1 Востаннє редагувалося Діма (28.10.2016 08:56:22)

Тема: WINAPI

знайшов десь таку програмку

код + img
#include <windows.h>

/* This is where all the input to the window goes to */
LRESULT CALLBACK WndProc(HWND hwnd, UINT Message, WPARAM wParam, LPARAM lParam) {
    switch(Message) {
        
        /* Upon destruction, tell the main thread to stop */
        case WM_DESTROY: {
            PostQuitMessage(0);
            break;
        }
        
        /* All other messages (a lot of them) are processed using default procedures */
        default:
            return DefWindowProc(hwnd, Message, wParam, lParam);
    }
    return 0;
}

/* The 'main' function of Win32 GUI programs: this is where execution starts */
int WINAPI WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow) 
{
    WNDCLASSEX wc; /* A properties struct of our window */
    HWND hwnd; /* A 'HANDLE', hence the H, or a pointer to our window */
    MSG Msg; /* A temporary location for all messages */

    /* zero out the struct and set the stuff we want to modify */
    memset(&wc,0,sizeof(wc));
    wc.cbSize         = sizeof(WNDCLASSEX);
    wc.lpfnWndProc     = WndProc; /* This is where we will send messages to */
    wc.hInstance     = hInstance;
    wc.hCursor         = LoadCursor(NULL, IDC_ARROW);
    
    /* White, COLOR_WINDOW is just a #define for a system color, try Ctrl+Clicking it */
    wc.hbrBackground = (HBRUSH)(COLOR_WINDOW+1);
    wc.lpszClassName = "WindowClass";
    wc.hIcon       = LoadIcon(NULL, IDI_APPLICATION); /* Load a standard icon */
    wc.hIconSm  = LoadIcon(NULL, IDI_APPLICATION); /* use the name "A" to use the project icon */

    if(!RegisterClassEx(&wc)) {
        MessageBox(NULL, "Window Registration Failed!","Error!",MB_ICONEXCLAMATION|MB_OK);
        return 0;
    }

    hwnd = CreateWindowEx
       (WS_EX_CLIENTEDGE,
       "WindowClass","WTF is this?",
        WS_VISIBLE|WS_OVERLAPPEDWINDOW,
        CW_USEDEFAULT, /* x */
        CW_USEDEFAULT, /* y */
        640, /* width */
        480, /* height */
        NULL,NULL,hInstance,NULL);

    if(hwnd == NULL) {
        MessageBox(NULL, "Window Creation Failed!","Error!",MB_ICONEXCLAMATION|MB_OK);
        return 0;
    }

    /*
        This is the heart of our program where all input is processed and 
        sent to WndProc. Note that GetMessage blocks code flow until it receives something, so
        this loop will not produce unreasonably high CPU usage
    */
    while(GetMessage(&Msg, NULL, 0, 0) > 0) { /* If no error is received... */
        TranslateMessage(&Msg); /* Translate key codes to chars if present */
        DispatchMessage(&Msg); /* Send it to WndProc */
    }
    return Msg.wParam;
}

відкриває таке:
http://replace.org.ua/misc.php?action=pun_attachment&amp;item=1381&amp;download=0

як я розумію воно відкриває звичайну віконну аплікацію?
як туди закинути якусь графіку? як з нею працювати? як сховати консоль?

Post's attachments

PSkrin.PNG 12.27 kb, 166 downloads since 2016-10-28 

2

Re: WINAPI

Десь знайшли? Десь і питайте.
А запускати на своєму комп'ютері код невідомо звідки - чудовий спосіб вбити комп'ютер.

3

Re: WINAPI

ага, вже була стара тема "perl і ні строчки коду" )))

4

Re: WINAPI

Діма написав:

як я розумію воно відкриває звичайну віконну аплікацію?

Так.

Діма написав:

як сховати консоль?

Не компілюйте аплікацію як консольну.

Діма написав:

як туди закинути якусь графіку? як з нею працювати?

Малювати на WM_PAINT за допомогою BitBlt: http://stackoverflow.com/questions/1748 … n-a-window

А взагалі зараз існує купа різних фреймворків, які дозволяють забути про усе це низькорівневе страхіття.

Подякували: 0xDADA11C7, Діма2

5

Re: WINAPI

як туди закинути якусь графіку?

так:

var Bmp: HBitMap;

Bmp:= LoadBitmap(HInstance,'1');
SendMessage(handle, STM_SETIMAGE, IMAGE_BITMAP, Bmp);

як з нею працювати?

в обробнику повідомлень відловлювати WM_PAINT та або вiдмальовувати через CreateBitmap() та копiювання через BitBlt() на контекст контрола.

Подякували: Діма1