач не приніс посадовцю пляшку шоколаду". Якщо неясно як правильно заповнити заяву, то можна скористатися послугою безкоштовного юриста і тоді подати вірно заповнені документи онлайн знову.
Так, я чув що в Україні знайшли спосіб обійти систему "прозорро" - шляхом виписування вимог до тендеру, який зможе виконати лише та фірма, з якою домовилися через хабар (відкат). Тут онлайн послуга дійсно не допомогла викорінити корупцію. Не знаю як з цим за кордоном.
Але з послугою де ускладнено сам процес шляхом штучного створення черги... Це не є ґуд. Створити на N% більше робочих місць аби люди через шалені черги не були змушені звертатися до "дядька-помагатора" з хабарем...
з чого ви вирішили, що я вас за польського пана вважав?
Мабуть з цього:
Так-так, польський пан тут ні до чого
Як вже згадано вище, якщо виключено особистий контакт, то нема місця для корупційної складової
А, чому у вас особистий контакт означає обов'язково дати хабар? Ви, буквально зараз паралельно проходили цю ж процедуру в Україні? Чи це просто ваші, ймовірно застарілі, уявлення?
Те, що ви завжди при особистій зустрічі даєте хабаря, а ця людина його бере (і вам обом нічого за це немає) ще не означає, що асолютно всі інші роблять точно так само. Чи, що неможливо пройти цю процедуру швидко і без хабаря. Все ж місцями деякі покращення є, хоч і не в таких масштабах як, напевно, хотілось би. Ви ж самі унормовуєте корупцію, мовляв інакше не можна..
frz написав:Як вже згадано вище, якщо виключено особистий контакт, то нема місця для корупційної складової
А, чому у вас особистий контакт означає обов'язково дати хабар? Ви, буквально зараз паралельно проходили цю ж процедуру в Україні? Чи це просто ваші, ймовірно застарілі, уявлення?
Те, що ви завжди при особистій зустрічі даєте хабаря, а ця людина його бере (і вам обом нічого за це немає) ще не означає, що асолютно всі інші роблять точно так само. Чи, що неможливо пройти цю процедуру швидко і без хабаря. Все ж місцями деякі покращення є, хоч і не в таких масштабах як, напевно, хотілось би. Ви ж самі унормовуєте корупцію, мовляв інакше не можна..
Зауваження валідне, я користувався послугами сервісного центру МВС в Україні двічі і в одному з цих випадків дав хабаря "дядькові-помагатору", аби отримати послугу швидше. Вийшло в результаті все одно криво - чекати довелося десь пів дня. В іншому випадку я вирішив не давати хабаря і витратив весь день (можу помилятися, бо було давно).
Я згадав що саме в Україні краще - черга до вузькоспеціалізованого лікаря в державній поліклініці в Україні може бути декілька тижнів (в мене лише довоєнна інформація), а в Польщі це може бути навіть рік. Зрештою, і "тут" і "там" є альтернатива у вигляді приватної медицини.
Я згадав що саме в Україні краще - черга до вузькоспеціалізованого лікаря в державній поліклініці в Україні може бути декілька тижнів (в мене лише довоєнна інформація), а в Польщі це може бути навіть рік.
Не турбуйтесь, у нас люблять переймати подібний «передовий європейський досвід». Чекаю коментарів від фанатів Супрун...
frz написав:Я згадав що саме в Україні краще - черга до вузькоспеціалізованого лікаря в державній поліклініці в Україні може бути декілька тижнів (в мене лише довоєнна інформація), а в Польщі це може бути навіть рік.
Не турбуйтесь, у нас люблять переймати подібний «передовий європейський досвід». Чекаю коментарів від фанатів Супрун...
Вже ж обговорили ж тут же ж що критики Супрун це рускі агенти ж.
Але коли відкриють кордони після війни, то цілком імовірно що кількість лікарів суттєво знизиться. Тільки Супрун тут ні до чого
Тю, де це в нас якісь такі страшні черги в МРЕО? Хіба це тільки в Полтаві діє електронна черга і запрошення до віконця за часом на талончику? Все діє чітко за розкладом, тільки якщо не повітряні тривоги, бо ті все ламають, доводиться заново реєструватися.
Тю, де це в нас якісь такі страшні черги в МРЕО? Хіба це тільки в Полтаві діє електронна черга і запрошення до віконця за часом на талончику? Все діє чітко за розкладом, тільки якщо не повітряні тривоги, бо ті все ламають, доводиться заново реєструватися.
В мене довоєнна інформація. Але на гарячу лінію додзвонитися і зараз нереально. Плюс у Львові з кількістю біженців може бути все складніше.
P.Y. написав:frz написав:Я згадав що саме в Україні краще - черга до вузькоспеціалізованого лікаря в державній поліклініці в Україні може бути декілька тижнів (в мене лише довоєнна інформація), а в Польщі це може бути навіть рік.
Не турбуйтесь, у нас люблять переймати подібний «передовий європейський досвід». Чекаю коментарів від фанатів Супрун...
Вже ж обговорили ж тут же ж що критики Супрун це рускі агенти ж.
Але коли відкриють кордони після війни, то цілком імовірно що кількість лікарів суттєво знизиться. Тільки Супрун тут ні до чого
Почнімо з того, що українська влада складається переважно з кацапійських агентів, краще чи гірше замаскованих. Українські націоналісти взагалі хоч колись український уряд очолювали? Отож. З чого випливає, що критики реформ, пов'язані з урядовими колами, неодмінно є ворожими агентами. Як, утім, і самі реформатори.
От щиро бажаю Вам по війні повернутися в село на рідну Вкраїну й доживати віку, насолоджуючись плодами роботи Супрун
Тю, де це в нас якісь такі страшні черги в МРЕО? Хіба це тільки в Полтаві діє електронна черга і запрошення до віконця за часом на талончику? Все діє чітко за розкладом, тільки якщо не повітряні тривоги, бо ті все ламають, доводиться заново реєструватися.
І як працює електронна черга під час відключень світла? Бо генератори в державних медзакладах — це навіть для Києва екзотика. Зате в висококваліфікованих медиків з'являються додаткові години відпочинку.
flatliner написав:Тю, де це в нас якісь такі страшні черги в МРЕО? Хіба це тільки в Полтаві діє електронна черга і запрошення до віконця за часом на талончику? Все діє чітко за розкладом, тільки якщо не повітряні тривоги, бо ті все ламають, доводиться заново реєструватися.
І як працює електронна черга під час відключень світла? Бо генератори в державних медзакладах — це навіть для Києва екзотика. Зате в висококваліфікованих медиків з'являються додаткові години відпочинку.
МРЕО - це не медзаклад... і коли я користувався ним, відключень не було, тільки повітряні тривоги.
> В україні вводять онлайн послугу, щоб не йти в держустанову
> Вкраїнчики обсирають
Бо в нас запровадження цифрових послуг супроводжується зазвичай «створенням штучної потрібності». Вам не просто дають можливість не йти в держустанову, а паралельно з цим навмисно погіршують роботу держустанови (яка до того виконувала послугу більш-менш вправно, а з появою цифровізаторів починає приймати по одній людині на дві години з записом за тиждень до прийому). Відповідно, люди змушені переходити на електронну послугу не тому, що їм у мобільному додатку зручніше, ніж по-старому, а тому, що в держустанові за розпорядженням згори штучно створюються незручності. А якщо мобільний додаток ще сирий і все одно вимагає йти в держустанову виправляти зроблені ним косяки, то які варіанти лишаються? Правильно, обсирати — бо держустанова працює в режимі створення штучної потрібності цифрової послуги.
P.Y. написав:flatliner написав:Тю, де це в нас якісь такі страшні черги в МРЕО? Хіба це тільки в Полтаві діє електронна черга і запрошення до віконця за часом на талончику? Все діє чітко за розкладом, тільки якщо не повітряні тривоги, бо ті все ламають, доводиться заново реєструватися.
І як працює електронна черга під час відключень світла? Бо генератори в державних медзакладах — це навіть для Києва екзотика. Зате в висококваліфікованих медиків з'являються додаткові години відпочинку.
МРЕО - це не медзаклад... і коли я користувався ним, відключень не було, тільки повітряні тривоги.
А, точно. МВС (на відміну від МОЗ) ніяких реформ у стилі «гроші ходять за правопорушником» не проводило, тож фінансують їх на повну — на генератори вистачає.
> В україні вводять онлайн послугу, щоб не йти в держустанову
> Вкраїнчики обсираютьБо в нас запровадження цифрових послуг супроводжується зазвичай «створенням штучної потрібності». Вам не просто дають можливість не йти в держустанову, а паралельно з цим навмисно погіршують роботу держустанови (яка до того виконувала послугу більш-менш вправно, а з появою цифровізаторів починає приймати по одній людині на дві години з записом за тиждень до прийому). Відповідно, люди змушені переходити на електронну послугу не тому, що їм у мобільному додатку зручніше, ніж по-старому, а тому, що в держустанові за розпорядженням згори штучно створюються незручності. А якщо мобільний додаток ще сирий і все одно вимагає йти в держустанову виправляти зроблені ним косяки, то які варіанти лишаються? Правильно, обсирати — бо держустанова працює в режимі створення штучної потрібності цифрової послуги.
Ну колись треба було ходити ногами по довідку про несудимість, неперебування в розшуку. Не пригадую коли це було робити зручно офлайн, тому тенденції про погіршення підтвердити (чи заперечити не можу). Те що це можна зробити за декілька хвилин декількома кліками в "дії" безкоштовно, однозначно плюс.
P.Y. написав:> В україні вводять онлайн послугу, щоб не йти в держустанову
> Вкраїнчики обсираютьБо в нас запровадження цифрових послуг супроводжується зазвичай «створенням штучної потрібності». Вам не просто дають можливість не йти в держустанову, а паралельно з цим навмисно погіршують роботу держустанови (яка до того виконувала послугу більш-менш вправно, а з появою цифровізаторів починає приймати по одній людині на дві години з записом за тиждень до прийому). Відповідно, люди змушені переходити на електронну послугу не тому, що їм у мобільному додатку зручніше, ніж по-старому, а тому, що в держустанові за розпорядженням згори штучно створюються незручності. А якщо мобільний додаток ще сирий і все одно вимагає йти в держустанову виправляти зроблені ним косяки, то які варіанти лишаються? Правильно, обсирати — бо держустанова працює в режимі створення штучної потрібності цифрової послуги.
Ну колись треба було ходити ногами по довідку про несудимість, неперебування в розшуку. Не пригадую коли це було робити зручно офлайн, тому тенденції про погіршення підтвердити (чи заперечити не можу). Те що це можна зробити за декілька хвилин декількома кліками в "дії" безкоштовно, однозначно плюс.
Уявімо, в людини проблеми з зором, втратила пальці на руці абощо, що робить користування сенсорним екраном дещо незручним чи неможливим. Ну або на її шляху трапляється бюрократ старої школи, якому конче необхідий паперовий документ з печаткою, підписом і все як годиться. Ну або електронним документом проблематично користуватися під час відключень світла, а документ усе одно потрібен. Тобто, є випадки, коли звернутися по довідку офлайн — для людини єдиний варіант. Без цифровізації це просто незручно. В умовах цивілізованої цифровізації це так само незручно, як і раніше. В умовах цифровізації по-українськи, офлайновий отримувач довідки потрапляє на свято створення штучної потрібності цифрової послуги, тому тратить на це в 10 разів більше часу, ніж раніше, не рахуючи пауз через відключення світла та повітряні тривоги.
frz написав:P.Y. написав:Бо в нас запровадження цифрових послуг супроводжується зазвичай «створенням штучної потрібності». Вам не просто дають можливість не йти в держустанову, а паралельно з цим навмисно погіршують роботу держустанови (яка до того виконувала послугу більш-менш вправно, а з появою цифровізаторів починає приймати по одній людині на дві години з записом за тиждень до прийому). Відповідно, люди змушені переходити на електронну послугу не тому, що їм у мобільному додатку зручніше, ніж по-старому, а тому, що в держустанові за розпорядженням згори штучно створюються незручності. А якщо мобільний додаток ще сирий і все одно вимагає йти в держустанову виправляти зроблені ним косяки, то які варіанти лишаються? Правильно, обсирати — бо держустанова працює в режимі створення штучної потрібності цифрової послуги.
Ну колись треба було ходити ногами по довідку про несудимість, неперебування в розшуку. Не пригадую коли це було робити зручно офлайн, тому тенденції про погіршення підтвердити (чи заперечити не можу). Те що це можна зробити за декілька хвилин декількома кліками в "дії" безкоштовно, однозначно плюс.
Уявімо, в людини проблеми з зором, втратила пальці на руці абощо, що робить користування сенсорним екраном дещо незручним чи неможливим. Ну або на її шляху трапляється бюрократ старої школи, якому конче необхідий паперовий документ з печаткою, підписом і все як годиться. Ну або електронним документом проблематично користуватися під час відключень світла, а документ усе одно потрібен. Тобто, є випадки, коли звернутися по довідку офлайн — для людини єдиний варіант. Без цифровізації це просто незручно. В умовах цивілізованої цифровізації це так само незручно, як і раніше. В умовах цифровізації по-українськи, офлайновий отримувач довідки потрапляє на свято створення штучної потрібності цифрової послуги, тому тратить на це в 10 разів більше часу, ніж раніше, не рахуючи пауз через відключення світла та повітряні тривоги.
Завжди є категорія людей, для яких онлайн послуги недоступні, наприклад старші люди. Ну для них є ЦНАП - я не перевіряв, але інтуїтивно туди мають звертатися всі, кому спілкування з живою людиною простіше, ніж з девайсом.
бюрократ старої школи, якому конче необхідий паперовий документ з печаткою, підписом і все як годиться
З таким кейсом я б поборовся - звісно за умови часу і натхнення.
Хоча було нещодавно, надіслав документи в одну установу, а виявилося що через фотографування папірця з мого боку без спалаху в них документ роздрукувався темно-сірим, попросили привезти оригінал щоб відксерити на місці. Варто фоткати завжди зі спалахом, а ще подумую про придбання сканера (зараз на olx вони продаються за копійки), бо тоді мінімізовані проблеми з зігнутим папером.